خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیش بند آرایشگری / تولیدی پیش بند آرایشگری + پخش عمده + قیمت جدید

تولیدی پیش بند آرایشگری + پخش عمده + قیمت جدید

بهترین تولبدی پیش بند آرایشگری را می شناسید؟ شما می توانید از طریق مجموعه ما، به عنوان اولین و بزرگترین مرکز پخش عمده انواع لباس کار، با جدیدترین قیمت ها، خرید خود را انجام دهید. خرید پیش بند آرایشگری با قیمت روز امکان پذیر بوده است.
تولید پیش بند ارایشگری در ایران به زمان حکومت ساسانیان برمی گردد که از آن به عنوان محافظ لباس در برابر هرگونه آلودگی، فرسودگی و پارگی لباس استفاده می شد. امروزه پیش بند در مشاغل مختلف مانند شغل پرستاری، خدمتکاری، ناخن کار، کارگری، سفالگری، کیک پزی، شیرینی پزی و زنان خانه دار بسیار استفاده می شود. امروزه این پوشاک از جنس های مختلفی ساخته می شود که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند؛ برای مثال پیش بند پارچه ای و ضد آب اکثرا در خانه، پیش بند چرمی توسط کارگران یا جوشکاران، پیش بند لی یا کتان نیز توسط ارایشگران مورد استفاده قرار می گیرد. اما آیا پیش بندها جنس دیگری هم دارند؟ ویژگی های یک پیش بند خوب برای حرفه آرایشگری چیست؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

انواع جنس پیش بند اصلاح

آرایشگران خانم و آقا، در سالن های خود، از انواع مدل ها و جنس های مختلف پیش بند استفاده می کنند. آشنایی با این جنس ها می تواند خریدی آگاهانه تر با انتخاب درست تر را برای شما رقم بزند.
در حال حاضر انواع پیش بند اصلاح موجود در بازار، عبارتند از:

  • پیش بند دور گردنی کشی لی
  • پیش بند دور گردنی بند دار کتان
  • پیش بند دور گردنی کشی پلاستیکی
  • پیش بند دور گردنی بند دار چرمی
  • پیش بند دور گردنی کشی شمعی روغنی

این پیش بندها سایزبندی و رنگ بندی مختلفی دارند و به دو صورت پشت و رو قابل استفاده هستند که با کیفیت عالی و پارچه ای درجه یک ساخته می شوند؛ پس می توانید طبق سلیقه خود مدل مدنظرتان را انتخاب کنید و حتی می توانید لوگوی مورد نظر خودتان را روی پیش بندتان چاپ کنید.

پیشبند آرایشگری حرفه ای

تولیدی پیش بند آرایشگری و اصلاح زنانه

جنس پارچه این پیش بند بهتر است که ضد اب بوده و دارای جیب و هدبند مخصوص استادکار باشد. اکثرا در همه ارایشگاه های مردانه و زنانه از پیش بند استفاده می گردد و این کار باعث رضایت مشتری می شود تا لباسش کثیف، پاره یا رنگی نشود. به طور کلی این کار را هر ارایشگری بدون استثنا باید قبل از شروع کارش انجام بدهد تا سلامت و نظافت مشتری را حفظ کند. پیش بند های ارایشگری باید موقع وکس صورت، اپیلاسیون، آرایش کردن و کاشت ناخن مورد استفاده قرار بگیرند؛ چون ضد اب هستند و از ریختن و جذب آب روی لباس مشتری جلوگیری می کنند.
پیش بند مخصوص استاد کار در اکستنشن و شینیون مو نیز کاربرد دارد؛ چون این پیش بندها جیب دارند و می توان در هنگام کار گیره و برس و هر وسیله آرایشی را به آن وصل کرد و این کار باعث صرفه جویی در وقت می شود؛ یعنی آرایشگر می تواند تمرکز داشته باشد و برای تهیه وسیله، زیاد رفت و آمد نکند.

فروش پیشیند آرایشگری

اگر شما در حوزه خرید و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنید، می توانید این پیش بندها را به صورت عمده خریداری نمایید.تمایل به خرید آرایشگران نسبت به این محصول بسیار بالاست، بنابراین شما با خیالی راحت می توانید تعداد بالایی از این محصول را خریداری نمایید. معمولا تولیدی پیش بند آرایشگری امروزه در شهرهای مختلف کشور وجود دارد که معمولا بخاطر رقابتی که دارند، سعی می کنند تا محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب را ارائه دهند.
پیش بندها به صورت یکبار مصرف هم نیز تولید می شوند و شما می توانید از سایت به صورت مجازی یا از بازار به صورت مستقیم براساس سلیقه و بودجه خود خریداری کنید. البته پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید پیشبند آرایشگری عمده را دارید، به یک تولیدی معتبر مراجعه نمایید تا بدون واسطه، خریدی با قیمت پایین را تجربه نمایید.

قیمت جدید پیش بند ارایشگری با طرح های متفاوت

پیش بند ارایشگری اکثرا در ابعاد 140*96 سانتی متر دوخته می شود که گردن و پایین تنه را کامل پوشش دهد و به صورت پک نیز یعنی به همراه کلاه یا هدبند در بازار به فروش می رسد که مناسب سالن های زیبایی بوده و اکثرا توسط شنیون کار، ناخن کار، مژه کار و در اصلاح مورد استفاده قرار می گیرد.
در کل این محصول براساس مدل، رنگ و اندازه، قیمت متفاوتی دارد؛ مثلا پیش بند یکبار مصرف آرایشگری بین 60 هزار تومن تا 80 هزار تومن است؛ ولی پیش بند کتان، لی، شمعی و چرمی چون از الیاف نانو ساخته می شوند ضد آب و بسیار سبک هستند و با پارچه ای عالی دوخته می شوند. به همین دلیل قیمت آن به نسبت پیش بند یکبار مصرف از 100 هزار تومن به بالا تعیین می شود.

سخن پایانی

پیش بندها یکی از محصولات ضروری در آرایشگاه های مردانه و زنانه محسوب می شوند؛ به همین دلیل در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند. هدف از تولید این محصول حفظ سلامتی و پاکیزگی لباس مشتری است؛ یعنی از ریختن مو روی لباس مشتری جلوگیری می کند پس ما توصیه می کنیم از پیش بند آرایشگری طرح دار و بزرگ استفاده کنید تا روی کفش مشتری را بپوشاند. امیدوارم حتما موقع کار از پیش بند استفاده کنید و بیش از پیش به سلامتی خود اهمیت دهید و در موقع خرید پیش بند آرایشگری نیز دقت کنید که پیش بند آرایشگری سالم باشد و ویژگی های یک پیش بند آرایشگری خوب را داشته باشد.

سوالات متداول شما

بهترین کیفیت پیشبند آرایشگری را از کجا بخریم؟

بهترین کیفیت پیشبند آرایشگری یعنی اینکه شما بتوانید این پیشبند را با طول عمر و دوام بالا، در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید مستقیم دهید. بی واسطه خرید کردن از این مجموعه، خودش تضمین در کیفیت است.

قیمت پیشبند آرایشگری در سال 1402 چه نرخی دارد؟

در حال حاضر توسط نمایندگی شیک فرم این امکان فراهم شده تا به روزترین لیست قیمت پیشبند آرایشگری در سال 1402 را استعلام و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال