خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیراهن رستورانی / خرید مستقیم پیراهن رستورانی

خرید مستقیم پیراهن رستورانی

یکی از مواردی که صاحبان رستوران های بزرگ و کوچک باید با آن توجه داشته باشند تهیه پیراهن های رستورانی برای کارکنان و آشپزان می باشد. از جمله افرادی که موظف به استفاده از پیراهن رستورانی در محیط رستوران می باشند می توان به آشپز، سر آشپز، گارسون، نیروهای خدماتی و مسئول صندوق اشاره کرد. انتخاب یک لباس و روپوش مناسب در محیط های رستوران می تواند برای رستوران بسیار مفید باشد. اول این که مراجعین با دیدن کارکنان رستوران با لباس های مخصوص متوجه می شوند که این رستوران چقدر به مسائل بهداشتی اهمیت می دهد و دوم این که سبب می شود تا لباس اصلی کارکنان کثیف و الوده نشود. پیراهن رستورانی جزو لباس های فرم محسوب می شوند که در محیط هایی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و شیرینی فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

جنس پیراهن رستورانی

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که برای این نوع لباس های فرم باید در نظر گرفت جنس آن ها می باشد. جنس این نوع لباس ها باید به گونه ای باشد که در کقابل شستشو های مکرر و نیز مواد شوینده مقاوم باشد و سریع تغییر شکل و رنگ ندهد. مورد بعدی که بسیار مهم می باشد این است که جنس پیراهن رستورانی باید به گونه ای باشد که به راحتی چروک نشود. هم چنین جنس آن ها باید به گونه ای باشد که برای فرد ایجاد رطوبت نکند. پارچه هایی که به راحتی بتوان آن ها را شستشو داد بهتری گزینه برای دوخت این نوع لباس های فرم می باشند. با توجه به این که کارکنان از لحظه ورد به رستوران و تا لحظه خروج از آن این لباس ها را بر تن دارند بنابراین جنس آن ها باید به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند و اذیت نشود.

 

انواع پیراهن رستورانی

 

نمایندگی فروش پیراهن رستورانی

اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که قصد دارید برای شیک و منظم شدن رستوران و کافی شاپ خود از لباس های فرم استفاده کنید بهتر است که در هنگام خرید دقت لازم و کافی را داشته باشید. به این صورت که برای خرید به فروشگاه های مراکز عرضه کننده معتبر مراجعه کنید زیرا این گونه فروشگاه ها کالا های خود را از طریق نمایندگی های فروش مستقیم عرضه می کنند. نمایندگی های فروش با حذف واسطه ها از افزایش قیمت جلوگیری می کنند و هم چنین با کیفیت بسیار عالی به فروش می رسانند.

 

خرید پیراهن رستورانی

قیمت پیراهن رستورانی

قیمت این نوع لباس های فرم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. اولین مورد کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه به کار برده شده در آن است. هر چه جنس پارچه مرغوب تر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. مورد بعدی برند تولید کننده آن است. بعضی از برند ها با قیمت بالتری لباس فرم مورد نظر را به بازار عرضه می کنند. پخش جدیدترین روپوش سفید رستوران و هم چنین خرید مستقیم پیراهن رستورانی در مچموعه ما و از طریق این سایت با عالی ترین قیمت و کیفیت صورت می گیرد. کیفیت انواع لباس های فرو رستورانی را با ما تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال