خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم رستورانی / لباس فرم رستورانی مردانه | خرید لباس کار از تولید کننده

لباس فرم رستورانی مردانه | خرید لباس کار از تولید کننده

خرید لباس فرم رستورانی مردانه با قیمت ارزان و کیفیت بالا خواسته همیشگی رستوران داران است. در اینجا شما را با بهترین مرکز فروش لباس فرم رستورانی اینترنتی که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت باور نکردنی می فروشد، آشنا می کنیم.

مزایای استفاده از لباس فرم رستورانی مردانه

لباس فرم رستورانی مردانه

استفاده از لباس فرم رستورانی مردانه برای تمام کارکنان رستوران از سرآشپز گرفته تا گارسون و صندوق دار بسیار ضروری است و باید در تمام رستوران ها رعایت شود. دلیل این اجبار چیست؟ استفاده از لباس کار رستوران چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟
مهم ترین و اصلی ترین دلیل استفاده از لباس فرم، رعایت بهداشت است. به عبارت دیگر تمامی پرسنل رستوران با پوشیدن لباس ‌های تمیز و مخصوص کار از ورود هر گونه آلودگی و میکروب از آنها به محیط و یا برعکس جلوگیری می ‌کنند.
افرادی که به طور مستقیم با تهیه و جابجا کردن غذا در ارتباط هستند (مثل سرآشپز و گارسون)، با پوشیدن لباس فرم رستورانی مردانه به بهداشت و سلامت غذاها اهمیت می‌دهند و خود را ملزم به رعایت همیشگی بهداشت می‌کنند.
یکی دیگر از دلایل بسیار مهم برای استفاده از لباس فرم در رستوران، مشخص کردن سمت کارکنان است، یعنی لباس تمامی کارکنان گرچه یک شکل است اما هر کسی متناسب با سمت خود در رستوران دارای تفاوت‌های بسیار جزئی در لباس نسبت به بقیه می‌باشد.
لباس فرم رستورانی مردانه علاوه بر موارد گفته شده یک مزیت دیگر هم دارد و آن جذب مشتری بیشتر است. مشتری با دیدن لباس ‌های یک دست و زیبای کارکنان رستوران ناخودآگاه جذب بهداشت و اصولی کار کردن آنها می شود و به احتمال زیاد دوباره به همان رستوران مراجعه می ‌کند و به یکی از مشتریان همیشگی آن تبدیل خواهد شد.
چناچنه قصد دارید برای کارکنان خود در رستوران، لباس فرم زیبا، شیک، باکیفیت و ارزان خریداری کنید، تا انتها با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید لباس کار رستوران

حالا که به اهمیت استفاده از لباس فرم رستورانی مردانه پی بردید قطعا قدم بعدی شما خرید لباس فرم مناسب است، اما باید بدانید که هنگام خرید باید به موارد زیادی مربوط به لباس توجه کنید تا خریدی درست و استاندارد انجام دهید.
در هنگام خرید لباس کار رستوران به موارد زیر دقت کنید:

  • قبل از هر چیز به جنس پارچه توجه نمایید و پارچه‌ای را انتخاب کنید که کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشد.
  • سایز بندی لباس کار هم از اهمیت بالایی برخوردار است. سایز لباس ها باید طوری باشد که در عین این که بسیار زیبا می‌باشد مانع کار کردن کارکنان نشود و پرنسل در آن احساس راحتی کنند.
  • انتخاب یک رنگ مناسب با طراحی فضای رستوان گام بعدی است.
  • در هنگام انتخاب رنگ و پارچه از ثبات رنگ اطمینان حاصل کنید تا با چند بار شستشو رنگ آن تغییری نکند.
  • از طراحی مناسب لباس‌ها هم نباید غافل بود. سعی کنید طرحی را برای لباس کار رستوران انتخاب کنید که کاملا با دکوراسیون و فضای رستوران همخوانی داشته باشد.
  • به نحوه دوخت هم باید توجه خاصی شود تا کیفیت بالایی داشته باشند و بعد از یکی دو بار پوشیدن پاره نشوند.
  • محصول نهایی باید بسیار شیک، زیبا و مشتری پسند باشد.
  • قیمت لباس فرم رستوران یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای صاحبان رستوران است، پس سعی کنید لباس فرم رستوران را با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان بخرید.

خیلی از رستوران داران برای خرید لباس فرم مردانه سردرگم هستند چرا که قیمت این محصولات در فروشگاه‌های موجود در بازار بسیار بالا می باشد و از طرفی از بابت کیفیت این محصولات مطمئن نیستند.

در ادامه یک روش بسیار خوب و مطمئن برای خرید لباس کار رستوران را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونگی خرید لباس فرم رستوران با قیمت مناسب و ارزان

لباس فرم رستورانی

این مجموعه یکی از بهترین مرکز فروش لباس فرم رستورانی و تولید کننده لباس کار در ایران است که انواع لباس ‌های فرم کارکنان رستوران را با رنگ بندی، سایز بندی و با بهترین کیفیت عرضه می ‌کند.
قیمت لباس فرم رستوران در این مرکز بسیار ارزان و مناسب است، پارچه ‌های آن از جنس بسیار مناسب و مرغوب می باشند و در هنگام شستن آنها اثری از رنگ رفتگی و پارگی نخواهد بود.
ماندگاری لباس کار این مجموعه بسیار بالا است و شما تا سال های سال نیازی به خرید مجدد لباس کار نخوهید داشت. خرید از این مجموعه به صورت اینترنتی است یعنی فقط کافیست محصول مورد نظر خود را در سایت انتخاب و قیمت آن را پرداخت کنید و بعد از چند روز آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

فروش اینترنتی لباس کار رستورانی ارزان قیمت با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا در این مجموعه توجه همه صاحبان رستوران را به خود جلب کرده است، پس شما هم فرصت را از دست ندهید و با خرید از ما بهداشت رستوران و رونق خود را بالا ببرید.

سوالات متداول شما

چرا از شیک فرم لباس فرم رستورانی مردانه بخریم؟

شیک فرم یکی از معتبرترین و اولین مراکز فروش مستقیم انواع لباس فرم رستورانی به شمار می آید. شما می توانید بدون هیچ واسطه ای، سفارش خرید مستقیم خود را آن هم با قیمت کاملا رقابتی، از این مجموعه به ثبت رسانیده باشید.

قیمت لباس کار رستورانی مردانه در شیک فرم چه نرخی دارد؟

قیمت لباس کار رستورانی با توجه به جنس پارچه، کیفیت دوخت و رنگ و میزان یا تعداد سفارش شما تفاوت دارد. اما در نمایندگی شیک فرم با توجه به حذف تمامی واسطه ها، قیمت خرید، همان قیمت درب کارخانه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال