خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار تبلیغاتی / لباس کار صنعتی و تبلیغاتی | سایت فروش بدون واسطه

لباس کار صنعتی و تبلیغاتی | سایت فروش بدون واسطه

لباس کار صنعتی و تبلیغاتی باید در محیط کار مورد استفاده قرار بگیرند، پس داشتن کیفیت بالا و احساس راحتی کارگران از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود. سایت فروش بدون واسطه شرایط خرید لباس کار مهندسی شیک و لباس کار جوشکاری را با کیفیت خوب فراهم کرده است.

لباس کار صنعتی و تبلیغاتی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

در هنگام انتخاب لباس کارمندی مناسب، ابتدا فعالیت افراد و شرایط آب و هوایی محیط کار را مورد بررسی قرار می دهند. سپس به میزان ایمنی و حفاظتی که لباس قرار است انجام دهد دقت می شود.
به عنوان مثال در فضاهایی که افراد با دستگاه ‌های مبادله حرارتی کار می کنند، استفاده کردن از لباس های سرهمی که بخش زیادی از بدن را به صورت یکپارچه پوشش داده و نسبت پنبه در پارچه آنها بیش از پلی استر است لازم و ضروری می باشد.
از مهمترین ویژگی هایی که لباس کار صنعتی و تبلیغاتی مناسب برخوردارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لباس کار باید کاملا اندازه بدن افراد طراحی شود؛ چرا که لباس‌ های نامناسب ممکن است فعالیت افراد را به سختی بیاندازد.
  • هیچ نوع اتصالات یا آویزی از بخش های مختلف لباس آویزان نگردد.
  • انتخاب پارچه با کیفیت بالا که در برابر شستشوی مداوم لباس کار، آسیب به بافت آن وارد نشود.
  • انتخاب آستین های مناسب برای محیط های مختلف لازم و ضروری است؛ چرا که برخی از کارها نیاز به آستین بلند برای پوشش کامل و برخی نیاز به آستین کوتاه دارند.
  • در صورتی که با ماشین آلات مکانیکی بزرگ سر و کار دارید به هیچ عنوان از لباس های پاره استفاده نکنید.
  • برای کار کردن در محیط های شیمیایی و خطرناک نیاز است که از پارچه های مخصوص استفاده شود.

فروش عمده لباس کار صنعتی

دلایل چاپ لباس کار تبلیغاتی

تقریباً تمامی شرکت ‌هایی که از لباس های کار به صورت هماهنگ استفاده می کنند، ترجیح می ‌دهند تا برند و لوگوی خود را بر روی البسه چاپ نمایند.
مهمترین دلایل چاپ لباس کار تبلیغاتی معرفی برند و لوگوی شرکت های مختلف است که به عنوان یک روش تبلیغاتی ارزان و زود بازده مورد توجه بسیاری از کارخانجات قرار می گیرد. در واقع با چاپ بر روی البسه می ‌توان به صورت یک دست و هماهنگ برند مد نظر را در معرض دید مشتریان و همه افراد دیگر گذاشت.
در واقع با چاپ بر روی لباس کار صنعتی و تبلیغاتی می ‌توان به صورت یکدست و هماهنگ برند مد نظر را در معرض دید همگان قرار داد و بدین ترتیب با نمایش آن مشتریان به شکل بیشتری جذب استفاده از خدمات ارائه شده توسط این مراکز می گردند.
لباس کار جوشکاری یکی از لباس های مهمی است که براحتی می توان بر روی آن انواع لوگو و برند را درج نمود. چرا که این افراد بیشتر در معرض دید عموم و مشتریان قرار می‌ گیرند و می ‌توانند ذهن آنها را به تسخیر خود درآورده و به برند مدنظر را تبلیغ کنند.

قیمت لباس کار مهندسی و صنعتی

در بخش ‌های مختلف صنایع مشاغل گوناگونی وجود دارد که برای هر گروه شغلی نیاز است که لباس کار مناسب انتخاب شود. به عنوان مثال برای مهندسین بسته به موقعیت و محل خدمت آنها لباس های متفاوتی طراحی می شود.
لباس کار مهندسی شیک بسته به شرایط مهندس می تواند به صورت لباس های یکسره یا لباس های دو تکه طراحی شود. در واقع در هر طرح و مدل نیاز است که حتماً بر طبق استانداردهای این لباس‌ها آماده گردد.
قیمت لباس کار مهندسی و همچنین لباس صنعتی با توجه به ویژگی ‌های البسه و نحوه آماده سازی آنها مشخص می گردد. برای تمامی خریداران عمده نحوه قیمت گذاری مهم است؛ چرا که در هزینه های نهایی کارگاه ها و کارخانجات آنها تأثیر می گذارد.
به طور کلی قیمت لباس کار تبلیغاتی و همچنین قیمت لباس کار مهندسی و صنعتی با توجه به فاکتورهای مختلف مشخص می گردد که از مهمترین فاکتورها می ‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. نوع پارچه مورد استفاده در روند تولید لباس کار
  2. تعداد تیراژ سفارش لباس کار
  3. مدت زمان سفارش کار و تحویل آن
  4. طرح و مدل لباس کار به صورت دو تکه، لباس های یکسره یا لباس های آستین کوتاه

بهترین مرکز خرید لباس کار صنعتی

در هنگام تهیه لباس کار صنعتی با توجه به نوع صنایع و محیطی که قرار است کارگران در آن فعالیت کنند، پارچه های مورد نیاز را انتخاب می نمایند. به همین جهت باید سفارش تولید لباس کار را به مراکز معتبر تولید کننده که به صورت حرفه ‌ای کار می ‌کنند بدهید.
این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید لباس کار صنعتی بوده که با خیال راحت می توانید هر نوع سفارشی را در آن ثبت کنید. زیرا با بررسی تمامی مشاغل و کارخانجات صنعتی به درستی می توانند پارچه های مناسب و طرح های استاندارد را طراحی نمایند.

در این مجموعه طراحان متخصص و حرفه ‌ای حضور دارند که با توجه به هر گروه شغلی انواع لباس کار صنعتی و تبلیغاتی را با کیفیت بالا و طراحی های جذاب و بی نظیر ارائه می دهند. در صورتی که به دنبال قیمت مناسب لباس کار صنعتی هستید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس مستقیم بگیرید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال