خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کارگری / لباس کار دو تکه کارگری | راهنمای خرید تضمینی

لباس کار دو تکه کارگری | راهنمای خرید تضمینی

لباس کار دو تکه کارگری قابل شستشو بدون افت کیفیت با طراحی دوخت بی نظیر، هم اکنون امکان خرید بی واسطه از مجموعه شیک فرم را دارد. شما می توانید با دریافت راهنمای خرید تضمینی، خرید مطمئنی از کیفیت و قیمت لباس کار کارگری داشته باشید.
اگر شما هم به دنبال خرید یک لباس کار کارگری با کیفیت و دوام بالا، بهترین جنس پارچه و البته قیمت مناسب هستید، حتما بازارهای زیادی را گشت و گذار نموده اید.
آیا می دانید که در حال حاضر مجموعه شیک فرم یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده انواع لباس فرم و لباس کار به شمار می آید؟ این مجموعه سابقه چندین ساله در این حوزه داشته و هم اکنون راهنمای شما در خرید لباس دو تکه کارگری با قیمت و کیفیت متناسب خواهد بود.

ویژگی های لباس کار دو تکه کارگری

در حال حاضر شاهد تولید مدل های مختلف و متنوعی از انواع لباس های کار کارگری و مهندسی هستیم. یکی از پرفروش ترین مدل ها، مدل لباس کار دو تکه کارگری است.
لباس کار دو تکه شامل یک عدد کاپشن و یک شلوار بوده که عمدتا از جنس پارچه کجراه تولید می گردد. پارچه کجراه به سبب دارا بودن مشخصات منحصربفردی که داشته، انتخاب کاملا مناسبی برای استفاده در تولید و طراحی انواع لباس کار کارگری به شمار می آید.
جنس پارچه کجراه که از الیاف پلی استر ویسکوز بوده، از نظر مقاومت کشسانی و مقاومت در برابر پارگی، فوق العاده عالی بوده است. در واقع این پارچه آهار مناسبی داشته و می تواند لباس کارگری با دوام بالا را حاصل نماید.
یکی از مهم ترین نکاتی که در بحث ویژگی های لباس کار دو تکه کارگری باید بدان توجه کرد، نوع و کیفیت دوخت است. در واقع همین نوع دوخت لباس کار می تواند تنوع در طرح را در خط تولید کارخانجات به وجود آورده باشد. انواع دوخت این لباس ها عبارتند از راسته، دو سوزنه، سه سوزنه و … که این موضوع بستگی به سلیقه تولید کننده و در نهایت سلیقه خریداری دارد.
از دیگر ویژگی های لباس کار دو تیکه، می توان به تنوع رنگ کاپشن و شلوار آنها اشاره کرد. در برخی از مدل، رنگ کاپشن و شلوار یکی بوده و در برخی از مدل ها، رنگ کاپشن، متفاوت از رنگ شلوار انتخاب می گردد.
در هنگام دوخت و تولید این مدل لباس های کارگری، عمدتا دو یا چهار عدد جیب بر روی شلوار و چهار جیب بر روی کاپشن تعبیه می نمایند. در برخی از مدل ها هم شلوار کارگری دارای جای کمربند بوده و برخی مدل ها، دور کمر کشی بوده است.

کاپشن و شلوار کارگری

قیمت لباس کار دو تکه

علاوه بر مبحث کیفیت لباس کار دو تکه کارگری که برای خریداران اهمیت زیادی داشته، قیمت این لباس هم مهم است. در واقع می توان گفت که خریداران به دنبال دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم هستند.
قیمت لباس کار دو تکه می تواند با توجه به فاکتورهای گوناگون، متغیر باشد. این فاکتورها عبارتند از:

  1. نوع و جنس پارچه بکار رفته در تولید لباس کار
  2. میزان پارچه بکار رفته
  3. سایز لباس
  4. تعداد جیب های تعبیه شده بر روی کاپشن و شلوار کارگری
  5. نوع دوخت (راسته، دو سوزنه، سه سوزنه و …)

اگر چه تمامی این فاکتورها برای خریداران هم امری مهم است، اما هر خریداری ممکن است فقط قیمت ارزان مد نظرش باشد. در واقع برخی از خریداران ممکن است کیفیت را فدای قیمت ارزان کرده و مدل های بی کیفیت را خریداری می کنند.
بهترین حالت این است که شما خرید لباس کار دو تکه را با قیمت و کیفیت متناسب با هم انجام دهید. مصرف کنندگان می توانند تا چندین سال از خرید مجدد لباس کار، معاف باشند. از طرفی اگر شما جزو مراکز فروش لباس کار بوده و قصد خرید عمده دارید، با بالاتر ارائه دادن کیفیت محصولات خود، می توانید قدرت فروش بالایی را تجربه نمایید.

خرید اینترنتی لباس کار کارگری دو تکه

در بازارهای پر از واسطه گری امروزی، شاید امکان گشت و گذار در بازار جهت خرید لباس کار دو تکه کارگری آن هم با قیمت و کیفیت مناسب، وجود نداشته باشد. پس راه چاره کجاست؟
در حال حاضر خرید اینترنتی لباس کارگری حتی به صورت عمده هم می تواند خریدی کاملا اقتصادی را برای تمامی خریداران رقم بزند.
اما در صورتی خرید آنلاین لباس کار می تواند به شکل تضمین شده انجام گیرد که شما مراکزی را با این ویژگی ها برای خرید انتخاب نمایید:

  • مراکزی که مستقیما با تولید کنندگان معتبر در ارتباط هستند.
  • تمامی واسطه ها را حذف نموده اند.
  • قیمت کاملا رقابتی و به روز را ارائه می نمایند.
  • با ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید، امکان خریدی آگاهانه را فراهم می آورند.

فروش لباس کار دو تکه در شیک فرم

فروش لباس کار دو تکه کارگری در مجموعه شیک فرم، به شکل بدون واسطه به انجام می رسد. بر همین اساس خریداران می توانند پس از مشورت با مشاورین ما، در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را به انجام برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال