خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیش بند آرایشگری / فروش پیشبند آرایشگری | عرضه مستقیم از درب تولیدی

فروش پیشبند آرایشگری | عرضه مستقیم از درب تولیدی

فروش پیش بند آرایشگری در حال حاضر از استقبال بالایی برخوردار است؛ زیرا پیش بند آرایشگری حرفه ای تأثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان می گذارد. این مجموعه با عرضه مستقیم از درب تولیدی توانسته مناسب ترین قیمت پیشبند آرایشگری را به دست مصرف کننده نهایی برساند.

تولیدی پیش بند آرایشگری

پیشبند آرایشگری جزء محصولات مهمی است که در سالن ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است در نگاه اول پیشبند یک محصول بسیار ساده به نظر برسد. اما در واقعیت برای تولید پیشبند آرایشگری باید فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شود.
معمولاً تولیدی پیش بند آرایشگری با در نظر گرفتن رعایت مسائل بهداشتی سعی می کند تا از پارچه های با کیفیت بالا در روند تولید این پیشبندها استفاده نمایند.
بهترین پارچه های که در مراکز تولیدی برای دوخت پیش بند مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

پارچه کتان

پارچه های کتان به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا و وزن سبک برای دوخت پیشبند مناسب می باشند.

پارچه کجراه

پارچه کجراه با داشتن مقاومت بالا در برابر کشش و سایش و تنوع رنگ بندی برای دوخت انواع پیشبند کاربرد دارد.

پارچه لی

پارچه لی به پارچه های بادوام شهرت داشته و به دلیل داشتن رنگ بندی خاص برای دوخت پیش بند های اسپرت و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های چرم

پارچه های چرم جزء پارچه های لوکس و گرانقیمت بوده که برای دوخت انواع پیشبند آرایشگری کاربرد دارند.

 

فروش پیشبند آرایشگری

بررسی انواع پیشبند آرایشگری

در حال حاضر مراکز تولیدی سعی می کنند تا با ارائه انواع مختلف پیشبند نیاز همه بخش های جامعه را به این محصول کاربردی تأمین نمایند.
فروش پیش بند آرایشگری در تنوع بالا موجب می شود تا همه مراکز متناسب با سلیقه و همچنین هماهنگ با تنالیته رنگی موجود در فضای آرایشگاه اقدام به خرید این محصول نمایند.
در این بخش به بررسی انواع پیشبند آرایشگری از لحاظ طراحی می پردازیم:

پیش بند آرایشگری طرح دار

پیش بند آرایشگری طرح دار را از پارچه هایی با طرح های مختلف تولید می کنند و یا اینکه از پارچه های ساده استفاده کرده و با استفاده از دستگاه های چاپ انواع لوگو و لیبل را بر روی پیشبند چاپ می نمایند.

پیش بند آرایشگری حرفه ای

پیش بند آرایشگری حرفه ای با استفاده از پارچه های مقاوم به شکل دقیق طراحی شده و با قرار دادن جیب های کاربردی در بخش ‌های مختلف پیشبند امکان قرار دادن قیچی، شانه و لوازم دیگر در آن مهیا می گردد.

پیشبند آرایشگری ساده

پیشبند آرایشگری ساده را از پارچه های ساده و تک رنگ تولید می ‌کنند و این پیشبندها در طول های متفاوت ارائه می گردد که هر فرد با توجه به قد و اندازه خود می تواند این محصول را سفارش دهد.

قیمت پیشبند آرایشگری و عوامل موثر بر آن

پیشبند آرایشگری یکی از لوازم لازم و ضروری در آرایشگاه ها است که برای محافظت از لباس آرایشگران در هنگام کار با موی مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.
در حال حاضر که تنوع بالای پیشبند آرایشگری در بازار وجود دارد، هر مجموعه می‌تواند بر اساس سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید نمایید. اما در این میان قیمت پیش بند آرایشگری جزء عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر انتخاب است.
برخی از ویژگی هایی که برای پیشبندها وجود دارد، موجب ‌شده تا این محصولات در بازار با نرخ های متفاوتی ارائه گردند، در این بخش به برخی از مهمترین عامل ها می پردازیم:

کیفیت پارچه

در بین پارچه های مختلفی که برای دوخت پیشبند کاربرد دارند، هر چقدر کیفیت پارچه بالاتر باشد در نتیجه قیمت پیشبند افزایش می یابد.

کیفیت دوخت

کیفیت دوخت پیشبند از موارد بسیار مهمی است که در شکل ظاهری پیشوند تأثیر می گذارد.

نحوه طراحی

طراحی پیشبند به صورت حرفه ‌ای و تخصصی موجب می ‌شود تا مقدار زمان بیشتری بر روی دوخت و آماده سازی پیشبند صرف گردد.

چاپ

استفاده از چاپ انواع برند، لوگو و لیبل های کاملا سفارشی بر اساس نیاز مشتریان بر روی پیشبند تأثیر زیادی در قیمت آن دارد.

سفارش دست اول

سفارش دست اول به مراکز تولید کننده پیشبند آرایشگری موجب می شود، تا به بهترین نرخ موجود در بازار دست پیدا کنید.

فروش پیشبند آرایشگری به صورت مستقیم

در حال حاضر پیش بند آرایشگری به یکی از لوازم کاربردی در محیط آرایشگاه ها تبدیل شده که در واقع بدون وجود این وسیله ضروری آرایشگرها نمی توانند به خوبی کار خود را انجام دهند.
این مجموعه با فراهم آوردن شرایط فروش پیشبند آرایشگری به صورت مستقیم از درب کارخانه تولید کننده موجب شده تا به تنوع بالای پیشبند از لحاظ نوع پارچه طراحی و رنگ بندی دست پیدا کنید. پس از بررسی مدل های متنوع این مجموعه، در آرامش کامل می ‌توانید بهترین محصول را مطابق با نیاز خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

در صورت تهیه یک پیشبند آرایشگری حرفه ای می توانید یک ظاهر کاملاً تخصصی برای جلب اعتماد مشتریان خود به وجود بیاورید. برای ثبت سفارش پیش بند مطابق با سلیقه شخصی و کیفیت بالا با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال