خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش کافه / خرید روپوش کافه با قیمت درب تولیدی

خرید روپوش کافه با قیمت درب تولیدی

خرید روپوش کافه با قیمت درب تولیدی، تنها از طریق سایت فروش آنلاین لباس کار امکان پذیر است. این مجموعه جهت دوخت انواع یونیفرم برای کافی شاپ با بهترین کیفیت، سفارش می پذیرد.

لباس مناسب برای کافه چیست؟

امروزه با گسترده شدن فرهنگ کافه گردی در بین مردم به خصوص جوانان، کارفرمایان برای جذب مشتری و برندینگ خود از لباس فرم های هماهنگ، متناسب با سمت شغلی و محیط کار استفاده می‌ نمایند.
یکی از موارد مهم در زمینه تهیه یونیفرم کافی شاپ، این است که فرم پرسنل خانم باید با لباس آقایان متفاوت باشد. همچنین می بایست مبحث نوع پوشش و اهمیت آن را با تمامی پرسنل در میان گذاشت.
اپرون یا پیش بند یکی از انواع یونیفرم کافی شاپ به شمار می رود که باریستاها هنگام کار، آن را روی لباس شخصی خود می پوشند. پیش بندها دارای یک حلقه هستند که دور گردن قرار می گیرد، همچنین یک بند هم دارند که در پشت کمر گره می خورد.
اپرون باریستایی عمدتاً دارای جیب هایی نیز است که به فرد این اجازه را می دهد تا در حین کار، دفترچه سفارشات، خودکار و سایر وسایل مورد نیاز را به همراه خود داشته باشد.
نوع دیگری از لباس فرم کافی شاپ، روپوش های مخصوصی است که از پارچه های شیک و بادوام تهیه می شوند. این نوع روپوش ها معمولاً دارای طراحی های خاص متناسب با سبک و دکوراسیون کافه هستند.

خرید روپوش کافه

ضرورت استفاده از یونیفرم کافی شاپ در جذب مشتری

هر مجموعه و سازمانی برای کارکنان خود، بنا به دلایلی اقدام به تهیه لباس یک دست و یک شکل می کند که این پوشش نیاز به تأمین پارچه مخصوص به خود دارد. همینطور طراحی لباس، نحوه دوخت، انتخاب جنس و رنگ پارچه، تماماً باید به صورت دقیق و اصولی انجام شوند.
می دانید که هنگام مراجعه مشتری به یک کافه، آنچه که در وهله اول توجه وی را جلب می‌ کند، پوشش کارکنان، باریستاها و پیش خدمت است. شاید استفاده از لباس فرم برای کافه آنچنان جذاب به نظر نرسد، اما از دیدگاه مشتری همواره نظم و هماهنگی را تداعی می نماید.
در حقیقت، یکدست بودن لباس کار پرسنل کافه، نشانه نظم و توجه داشتن به نکات ریز توسط مدیریت است. خرید روپوش کافه برای نیروها، باعث می‌ شود تا افراد از نظر ظاهر، مرتب و هماهنگی بیشتری داشته باشند و در کارشان نظم ایجاد گردد.
جدای از این ها، باید توجه داشت که مشتری به طراحی و حتی تمیزی فرم پرسنل نیز دقت خواهند کرد. لذا یونیفرم ها باید مرتباً شستشو داده شده و اتو کشی شوند. البته ناگفته نماند که صرفاً خرید لباس فرم خوب و مناسب برای پرسنل کافی نیست، بلکه باید قوانینی را نیز گوش زد کرد و از پرسنل خواست تا آن ها را رعایت کنند.

راهنمای انتخاب و خرید روپوش کافه

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، انتخاب لباس فرم مناسب و متحدالشکل برای کسب و کارهایی مانند کافی ‌شاپ ها و رستوران ها که پرسنلشان مستقیماً با مشتری در ارتباطند، می تواند بخش اعظمی از هویت و برندیگ این مکان ها را شکل دهد.
یک سری نکات در این خصوص وجود دارد که شاید به ظاهر جزیی به نظر برسند و افرادی که به اندازه کافی حرفه ‌ای نیستند، آن ها را ناچیز بدانند. ولی توجه داشتن و رعایت همین موارد کمک می کند تا یک کافه برای خود اسم و رسم داشته باشد. همینطور افرادی که برای صرف قهوه یا چیزهای دیگر به آنجا می روند، تبدیل به مشتریان ثابت آن کافه شوند.
به طور کلی باید گفت که لباس فرم کارکنان کافی شاپ باید در عین کاربردی بودن، راحت نیز باشد. همچنین جنس پارچه به کار رفته در آن به گونه ای انتخاب شود که در برابر فرسودگی شغلی و شستشوهای مکرر (بدون ذره ای تغییر رنگ یا گرفتن حالت کهنگی به خود) مقاوم باشد.

از طرفی، رنگ لباس یونیفرم کافه نیز اهمیت زیادی دارد که باید با توجه به دکوراسیون، سرد یا گرم بودن محیط، لوگو و برند مجموعه و حتی جنسیت و سمت شغلی انتخاب شود.

سفارش دوخت لباس فرم کافه با قیمت تولیدی

از جمله موارد مهمی که برای کارفرمایان و مدیران کافی شاپ ها اهمیت دارد، خرید روپوش کافه با بهترین کیفیت و البته کمترین بودجه است. از آنجایی که این مجموعه ها کاملاً خصوصی هستند، پس برایشان مهم است که قیمت لباس کار کافی شاپ مقرون به صرفه باشد.
شایان ذکر است که دست یابی به این هدف مهم، جز از طریق کانال های مستقیم فروش و نمایندگی های معتبر لباس فرم انجام نمی پذیرد تا بتوان با قیمت تولیدی، خرید خود را به اقتصادی ترین شکل ممکن انجام داد.

این مرکز معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع لباس فرم به خصوص روپوش کافی شاپ، در حال فعالیت است و سفارشات دوخت می پذیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش لباس فرم کافه، با ما در تماس باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال