خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس سر آشپز / لباس سرآشپز مردانه با بهترین قیمت عمده

لباس سرآشپز مردانه با بهترین قیمت عمده

لباس سرآشپز مردانه با بهترین قیمت عمده در این مرکز فروش معتبر اینترنتی قابل ارائه است. شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید با کیفیت ترین انواع لباس فرم، همین حالا با این مجموعه در تماس باشید.

آشنایی با لباس سرآشپز مردانه

لباس مخصوص سرآشپز از جمله پرفروش ترین انواع البسه ای به شمار می رود که استفاده از آن از زمان های قدیم تا به حال رواج داشته است. لباس های فرم آشپزها در گذشته تنها از یک پیش بند سفید رنگ و بلند تشکیل می شد.
اما در حال حاضر این دست از پوشاک با تغییر و تحولات گسترده ای مواجه بوده و به صورت اختصاصی برای خانم ها و آقایان طراحی و دوخته می شود.
لباس های فرم مخصوص سرآشپز در حال حاضر از شلوار، روپوش، پیش بند و کلاه به وجود آمده است که رنگ آن معمولا روشن و مایل به سفید است. این مدل لباس ها به طور کلی برای افراد و یا پرسنلی طراحی می گردند که در قسمت آشپزخانه رستوران فعالیت داشته و مستقیما با مواد غذایی سر و کار دارند.
به طور کلی لباس سرآشپز مردانه شامل پیراهن، شلوار و کلاه سفید است که به وسیله یک پیش بند سفید نیز مجهز می شود. تمامی رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و به طور کلی مراکزی که با غذا و خوراک مردم به طور مستقیم در ارتباط اند، موظف به استفاده از انواع لباس های فرم آشپزی می باشند.
از طرفی هم مراجع ذکر شده به منظور دریافت مجوز بهداشت، علاوه بر رعایت نمودن بهداشت محیط باید بهداشت پرسنل خود را نیز به وسیله لباس های فرم تمیز و یک دست مجهز سازند تا بتوانند مجوز ایجاد کسب و کار خود را دریافت نمایند.

پخش لباس سرآشپز

تولید لباس کار مخصوص شف به صورت عمده

همانطور که متوجه شدید لباس فرم یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده درون رستوران ها و کافه ها به حساب می آید که باعث حفظ بهداشت محیط، کارمندان و مواد غذایی شده و همچنین پرسنل آشپزخانه را از دیگر پرسنل و مشتریان جدا می سازد.
از آنجایی که روپوش آشپزی مردانه را معمولا افراد حاضر در قسمت آشپزخانه استفاده می کنند، پس در نتیجه بهتر است رنگ این لباس روشن و به رنگ سفید باشد تا در صورت ایجاد لک مواد غذایی و یا دیگر کثیفی ها، سریعا مشخص شده و به راحتی رفع گردد.
تولید انواع لباس فرم مخصوص شف در سایزهای متفاوت از کوچک تا بسیار بزرگ برای پرسنل حاضر در رستوران و یا کافی شاپ به صورت عمده انجام می پذیرد. تولید و فروش لباس های کار سرآشپز معمولا بدین صورت است که کارفرما و یا صاحب رستوران، با توجه به تعداد افراد حاضر در کارخانه، لباس کار رنگ مناسب را که معمولا سفید است، از بازار خریداری می کند.
شایان ذکر است که میزان متراژ پارچه و همچنین جنس پارچه به کار رفته در لباس های فرم رستورانی نسبتا زیاد بوده به این دلیل که از پیراهن، شلوار، روپوش و کلاه برای آقایان و مانتو، شلوار، روپوش، مقنعه و کلاه برای خانم ها تشکیل می گردد. در نتیجه قیمت گرانی دارد.
از این رو بهتر است تا برای خرید ارزان قیمت لباس شف به صورت مستقیم از طریق تولید کننده شناخته شده این اجناس اقدام نموده و بدون هیچ گونه واسطه ای خرید خود را انجام دهید. با این روش تمامی واسطه های خرید حذف گردیده و محصول با قیمت درب کارخانه به دست مشتری خواهد رسید.

مرکز فروش عرضه کننده با کیفیت ترین انواع لباس سرآشپز

این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز فروش رسمی در زمینه عرضه انواع لباس های فرم مخصوص سرآشپز است که به صورت عمده به فروش اجناس خود می پردازد. به طوری که اکثر رستوران ها و کافی شاپ ها برای تامین البسه پرسنل خود، از طریق این مجموعه اقدام به خرید می کنند.
با خرید عمده لباس سرآشپز مردانه به واسطه این مرکز فروش معتبر، قطعا خریدی مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود. زیرا تمامی واسطه های بین تولید کننده و خریدار نهایی حذف گشته است و پوشاک مستقیما از درب تولیدی برای مشتریانی که قصد خرید عمده (لباس آشپزی مردانه شیک) دارند، با قیمت باور نکردنی ارائه می شود.

شایان ذکر است که برای ثبت سفارش خود از طریق این مجموعه نیازی به مراجعه حضوری و تلف نمودن وقت خود در این شلوغی و ترافیک نیست، شما می توانید به راحتی از طریق راه های ارتباطی با این مرکز فروش، سفارش خود را جهت خرید لباس سرآشپز به ثبت رسانده و در اسرع وقت محصول را تحویل بگیرید.

 

سوالات متداول شما

بهترین تأمین کننده لباس سرآشپز را از کجا پیدا کنم؟

مرکز فروش لباس آشپزی شیک فرم با در ارتباط بودن با بزرگترین مراکز تولیدی انواع لباس فرم سرآشپز و لباس رستورانی؛ بهترین کیفیت و قیمت را عرضه می کند.

خرید عمده لباس سرآشپز مردانه چگونه امکان پذیر است؟

شما می توانید پس از انجام مشاوره با مشاورین مجموعه ما، سفارش خرید خود را به صورت عمده هم انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال