خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم کافی شاپ / لباس فرم کافی شاپ جدید + توزیع لباس کافه ارزان

لباس فرم کافی شاپ جدید + توزیع لباس کافه ارزان

کافی شاپ ها مکان هایی دنج با فضایی رمانتیک و دوستانه هستند که بسیاری از افراد در آن به قرارهای دوستانه، کاری، خلوت کردن و حتی برگزاری برخی جشن ها مانند جشن تولد می پردازند. در جامعه کنونی این مکان به عنوان یکی از پر رفت آمد ترین و محبوب ترین مکان ها بین افراد به ویژه جوان ها تبدیل و تعریف شده است. پیشرفت فرهنگ کافی شاپ ها در ایران و همچنین مدیریت کافی شاپ، برخورد پرسنل با مشتری و البته لباس فرم کافی شاپ جدید از مولفه هایی است که باعث جذب مشتریان بیشتر می شود.

انواع لباس فرم کافی شاپ زنانه و مردانه

لباس پرسنل کافه و کارکنان کافی شاپ ها مانند سایر مشاغل دارای مشخصه هایی است که نه تنها آن شغل را از دیگر حرفه ها، بلکه کارکنان یک مجموعه را با توجه به جایگاه شغلی و میزان تخصص آن ها از هم متمایز می کند. این لباس ها شامل:

لباس سر پیشخدمت

سر پیشخدمت یا کاپیتان در کافی شاپ موظف است نیروهای خدماتی و در مجموع کلیه خدمات کافی شاپ را کنترل و مدیریت می کند و در بخشی از رستوران یا کافی شاپ مسئولیت چندین خدمتکار را بر عهده دارد.

لباس پیشخدمت

پیشخدمت مسئول سفارش گیری از مشتریان کافی شاپ است. از دیگر وظایف پیشخدمت آشنایی با منوی کافی شاپ، پیشنهاد دادن انواع نوشیدنی، خوراکی یا اغذیه موجود در منوی کافی شاپ و رستوران، برقراری ارتباط سالم و صحیح با خدمه آشپزخانه و همچنین آماده کردن صورت حساب و اخذ وجه از مشتریان است.

لباس سرآشپز

بالاترین جایگاه را در بین اعضای حاضر در آشپزخانه و کارکنان آن سرآشپر دارد که مهم ترین و اصلی ترین تصمیم ها را اتخاذ می کند. این تصمیمات شامل: استخدام و اخراج نیرو، نظارت بر کار خدمه آشپزخانه، تهیه منوهای غذایی، سفارش مواد اولیه لازم و مصرفی برای کافی شاپ و احتساب هزینه ها است.

باریستا یا کافی من

باریستا مسئول تهیه تمام نوشیدنی ها بوده و متصدی بار است.

خرید لباس فرم کافی شاپ

مزایای استفاده از لباس فرم کافی شاپ جدید

لباس فرم کافی شاپی یکی دیگر از یونیفرهایی است که کارکنان یک کافی باید از آن استفاده نماید. چرا که پوشیدن لباس فرم پرسنل کافه در نگاه اول نظم، هماهنگ بودن و تمیزی محیط آن کافی شاپ را نشان می دهد. از مزایای استفاده از لباس فرم کافی شاپ جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تن پوشی زیبا و خوش فرم دارند.
  • معمولا این یونیفرم ها راحت بوده و با توجه به سایز افراد، قد و وزن آن ها طراحی و دوخته می شوند؛ از طرفی استاندارد بودن سایز لباس ملاک راحتی فرد هنگام دوخت است.
  • داشتن تنوع در طرح و رنگ که تأثیر زیادی در خوش فرمی و جلوه لباس بر تن فرد دارد. یونیفرم یا لباس فرم کافی شاپ جدید و همچنین خرید پیشبند کافی شاپ یکی از مواردی است که مدیریت یک کافی باید به آن اهمیت بدهد.
  • دوام و ماندگاری، یکی دیگر از مزایای لباس کار کافی شاپی است. این ماندگاری را کیفیت و میزان مرغوبیت جنس پارچه ها تعیین می کند.

راهنمای خرید عمده لباس کار در کافی شاپ

سفارش و خرید لباس فرم مخصوص کافی شاپ برای فعالان این حوزه به یک دغدغه تبدیل شده است. خرید این محصول و متعلقات آن به صورت عمده و یک جا برای تمام نیروها، باعث ایجاد نظم و هماهنگی بین کارکنان می شود. سفارش یونیفرم کافی شاپ به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است و آنلاین شاپ ها معمولا به سراسر ایران فروش و ارسال دارند. خرید اینترنتی کالای مورد نظر یک مزیت بزرگ دارد که واسطه ها حذف شده و خرید به صورت کاملا مستقیم صورت می گیرد. قطعا قیمت لباس فرم کافی شاپ، با خرید بدون واسطه بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سخن پایانی

کار در کافی شاپ، هتل یا رستوران به کار در یک ارگان دولتی و خصوصی شباهت ندارد؛ در واقع وجه شباهت این دو، استفاده از لباس فرم یا یونیفرم کافی شاپی است. لباس فرم کافی شاپ جدید برای استفاده در کافی شاپ جهت ایجاد نظم، تمیزی و هماهنگی به امری مهم و حیاتی تبدیل شده است. این نوع لباس ها در حال حاضر در طرح های مدرن، سنتی و در مدل های متنوع دیگری توسط طراحان زبده طراحی و توسط تولیدکنندگان تولید شده که در نهایت به دست مصرف کنندگان و مشتریان می رسند.
پوشیدن این لباس در محیط کافی شاپ باعث القای حس زیبایی و تمیزی به مشتری می شود. استفاده از پوشش مناسب در محیط کار نشان دهنده شئونات کافی شاپ، رستوران و هتل یا هر محیط کاری دیگری است و درجه اهمیت بهداشت، نظافت و زیبایی برای مدیریت مجموعه را بیان می کند. باید در نظر داشت که مشتریان به نوع لباس پرسنل، طرح و رنگ آن و مهم تر از هر چیز به تمیزی آن بسیار دقت می کنند و کارکنان و خدمه کافی شاپ را زیر ذره بین خواهند برد. پس بهتر است لباس پرسنل کاملا مرتب، شسته و اتو زده باشد. همان گونه که رعایت سایر قوانین یک محیط کاری مهم است پوشش کارکنان و نیروهای خدماتی آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال