خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس رستوران / قیمت لباس کار برای رستوران | پخش عمده و بی واسطه

قیمت لباس کار برای رستوران | پخش عمده و بی واسطه

قیمت لباس کار برای رستوران در صورتی که از مراکز پخش عمده و بی واسطه تهیه شود با توجه به کیفیت پارچه و دوخت مشخص می گردد. جهت ارتباط مستقیم با تولیدی لباس کار رستورانی و فراهم آمدن شرایط خرید لباس آشپزی مرغوب با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تولید انواع لباس کار رستورانی

از موارد بسیار مهمی که در زمینه رستوران داری باید مورد توجه قرار بگیرد، تهیه البسه مناسب برای همه افراد فعال در رستوران است. چرا که داشتن لباس های یکدست و هماهنگ تأثیر زیادی در ایجاد نظم بیشتر و حفظ و رعایت بهداشت دارد.
در محیط رستوران افراد زیادی مشغول فعالیت هستند که به فراخور مسئولیت آنها و وظایفی که در طول یک روز کاری انجام می دهند، نیاز است تا لباس مناسب و راحت بپوشند. پس پوشیدن یک لباس استاندارد موجب می شود تا نیروها در هنگام ارائه خدمات احساس آرامش بیشتری داشته باشند.
البته برخی از لباس های مناسب نیروهای مشغول در رستوران علاوه بر ایجاد نظم و هماهنگی می تواند در برابر سوختگی و موارد دیگر از این افراد محافظت کند. شناخت ویژگی های لباس کار افراد رستوران تأثیر زیادی در نوع انتخاب آن می گذارد.
در حال حاضر در تولیدی لباس کار رستورانی انواع مختلف لباس مناسب برای هر گروه از نیروهای مشغول در رستوران عرضه می شود که در این بین لباس کار رستوران سنتی و لباس کار رستوران مدرن و لباس کار مراکز فست فودی به شکل مجزا طراحی می گردد.
انواع لباس کار رستورانی شامل موارد ذیل است:

  • لباس کار نیروهای مشغول در آشپزخانه که شامل سرآشپز، آشپز و دستیاران آنها می شود.
  • لباس کار نیروهای سالن کار که شامل لباس سر پیشخدمت و پیشخدمت می شود.
  • لباس کار اداری شامل نیروهای صندوق و پذیرش می گردد.
  • لباس کار نیروهای خدماتی که وظیفه تمیز کردن سالن را به عهده دارند.

انواع لباس کار رستوران

تعیین قیمت لباس کار برای رستوران و عوامل موثر بر آن

لباس فرم رستوران از مهم‌ترین البسه ای است که برای رعایت کردن قوانین بهداشتی باید تمامی کارکنان و پرسنل مشغول در محیط رستوران از آن استفاده کنند.
در حال حاضر انواع مختلف پارچه با طرح ها و نقش های متفاوت وجود دارد که برای دوخت لباس فرم و تزیین بخش های خاص آن مانند یقه، سر آستین، جیب و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
همه افرادی که قصد سفارش دوخت و خرید لباس آشپزی یا لباس برای سایر بخش های رستوران را دارند، مهم است که لباسی با کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مقرون به صرفه تهیه کنند.
در هنگام تعیین قیمت لباس کار برای رستوران عوامل زیادی وجود دارد که می ‌تواند بر نرخ این البسه تأثیر بگذارد. در ادامه به برخی از مهمترین موارد می پردازیم:

سایز بندی لباس

دوخت البسه به صورت سایز بندی موجب می‌ شود تا برای همه کارکنان لباس مورد نیاز و متناسب تهیه شود. هرچقدر که سایز البسه بزرگتر باشد در نتیجه پارچه بیشتری هم برای برش و دوخت استفاده می شود.

جنس پارچه

جنس پارچه ای که قرار است برای تولید البسه مورد استفاده قرار بگیرد و نوع الیافی که در بافت آن استفاده شده، در کیفیت نهایی پارچه نقش دارد.

جنسیت کارکنان

لباس فرم رستوران مربوط به بانوان و آقایان از لحاظ میزان پارچه و طراحی و مدل با یکدیگر تفاوت دارد، پس قیمت آن ها نیز با هم فرق می کند.

طراحی لباس

در طراحی لباس برخی از جزئیات خاص وجود دارد که توجه کردن به آنها موجب زمانبر شدن طراحی و دوخت می گردد و البته جلوه لباس را نیز بیشتر می کند.

استفاده از دکمه یا زیپ

معمولاً برای پوشیدن راحت این البسه نیاز است که در قسمت جلوی آن از دکمه یا زیپ استفاده شود که به کار بردن هر کدام از این متریال ها با توجه به کیفیت های متفاوت آنها می تواند در هزینه نهایی تأثیر بگذارد.

فروش لباس فرم رستورانی با کیفیت خوب

طراحی و تولید لباس فرم رستورانی نیاز به نیروهای متخصص و حرفه ‌ای دارد تا به شکل کاملا اصولی با توجه به نحوه فعالیت این افراد لباس های کاملاً راحت دوخته شود.
پس باید حتما در هنگام خرید لباس سرآشپز و نیروهای دیگر رستوران، مراکز معتبر تولید و فروش را برای تهیه این البسه انتخاب کنید.
فروش لباس فرم رستورانی با کیفیت خوب در این مجموعه انجام می ‌شود، چرا که با بررسی نیاز بازار و استفاده از نیروهای با تجربه و تخصصی انواع لباس فرم رستورانی را با ویژگی های خاص طراحی و تولید می کند.
قیمت لباس کار برای رستوران با توجه به کیفیت بالای پارچه های مورد استفاده و دوخت خوب به نسبت سایر مراکز عرضه و فروش مناسب تر ارائه می گردد. چرا که تمامی واسطه ها را از پروسه خرید پارچه، دوخت و ارائه آن به بازار حذف کرده است.

در این مجموعه، فروش البسه فرم رستورانی به دو صورت تک و ست انجام می شود و خریدار می تواند یک ست کامل که شامل شلوار، پیراهن، جلیقه، کلاه، پیشبند و موارد مختلف دیگر است را به صورت کاملاً هماهنگ تهیه کند. همچنین اگر به هر کدام از این اجزا به صورت تکی نیاز پیدا کرد، می ‌تواند آن را در کیفیت خوب سفارش دهد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال