خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم گارسون / طرح لباس فرم گارسون {مردانه، زنانه} + سفارش

طرح لباس فرم گارسون {مردانه، زنانه} + سفارش

جدیدترین طرح لباس فرم گارسون با طراحی دوخت بی نظیر، در نمایندگی شیک فرم با قیمت مناسب عرضه می شود. خریداران می توانند خریدی بی واسطه و آسان را تجربه نمایند.

طرح لباس فرم گارسون

لباس فرم گارسون ترکیبی از چند تیکه لباس مخصوص رستورانی است که درآن مشغول بکار هستید. در برخی از رستوران ها لباس های سنتی استفاده می گردد و در برخی دیگر لباس های اروپایی و… . همانطور که می دانید در هر مکانی که مشغول بکار هستید اعم از محیط های آشپزی، پیش خدمتی، رستورانی، کافی شاپی و… لازم است که نظم آن جارا رعایت نمایید. داشتن لباس فرم مناسب نظام خاصی به محیط کاری تان خواهد داد. در این سایت انواع لباس فرم گارسونی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت تولید و به بازار عرضه می گردد.

لباس فرم گارسون رستوران

ویژگی لباس گارسونی

  • جنس پارچه ی این لباس ها بسیار مهم است که دارای کیفیت بالایی باشد.
  • پارچه ای که از آن استفاده می گردد ضد چروک باشد.
  • به راحتی قابل شستشو باشد.
  • در اندازه های مختلف تولید گردد.
  • اکثرا جنس این پارچه ها از پارچه ترگال می باشد.
  • جنس پارچه به نحوی باشد که ایجاد رطوبت نکند.

 

افرادی که در رستوران ها یا محیط هایی دیگر مشغول هستند تحرک بسیار زیادی داشته و مداوم مشغول گرفتن سفارشات مشتریان و ارائه ی سایر خدمات دیگر می باشد. به همین دلیل لباسی که در این مکان ها استفاده می کنید باید با استانداردهای بین المللی کاملا مناسب باشد و دارای دوختی محکم باشد. این لباس ها حتما باید دارای جیب جلویی و عقب باشد. همچنین لازم است که پارچه ای که در تهیه ی این لباس بکار رفته قابل شستشو باشد  بعد از قرار گرفتن در معرض مواد شوینده کاملا ضد عفونی گردد و کیفیت و زیبایی و فرم اولیه ی خود را از دست ندهد.

خرید لباس گارسون رستوران از شیک فرم

اگر شما هم قصد خرید بهترین لباس گارسون رستوران با قیمت مناسب دارید، می توانید همین حالا از طریق مجموعه شیک فرم سفارش خود را ثبت کنید. این مجموعه با در ارتباط بودن با بزرگترین تولید کنندگان در سراسر کشور، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای شما رقم می زند. جدیدترین طرح لباس فرم گارسون را از ما بخواهید.

سوالات متداول شما

چرا خرید لباس گارسون مردانه از شیک فرم؟

شیک فرم یکی از اولین و معتبرترین مراکز فروش مستقیم انواع لباس فرم رستورانی به شمار می آید که توانسته دو اصل قیمت و کیفیت را، متناسب با هم ارائه دهد. شما می توانید خریدی اقتصادی را از این مجموعه تجربه نمایید.

قیمت بهترین مدل لباس گارسون رستوران در سال 1402؟

قیمت مدل لباس گارسون رستوران در سال 1402 در نمایندگی شیک فرم، با توجه به حذف واسطه ها، همان قیمت خرید مستقیم و قیمت رقابتی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال