خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / انواع روپوش آشپزی / مرکز خرید روپوش آشپزی | کیفیت تضمینی

مرکز خرید روپوش آشپزی | کیفیت تضمینی

مرکز خرید روپوش آشپزی به فروش انواع و اقسام این یونیفرم‌ ها می پردازد. روپوش های آشپزی یکی از مهم ترین لوازمی است که کارکنان آشپزخانه از جمله آشپزها باید در زمان پخت غذا آن را به تن کنند. در هنگام اداره کردن رستوران های بزرگ، پوشش کارکنان بسیار مهم است؛ چرا که باعث بهتر دیده شدن این اماکن خواهند شد. آشپزها به خاطر این که باید زمان زیادی را پشت اجاق گاز بگذرانند و احتمال کثیف شدن لباس های آن ها زیاد است، باید روپوش آشپزی بپوشند‌‌.
روپوش های مناسب‌ آشپزی باید ویژگی های مهمی داشته باشند تا بتوان آن ها را در آشپزخانه به تن کرد. به عنوان مثال این لباس ها باید راحت باشند. اما از چه جایی می توان این روپوش ها را خریداری کرد؟ قیمت روپوش آشپزی چقدر است و چه چیزی بر روی آن اثر می گذارد؟ یکی از این پارامتر ها جنس پارچه و مدل روپوش است.

مهم ترین خصوصیاتی که یک روپوش آشپزی باید داشته باشد

یکی از خصوصیات مهمی که این روپوش ها باید داشته باشند، دوخت تمیز و داشتن دو دکمه است. توجه کنید که در هنگام خرید این روپوش ها از فروشگاه روپوش آشپزی، لباسی را انتخاب کنید که از جنس کتان یا پلی استر باشد. روپوش هایی که از جنس کتان یا پلی استر دوخته می شوند، دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر گرما و سوختگی هستند. همچنین به آسانی می توان آن ها را شست و هیچگونه لکه ای بر روی آن ها به جا نخواهد ماند. در حال حاضر انواع متفاوتی از روپوش های آشپزی در بازار وجود دارد اما در هنگام خرید این محصولات باید به رتبه آشپز خود هم توجه کنید.
همچنین می توان این لباس ها را برای هر سن و هر جنسیتی خریداری کرد. بنابراین اگر می خواهید برای رستوران خودتان این روپوش ها را سفارش بدهید، به این نکته توجه کنید که این محصولات از الیاف مصنوعی دوخته می شوند، پس باید در زمان شستشوی آن ها محتاطانه عمل کرد. این لباس ها را یا با دست باید بشویید یا اگر از ماشین استفاده می کنید، دمای آن را به خوبی تنظیم کنید‌.

نکات مهم در هنگام خرید یونیفرم آشپزی

آشپزها به خاطر شرایط کاری سختی که دارند باید محصولی را خریداری کنند که به آن ها آزادی عمل بدهد. بنابراین در زمان خرید این محصولات حتما نکات زیر را مد نظر بگیرید:

  • یک روپوش خوب باید از جنسی دوخته شود که رنگدهی نداشته باشد.
  • روپوش های آشپزی باید بتوانند درجه حرارت بالا را به خوبی تحمل کنند.
  • جنس پارچه ای که روپوش آشپزی با آن دوخته می شود نباید لکه بزند و از سوختن بدن آشپز توسط آتش و حتی غذاهای داغ جلوگیری کند‌.
  • بهتر است که روپوش آشپزی دو دکمه ای باشد و از تعریق زیاد آشپز جلوگیری کند.
  • فرم های آشپزی باید ضد حساسیت باشند و باعث خارش بدن آشپز نشوند‌.

بهترین روپوش آشپزی - شیک فرم

روپوش آشپزی باید شامل چه بخش هایی باشد؟

به طور کلی هر یونیفرمی اعم از روپوش آشپزی باید از بخش هایی تشکیل شود. یکی از مهم ترین لباس هایی که نباید در زمان خرید روپوش آشپزی از آن غافل شوید، کلاه است. کلاه از ریختن موی آشپز در داخل غذا جلوگیری می کند. بنابراین کلاه، نه تنها بهداشت و کیفیت غذا تضمین می کند، بلکه از عرق کردن شخص هم جلوگیری خواهد کرد.
کلاه هایی که آشپزان رستوران از آن استفاده می کنند، مدل های متفاوتی دارند که هر کس متناسب با جایگاهی که دارد می تواند از آن ها استفاده می کند‌. طبیعی است که کلاه سرآشپز با یک آشپز غذای سرد متفاوت باشد. یکی از انواع کلاه هایی که آشپزان بر سر خود می گذارند، کلاه های یکبار مصرف هستند که فقط برای یک روز می توانند از آن ها استفاده کنند، حتی رنگ کلاه ها هم با هم متفاوت است.

مرکز خرید روپوش آشپزی با کیفیت عالی

اگر شما هم به دنبال یک مرکز خرید روپوش آشپزی هستید که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه دهد، حتما در بازار گشت و گذار زیادی نموده اید. بنظر می رسد که تنها راهکار خرید روپوش آشپزی با قیمت و کیفیت مناسب، خرید از نمایندگی ها فروش مستقیم است.
نمایندگی های فروش مستقیم انواع البسه آشپزی و رستورانی، با تولیدی های معتبر در سراسر کشور، ارتباط داشته و بدون هیچ واسطه ای، این البسه را روانه بازارهای فروش می نمایند.
شیک فرم یکی از اولین و معتبرترین مراکز پخش عمده روپوش آشپزی جدید و درجه یک شناخته شده که توانسته با حذف واسطه ها، خریدی مطمئن را برای مشتریان خود رقم بزند.
شما می توانید بهترین قیمت روپوش آشپزی را در صورت خرید عمده پرداخت کرده و خریدی کاملا اقتصادی را تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال