خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار قنادی / فروش انواع لباس کار قنادی

فروش انواع لباس کار قنادی

انواع جدیدترین مدل لباس کار قنادی را با قیمت و کیفیت مناسب، از طریق نمایندگی شیک فرم سفارش خرید عمده دهید.

فروش انواع لباس کار قنادی

لباس کار قنادی همانند لباس کار آشپزی بوده و دارای ترکیباتی شبیه به آن نوع است. لباس در این گونه محیط ها بسیار لازم و ضروری می باشد. لباس کارهای قنادی در بیشتر مکان ها شامل پوشیدن یک لباس تک و بلند است.اینگونه لباس ها بیشتر با پارچه های کتان دوخته می شوند و بسیار خوش فرم و با دوام هستند و دارای کیفیت درجه یکی می باشند.لباس کارها هم مانند پوشاک دیگر دارای سایزبندی کاملی هستند که فرد کارگر بسته به اندام خود آن را خریداری و استفاده می کند.

 

لباس کار قنادی

ویژگی های لباس کار قنادی

  • دارای سایز مناسب باشد.
  • دوخت لباس بسیار حرفه ای باشد.
  • دارای رنگ های روشن مانند سفید است.
  • در برخی از لباس های قنادی، از پیش بند نیز استفاده می کنند.
  • در دونوع آستین بلند و کوتاه تولید می گردد.

در این سایت انواع لباس های قنادی با بالاترین کیفیت و نازلترین ترین قیمت ها در مدلهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه می گردد. لازم است بدانید لازمه ی یک کار با کیفیت رعایت بهداشت به بهترین شکل ممکن است. مشتریانی که شما را برای خریدشان انتخاب کرده اند به شما اعتماد دارند پس شما نیز با رعایت بهداشت و نکات بهداشتی می توانید جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهید. لباس کارهای قنادی همانند دیگر مکان های رستورانی، آشپزخانه ای و… دارای نکات بسیار بوده که تقریبا در بالا به برخی از این نکات اشاره کردیم. تنها چیزی که لازم است ذکر گردد در خصوص جنس پارچه ای است که انتخاب می کند. افرادی که در این مکان ها مشغول بکار هستند باید از پارچه ای که وزن سبکی دارند استفاده نمایند زیرا سنگینی لباس باعث می شود فرد احساس خستگی زود تری داشته باشد.

فروش مستقیم لباس کار قنادی

در حال حاضر این امکان توسط نمایندگی شیک فرم وجود داشته تا خرید لباس کار قنادی با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن به صورت عمده یا جزئی به انجام برسد. خریداران می توانند پس از دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما، سفارش خرید خود را به ثبت رسانده و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال