خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش مردانه آشپزی / قیمت روپوش آشپزی مردانه + خرید عمده و آسان

قیمت روپوش آشپزی مردانه + خرید عمده و آسان

قیمت روپوش آشپزی مردانه با خرید عمده و آسان از نمایندگی شیک فرم، قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان برای تمامی خریداران عمده است. پس همین حالا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

معرفی روپوش آشپزی

از کلمه فرانسوی napron به معنای یک تکه پارچه کوچک گرفته شده است، اما با گذشت زمان، “ناپرون” از طریق یک فرآیند زبانشناسی به نام rebracketing یا همان “پیش بند” تبدیل شد.
وقتی یک آشپز روپوش آشپزی می پوشد قدرت خاصی در او بوجود می آید. برای همین روپوش آشپزی برای آشپز حکم شنل است برای سوپرمن!
پیش بند آشپزخانه بهترین دوست سرآشپز است. چه یک آشپز حرفه ای باتجربه باشد و چه یک آشپز تازه کار. پیش بند برای آشپزها مانند یک زره است که از لکه های چربی سرسخت محافظت می کنند.
پیش بند برای مصارف زیادی در رستوران ها استفاده می شود، اما هدف اصلی آن محافظت از لباس در برابر ریختن لکه روی لباس است. یونیفرم ها همیشه یک نمایش نمادین از شغل هستند که به مهارت و اشتیاق در انتخاب نیاز دارند. روپوش سرآشپز می بایستی مخصوص برای محافظت در آشپزخانه باشد که سبک، بادوام و مقاوم در برابر شعله و با آستین های بلند جهت محافظت از دستان در برابر سوختگی و بریدگی احتمالی است. برای آشپزهای دیگر و سایر خدمه که در کل رستوران خدمات می دهند روپوش تفاوت دارد.

نکات مهم در انتخاب روپوش آشپزی مناسب برای آقایان

یک سایز متناسب برای همه یک سایز با بند گردن قابل تنظیم و بند کمر بلند که با فرم های مختلف بدن مطابقت دارد، با طراحی بازشونده در کنار آن که باعث راحتی بیشتر می شود. بدون توجه به قد، عرض یا انحنای افراد، متناسب با بسیاری از فرم های بدن باشد.
روپوش آشپزی جنس های متفاوتی دارد. جنس پلی استر ماندگاری بالایی دارد ضد چروک و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. اما این پارچه‌ها نفس نمی‌کشند، و همانطور که کنار یک اجاق گاز داغ کار می‌کنید و عرق می‌کنید، یک پیش‌بند پلی‌استر فقط شما را داغ‌تر می‌کند. پیش بند با الیاف طبیعی هنگام گرم شدن آشپزخانه شما را خنک نگه می دارد. پنبه و کتان، قابل تنفس و برای لباس کار مناسب هستند.
ایده آل ترین حالت پارچه ای است که به اندازه کافی ضخیم باشد که محافظت کند، شکل خود را حفظ و چروک نشود. اما همچنان نرم و راحت باشد.
پارچه ای انتخاب کنید که ایجاد حساسیت نکند و به دلیل حرارت آشپزخانه ضدتعریق و درعین حال دارای ثبات رنگ باشد،جاذب باشد، قد پیش بند کوتاه نباشد و ضدآب باشد.

چرا باید در آشپزخانه روپوش بپوشید ؟ روپوش آشپزی چه کمکی به شما می کند؟

پیش بند برای جلوگیری از گرد و غبار، کثیفی در حین پخت و پز، سرو کردن و تمیز کردن است. پیش بند به عنوان یک مانع از لباس های شما محافظت می کند.
وقتی بیرون غذا می خوریم، خطر ابتلا به بیماری های جدی وجود دارد، اما این خطر فقط به خوردن غذای بیرون محدود نمی شود. این خطر به همان اندازه برای غذاهای خانگی نیز وجود دارد. لباس‌هایی که در طول روز می‌پوشیم، میکروب‌های کمی روی آن‌ها وجود دارد و این میکروب‌ها به راحتی به غذایی که درست می‌کنیم منتقل می‌شوند. پوشیدن پیش بند می تواند کمک زیادی به کاهش این خطر کند.
یک سرآشپز رستوران یا خدمتکار رستوران ممکن است نوع خاصی از روپوش آشپزی را داشته باشند که موقعیت و پست شغلی آنها را در رستوران نشان می دهد.

باتوجه به مباحث گفته شده در بالا به عنوان یک مرکز پخش روپوش آشپزی مردانه در تهران خرید را از کجا و چه کسی انجام بدهم؟
روپوش آشپزی مصرف کنندگان زیادی دارد. لذا عمده فروشان لباس کار، با سالها تجربه در فروش روپوش آشپزی، در بیشتر شهرهای کشور مصرف کنندگان عمده آن را می شناسند.
عمده فروشان محموله های حجمی را از تولیدکنندگان می گیرند و اقلام را مستقیماً به بسیاری از مراکز فروش در سراسر کشور تحویل می دهند. پیشنهاد ما به شما به عنوان مرکزپخش، خرید از طریق عمده فروشی می باشد.

چرا عمده فروشی؟ چرا تولید کننده لباس کار مستقیم محصولاتش را به مصرف کننده با قیمت کمتر نمی دهد؟

دانش بازار محلی عمده‌فروشان باعث گردیده است تا آنها به طور منظم با مراکز پخش در تماس باشند و تولیدکنندگان را به هزاران خرده‌فروشی پیوند دهند که به تنهایی به آنها دسترسی ندارند.
عمده فروشان محصولات جدید را معرفی می کنند و دامنه فروش بسیاری از تولید کنندگان را افزایش می دهند. بنابراین محصولات تولید کنندگان به طور مداوم تبلیغ می شوند و به راحتی در دسترس هستند.
عمده فروشان شبکه ای از تامین کنندگان و تولیدکنندگان دارند که می توانند به آنها اعتماد کنند.

روپوش آشپزی مردانه عمده

چرا انتخاب ما برای خرید روپوش آشپزی مردانه این عمده فروشی هست؟

  • ارتباطات آنها با بازار هدف
  • توانایی خرید و نگهداری اجناس مختلف در حجم های بزرگ بصورت عمده و توزیع آنها در زمان های تعیین شده در بخش های مختلف
  • تخفیف قیمت به مرکز پخش به دلیل خرید عمده
  • نقل وا نتقال اجناس از انبارهای مرکزی به نمایندگی ها و توزیع در شهرهای مختلف براساس نیاز مرکز پخش
  • درحال حاضر عمده فروشی های زیادی در زمینه لباس های فرم برای آقایان داریم. تهیه کالا از علاوه بر روپوش آشپزی، کلاه آشپزی نیز مهم است جهت جلوگیری از ریزش مو درغذاها.این عمده فروش می تواند کلاه را روی روپوش آشپزی به عنوان هدیه به فروشگاه های پخشی که خرید زیاد داشته باشند و قابل اعتماد هستند بدهد.

قیمت روپوش آشپزی مردانه

قیمت روپوش آشپزی مردانه بستگی به عوامل و پارامترهای مختلفی دارد، که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. نوع پارچه (کتان، نخ، چرم، ترگال وغیره)
  2. کیفیت و دوخت پارچه
  3. میزان سفارش وشیوه خرید از نظر عمده فروشی و تعداد آن
  4. محبوبیت کارخانه تولیدی
  5. نحوه خرید و تحویل سفارش داخل شهر یا بین شهری

اینکه روپوش برای کدام قسمت و کدام افراد مورداستفاده می شود مهم است. هم از نظر قیمت هم از نظر کیفیت و جنس روپوش. مثلا روپوشی که برای سرآشپز استفاده می شد باید ویژگی های گفته شده در مقاله بالا را داشته باشد. همچنین روپوش پرسنل داخل آشپزخانه گرانتر از روپوش نیروهای خدماتی که خارج آشپزخانه کار می کنند خواهد بود.
عمده فروشان چون به صورت عمده خرید می کنند، تخفیف قابل توجهی را از تولید کننده دریافت می کنند و با قیمت مناسب تری به مراکز پخش تحویل می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال