خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم مهندسی / لباس کار مهندسی تابستانی | ارزان قیمت + شیک

لباس کار مهندسی تابستانی | ارزان قیمت + شیک

لباس کار مهندسی تابستانی در کارهای مهندسی از جمله پروژه های عمرانی، پروژه های ساختمانی، نظارتی، کارخانجات و پروژه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این لباس نوعی تضمین کننده ایمنی مهندس محسوب می شود؛ یعنی از آسیب های احتمالی جانی جلوگیری می کند و هر مهندسی باید از این لباس و کلاه ایمنی استفاده کند. این محصول نسبت به نوع کار و محل کار مهندس، طراحی و دوخته می شود. در کل لباسی ایمنی است که با طراحی پیشرفته و با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه می شود، این هم باید بیافزاییم که این محصول جزو لباس های پر فروش بوده که صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر شاهد عرضه انواع کاپشن شلوار مهندسی مخصوص زمستان و لباس کار مهندسی تابستانی توسط مجموعه شیک فرم هستیم.

پارامترهای مهم لباس کار مهندسی مخصوص

لباس کار مهندس باید استاندارد و مقاوم باشد تا جان شخص را موقع کار از هر گونه خطرات حفظ کند؛ در کل این لباس های استاندارد دارای پک مخصوص شامل کلاه، عینک، دستکش و کفش های ایمنی است. این پوشاک باید به سایز خود مهندس دوخته شود؛ چون در نظر گرفتن سایز این لباس تاثیر بسیاری در حفظ ایمنی شخص دارد. پارامترهایی شامل اندازه و رنگ لباس توسط شرکت مورد نظرتان مشخص می شود و شما می توانید طبق این پارامترها لباس مناسب خود را انتخاب کنید.

ویژگی رنگ های لباس کار مهندسی تابستانی

لباس کار مهندسی، همیشه از طرف شرکت مشخص می شود و جزو پارامترهای مهم تعریف شده است؛ این نوع لباس ها اکثرا از رنگ های سورمه ای، خاکستری، سفید، کاربنی و در کل از رنگ های تیره و نوار های شبرنگ ساخته می شوند تا موقع کار در جاهای تاریک یا شب مورد دید بقیه قرار بگیرد. ویژگی این لباس ها طوری است که قابل شستشو، ضد حساسیت و ضخیم بوده یعنی دو تیکه یا سه تیکه هستند تا در مقابل هرگونه ضربه و سوختگی مقاوم باشند. این پوشاک بسیار شیک و سبک هستند و به صورت کاپشن نیز دوخته می شوند که می توان حتی مواقع ضروری و در فصل های زمستان و تابستان موقع کار یا بیرون از شرکت نیز استفاده کرد.

طرز دوخت لباس کار مهندسی شیک

دوخت این مدل لباس کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ همان طور که گفتیم باید درست اندازه ی شخص باشد تا او را در برابر هرگونه خطرات حفظ کند. دوخت آستین، یقه، جیب و کمر این لباس از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین باید توسط فرد ماهری دوخته شود. لباس استاندارد دو یا چهار جیب و دکمه دارد و مدل شلوارش راسته است. این محصول انواع مختلفی دارد که یکی به صورت ترگال و دیگری کجراه فلامنت است. دوخت لباس کار مهندسی تابستانی از لباس کارهای زمستانی متفاوت تر است یعنی بسیار سبک و زیباتر دوخته می شود و چون از جنس پلی استر پنبه ای است خیلی نرم تر از بقیه لباس کارهاست. دوخت این سرهمی در عین زیبایی و سبکی محافظ خوبی برای بدن فرد محسوب می شود و شخص احساس راحتی و خوشحالی می کند؛ به همین دلیل این سرهمی ها در تابستان طرفدار زیادی دارند.

لباس کار مهندسی شیک

قیمت لباس کار مهندسی

لباس کار مانند هر محصول دیگری بر اساس مدل و رنگش، قیمت های متفاوتی دارد و به صورت کتان، پلی استر پنبه ای پارچه ای و چرمی ساخته می شود. لباس کار از جنس کتان پنبه ای خیلی نرم بوده و حدود 180 گرم است که قیمتش بین 200 تا 300 هزار تومان است، لباس کار کتان معمولی که حدود 400 گرم است، بین 90 تا 150 هزار تومان در بازار بفروش می رسد. لباس کار فلامنت ویسکوز حدود 300 گرم است و از 200 هزار تومان به بالاست و گران تر از بقیه لباس کارها است؛ یعنی هر چقدر لباس ضخیم تر باشد گران تر می شود. در اخر هم اگر خواستید لوگوی شرکت را چاپ کنید قیمت لباس کمی افزایش می یابد. در کل لباس کار دو بندی تابستانی از جنس تترون به صورت پنبه ای دوخته می شود؛ چرا که این جنس بسیار خنک است. این لباس کار خنک، قطعا انتخابی ایده آل برای مناطق گرمسیر و محیط های کاری با دمای بالاست و این لباس کار ارزان قیمت تر از بقیه لباس کارها است.

سخن پایانی

لباس کار مهندسی تابستانی جزو لباس های پر فروش در بازار است؛ چون کاربرد زیادی در مشاغل صنعتی دارد و بیشتر به منظور نظم دهی به محیط کار و یکسان سازی پوشش همه کارکنانی مثل مهندسی پزشکی، مهندسی ساختمان، مهندسی صنایع، مهندسی الکترونیک و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. فراهم کردن لباس کار استاندارد به عهده کارفرمای خود شرکت است و هر مهندس باید از این پک کامل موقع کار استفاده کند؛ در صورت استفاده نکردن از طرف شرکت جریمه می شوند. جنس این نوع لباس ها، ضد آب، ضد حریق، ضد گرد و غبار، ضد اسید، ضد برش و ضد روغن هستند؛ بنابراین حتما آن را از فروشگاهی معتبر خرید کنید و از سالم و استاندارد بودن لباس مطمئن شوید.

 

سوالات متداول

لباس کار مهندسی تابستانی شامل چه مدل هایی می شود؟

در حال حاضر در نمایندگی شیک فرم شما می توانید مدل های متنوع از لباس کار مهندسی تابستانی را در سایزهای متنوع، سفارش خرید از تولیدی دهید.

بهترین قیمت لباس کار تابستانی کجا عرضه می شود؟

با توجه به اینکه توسط این مجموعه، تمامی واسطه ها حذف شده اند، شما می توانید بهترین قیمت لباس کار تابستانی را از ما استعلام و سپس سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال