خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پوشاک آشپزی / خرید انواع پوشاک آشپزی

خرید انواع پوشاک آشپزی

رعایت بهداشت در هر مکانی یکی از اصولی ترین مواردی است که توسط هر فرد و یا مجموعه ای باید رعایت شود. در رستوران ها و کافی شاپ ها رعایت بهداشت بسیار حایز اهمیت است و برجسته تر از هر مکان دیگری می باشد. دلیل آن نیز روشن است زیرا در این مکان ها غذا ها تهیهو پخت می شوند و در صورت عدم رعایت بهداشت می تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلامت افراد داشته باشد. بنابراین رعایت بعداشت در این مکان ها یکی از اصولی ترین مقررات می باشد. لباس های فرم رستوران ها یکی از انواع پوشاک آشپزی می باشد که در انواع مختلفی تولید شده و موجود می باشد.

انواع پوشاک آشپزی

برای کار در یک محیطی که با تولید غذا ها و خوراکی ها سر و کار دارد استفاده از انواع لباس های آشپزی ضرورت دارد. لباس های فرم آشپزی و یا پوشاک آشپزی دارای انواع مختلفی هستند که می توان به کلاه آشپزی، روپوش و یا پیراهن های آشپزی اشاره کرد که هر کدام در انواع مدل های زنانه و مردانه تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از لباس های فرم آشپزی ممکن است در طرح های خاص و پارچه های مخصوصی تولید شوند. به عنوان مثال بعضی از رستوران ها از روپوش ها و پیراهن های آشپزی با طرحها و پارچه های سنتی استفاده می کنند. طرح های خاص استفاده شده در لباس های آشپزی سبب می شود تا نمای زیبا و شیک و منظمی به رستوران بدهد و مشتریان زیادی را جذب کند.

انواع پوشاک آشپزی

مشخصات پوشاک آشپزی عرضه شده توسط فروشگاه شیک فرم

لباس های فرم آشپزی که توسط فروشگاه شیک فرم عرضه می شود از به روز ترین و مرغوب ترین پارچه ها تولید شده است. این نوع لباس ها در سایز بندی های مختلفی تولید می شوند و تنوع رنگ بالایی دارند. این نوع لباس ها ضد بو بوده و کمتر دچار تعریق در فرد می شوند. لباس های فرم آشپزی فروشگاه شیک فرم توسط مجرب ترین طراحان طراحی شده و توسط ماهر ترین خیاطان دوخته شده است. جنس پارچه به کار رفته در آن ها به نحوی است که پس از شستشو تغییر رنگ و شکل نمی دهد و چروک نمی شود.

مشخصات پوشاک آشپزی عرضه شده توسط فروشگاه شیک فرم

قیمت انواع پوشاک آشپزی

در بازار قیمت این نوع لباس ها متفاوت می باشد و این تنوع در قیمت ها دلایل زیادی دارد. یکی از این دلایل کیفیت پارچه به کار رفته در آن ها می باشد. دلیل دیگر می تواند نوع دوخت و مدل آن باشد. به عنوان مثال طرح های سنتی دارای قیمت بالاتری می باشند. گاهی این نوع لباس ها توسط واسطه ها و دلالان به فروش می رسد که این خود سبب افزایش کاذب قیمت آن ها می شود. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش عمده روپوش رستوران و هم چنین انواع پوشاک آشپزی از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید. اگر می خواهید از انواع پوشاک آشپزی در رنگ و مدل های مختلف دیدن کنید به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی شیک فرم در این سایت مراجعه کنید.

قیمت انواع پوشاک آشپزی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال