خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه آشپزی / بهترین لباس نخی آشپزی

بهترین لباس نخی آشپزی

لباس فرم در همه ی مشاغل یک امر بسیار مهمی است که باید تمام صاحبان کسب و کار این مورد را رعایت کنند. برای مثال یک مدیر رستوران باید برای تمامی کارکنانش بهترین لباس نخی آشپزی را تهیه کند.
در انتخاب لباس کار باید شرایط کاری را در نظر بگیرید و با توجه به محیط کاری، فصل سال و دیگر شرایط، لباس فرم مناسب را خریداری کنید. اگر شما از صاحبان کسب کاری هستید و برای نظم پوشش کارکنان و رعایت بهداشت به دنبال لباس کار مناسب، با طراحی های مدرن و به قیمت هستید می توانید از مرکز فروش لباس کار شیک فرم، لباس های فرم با کفیتی را خریداری کنید.
در این مقاله از شیک فرم می خواهیم شما را با نکات لازم در خریداری بهترین لباس نخی آشپزی آشنا کنیم. پس اگر مدیر یک رستوران هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.
در هر صنعتی باید تمامی افراد از پوشش مناسبی استفاده نمایند. لباس کار باید علاوه بر حفظ امنیت فرد در محیط کاری، تضمین راحتی، نظافت و زیبایی طراحی را داشته باشد. هم چنین یکی از مهم ترین مسئله هایی که شیک بودن و جدیت کار شما را نشان می دهد، یک دست بودن لباس فرم تمام کارکنان یک کسب و کار است. لباس فرم متناسب با هر شغلی متفاوت است و باید با توجه به محیط کاری دوخته شود.

نکات مهم در انتخاب بهترین لباس نخی آشپزی

برای انتخاب بهترین لباس نخی آشپزی کافی است که نکاتی را که در اینجا ذکر می کنیم برای خرید لباس کار کارکنان رستوران تان در نظر بگیرید.
اولین نکته، انتخاب لباس آشپزی با رنگ های روشن است. محیط آشپزخانه به خودی خود از دمای بسیار بالایی برخوردار است که دیگر نباید با پوشیدن لباس کار مشکی و رنگ های تیره به افزایش گرما افزود. اگر دقت کنید اکثر لباس های آشپزی به رنگ های سفید هستند، به این علت است که رنگ سفید کثیفی را خیلی زود نشان می دهد. نظافت آشپز و لباسی که بر تن می کند بسیار حائز اهمیت است.
دومین مورد سایز مناسب لباس کار است، آشپز باید لباس راحت و گشادی را انتخاب کند که حین انجام کار اذیت نشود. لباسی که تنگ باشد یا بسیار گشاد که مانع کار کردن شود اصلا مناسب برای محیط کار نیست، فرد باید در کنار احساس امنیت، احساس راحتی هم بکند.
و اما نکته آخر این است که فقط به دنبال لباس آشپزی شیک نباشد، کیفیت پارچه را همیشه درنظر بگیرید. بهترین جنس، جنس نخی است که مناسب محیط های گرم می باشد.

چرا داشتن لباس آشپزی از اهمیت بالایی برخودار است؟

محیط آشپزی باید بسیار تمیز باشد و هم چنین تمام کارکنان یک رستوران باید نظافت شخصی خود را حفظ کنند. برای اینکه با مواد غذایی در ارتباط هستند باید از ست کامل آشپزی استفاده نمایند. این ست شامل کلاه آشپزی، کفش و روپوش می باشد. داشتن کلاه آشپزی برای آشپزان بسیار ضروری است که از ریختن مو در غذا جلوگیری می کند. پوشیدن کفش و روپوش برای جلوگیری از ورود آلودگی به غذا و محیط کاری الزامی است.
لباس کار برای آشپزها، اصولاً آستین بلند است چرا که هم مانع از سوختن دست می شود و هم از ریختن موی دست در غذا جلوگیری می کند.
برای خرید بهترین لباس نخی آشپزی می توانید به مجموعه شیک فرم اعتماد کنید و لباس های مناسب شغلتان را با طراحی متفاوت تهیه کنید.

خرید لباس نخی آشپزی
خرید لباس نخی آشپزی

قیمت لباس آشپزی

قیمت لباس آشپزی با توجه به کیفیت، انداز و طرح آن سنجیده می شود. در مجموعه شیک فرم می توانید اطلاعات لازم برای لباس کار مناسب کسب و کارتان را مطالعه نمایید، هم چنین قیمت لباس آشپزی زنانه و مردانه و ست لباس آشپزی اعم از انواع کلاه آشپزی، کفش و بهترین لباس نخی آشپزی را مشاهده کنید. قیمت روز لباس آشپزی و دیگر شغل ها با طراحی های گوناگون و اطلاعات دقیق و ضروری را برای شما، خریداران عزیز، ارائه داده است.

مرکز فروش لباس آشپزی شیک فرم

این مجموعه انواع لباس فرم رستوارنی را داراست که شامل: بهترین لباس نخی آشپزی، لباس مخصوص سرآشپز، لباس ایتالیایی آشپزی، لباس آشپزی زنانه و مردانه، ست لباس آشپزی به طور کامل با طرح های شیک و یونیک.
هدف این مجموعه این بوده که برای کسب و کار شما، با پوشش مخصوصی بتواند برندسازی کند، حتی در این زمینه شما می توانید طرح های پیشنهادی خود را به آنها بدهید تا با توجه به قوانین پایه، آن را طراحی کنند.
از دیگر ویژگی های خوب شیک فرم این است که می توانید با مشاوران آنها تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان مشاوره شوید. مشاوران با توجه به نوع کسب و کار و بودجه در نظر گرفته شده، بهترین پیشنهادات را برای پوشش کارکنان تان را به شما می دهند.
جهت مشاوره و ثبت سفارش خود همین حالا با نمایندگان شیک فرم ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال