خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش رستوران / فروش عمده روپوش رستوران

فروش عمده روپوش رستوران

یکی از مهم ترین مسائل در رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده از لباس فرم برای کارکنان و آشپزان آن جا می باشد. پوشیدن لباس های فرم مناسب و روپوش ها سبب می شود تا مشتری مطمئن شود که غذایی که در اختیار او قرار می گیرد تحت شرایط کاملا بهداشتی تهیه می شود. علاوه بر این سبب می شود تا پوشیدن این نوع لباس های فرم نمای زیبا و منظمی به رستوران ها بدهد و سبب جذب بیشتر مشتری شود. روپوش رستوران یکی از ساده ترین و پر کاربردی ترین لباس هایی فرمی است که در رستوران ها آشپزان و خدمه ها به تن می کنند. روپوش های رستوران در انواع سایز ها و مدل های مختلف و در طرح های زنانه و مردانه تولید شده و در بازار موجود می باشند. برای خرید انواع روپوش رستوران با ما همراه باشید.

مشخصات روپوش رستوران با کیفیت

روپوش های رستوران لباس هایی هستند که آشپزان و سر آشپزان و سایر کارکنان رستوران ها ساعت های زیادی از روز آن را به تن دارند. بنابراین این نوع روپوش ها باید به گونه ای باشند که فرد در آن ها احساس خستگی نکند و در آن راحت باشد. پارچه مورد استفاده در روپوش ها باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و جنس آن ها به گونه ای باشد که چروک نشود و یا بعد از شستشو دچار تغییر رنگ و شکل نشود. روپوش های رستوران باید به گونه ای تولید شوند که متناسب با جنسیت فرد باشند و هم چنین در انواع سایز ها موجود باشند. به عنوان مثال برای فردی که دارای سایط بزرگی است و چاق می باشد بتوان سایز مناسب او را به راحتی پیدا کرد.

مشخصات روپوش رستوران با کیفیت

نمایندگی پخش مستقیم روپوش رستوران

صاحبان فروشگاه های بزرگ و هم چنین مدیران رستوران ها و کافی شاپ ها به دنبال تهیه روپوش ها و لباس های فرم برای فروشگاه ها و رستوران ها و کافی شاپ های خود به صورت عمده می باشند. در این میان برای آن ها بسیار مهم است که این نوع لباس ها را با قیمت ارزانی خریداری نمایند. نمایندگی های پخش مستقیم انواع روپوش رستوران با حذف واسطه ها سبب فروش بالا و کاهش قیمت آن شده اند. خرید از نمایندگی ها این مزیت را نیز دارا می باشد که کیفیت کالای عرضه شده توسط آن ها بالا می باشد. برای خرید انواع روپوش های رستوران با قیمت تولید کننده از طریق فروشگاه اینترنتی ما در این سایت اقدام نمایید.

نمایندگی پخش مستقیم روپوش رستوران

فروش عمده روپوش رستوران

قیمت عمده لباس های فرم رستوران نسبت به قیمت تک و جزیی آن پایین تر می باشد. بنابراین خریداران برای کسب سود بیشتر همیشه به دنبال خرید این نوع کالا ها به صورت عمده می باشند. با خرید عمده این نوع کالا ها خریدار برای مدت طولانی از دغدغه و رفت و امد های مکرر برای خرید آن ها فارغ می شود. پخش مستقیم روپوش رستوران در انواع سایز ها و مدل های مختلف در این سایت به صورت عمده و با قیمت فروش بسیار مناسب و مقرون به صرفه صورت می گیرد.

فروش عمده روپوش رستوران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال