خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم فست فود / لباس فرم فست ‌فود زنانه زیر قیمت بازار

لباس فرم فست ‌فود زنانه زیر قیمت بازار

لباس فرم فست فود زنانه امروزه بیشترین کارایی را در فست ‌فود، رستوران و کافی شاپ و… دارد که تولیدکنندگان این لباس فرم را در مدل های متنوع و در رنگ بندی‌های زیبایی برای مشتریان خود تولید می‌کنند. این تولیدی توانایی این را دارد که بتواند در تعداد بالایی لباس‌های فرم یک شکل متناسب با محیط کار بدوزد و برای مصرف‌کنندگان خود ارائه نماید.
لباس فرم فست فود زنانه زیر قیمت بازار در این تولیدی‌ها به فروش می‌رسد، زیرا به صورت مستقیم به دست مشتری می‌رسد و واسطه در این میان نقشی ایفا نمی‌کند. مدیریت فست فود و رستوران‌ها می‌توانند برای اینکه این لباس را برای کارکنان خود با قیمت خوبی تهیه کنند از طریق این تولیدی‌ها اقدام کنند و آن را به صورت عمده تهیه نمایند.
امروزه خرید و فروش لباس فرم فست فود زنانه با قیمت‌های خوبی همراه است. برای تهیه این محصول حتی ‌می‌توانید از طریق سایت اینترنتی نیز اقدام کنید و لباس فرم‌های موجود را ببینید و در صورت پسند‌شدن آنها را برای خود سفارش دهید. حتی می‌توانید هر مدل و طرحی که دارید برای تولیدکننده ارائه دهید تا آنها بتوانند برحسب سلیقه شما این لباس فرم را بدوزند و برای شما با قیمت ارزان‌تر از بازار روز ارسال کنند.

ویژگی لباس فست فود زنانه چیست؟

لباس فرم فست فود زنانه

تولیدکنندگان روپوش فست فود باید موارد مختلفی را برای دوخت این نوع لباس در نظر بگیرند و آن را با ویژگی‌های اعلایی که دارد به مشتری تحویل بدهند.
از ویژگی‌هایی که درباره لباس فرم فست فود زنانه می‌توان بیان کرد به این شرح می‌باشد:

  • جنس پارچه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته می‌شود مرغوب بودهف به این صورت که در اثر شستن مکرر خراب نمی‌شود و رنگ آن از بین نمی‌رود. این لباس‌ها را می‌توان با انواع پودرهای دستی و ماشینی شستشو داد.
  • اتوپذیری خیلی خوبی دارد و یک‌بار که اتو می‌شود دیگر نیازی نیست تا مدت‌ها اتو خورده شود، زیرا خط اتوی آن باقی می‌ماند اما اغلب برای اینکه ظاهر آراسته‌تری داشته باشند هر روز این لباس را اتو می‌زنند. بر اثر اتو زدن برق نمی‌افتد و نمی‌سوزد، زیرا مقاومت خیلی خوبی در اثر حرارت دارد.
  • خوشبختانه به خوبی تمیز می‌شود. لباس فرم کافی شاپ زنانه به دلیل اینکه ممکن است با مواد‌غذایی کثیف شود نیاز است که مدام شسته شود. ولی هر نوع لکه غذایی که بر روی این لباس باشد فورا تمیز می‌شود و از این بابت نگرانی وجود ندارد.
  • نحوه دوخت و تولید آن متفاوت است به این صورت که طرح‌های مختلفی را برای دوخت در نظر می‌گیرند تا مشتری بتواند با دیدی باز هر مدلی را که دوست دارد انتخاب نماید. تولیدکننده در این موضوع موفق عمل کرده و شاهکار هنری برای دوخت لباس فرم فست فود زنانه خلق کرده است.

مدل‌های مختلف لباس فست فود زنانه

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره کردیم مدل‌های متنوعی برای لباس فرم کافی شاپ زنانه وجود دارد که خلاقیت تولیدکننده را به نمایش می‌گذارد. این روپوش‌ها اغلب در رنگ‌بندی سفید یا سرمه‌ای و سیاه می‌باشد و در برخی از مواقع رنگ‌های قرمز و زرد نیز در آنها دیده می‌شود.
این مدل‌ها دارای جیب‌های متعددی بوده که هر کدام برای موضوعی طراحی شده است به این صورت که وقتی خانم گارسون برای گرفتن سفارش از مهمان اقدام می‌کند می‌تواند برای حفظ آراستگی خود، خودکار و دفترچه یادداشت را در این جیب‌ها قرار دهد. برخی نیز از آن برای قرار دادن یک شاخه گل یا دستمال به صورت نمادین استفاده می‌کنند.
مدل‌های کوتاه، بلند، آستین‌ سه ربع، مچی، کشی، چند‌جیب، کمربندی، پیله‌دار، چاک‌‌ دار، راسته، کلوش، مدل کتی، دکمه‌دار، یقه‌های متنوع برخی از این مدل‌ها حتی جدا از هم نیز ‌می‌باشند و یا دارای جلیقه هستند که براساس سلیقه مشتری متفاوت خواهد بود.

فروش لباس فرم فست فود زنانه

لباس فرم فست فود زنانه

امروزه در بیشتر رستوران‌ها و هتل‌ها زنان و مردان کارمند از لباس فرم استفاده می‌کنند که به آن لباس گارسونی نیز می‌گویند. این لباس توسط تولیدکنندگان برای زنان دوخته می‌شود که از نظر طرح و مدل تفاوت زیادی دارد. لباس گارسونی از جنس‌های مختلفی دوخته شده که از نظر کیفیت و مرغوبیت سطح قابل قبولی دارد.
فروش لباس فرم فست فود زنانه به صورت عمده و جزئی انجام می‌شود. با توجه به نیاز جامعه به این لباس فرم فست فود زنانه به طور فراوان دوخته می‌شود و تامین‌کنندگان آن را با روش‌های مختلفی برای مشتریان خود عرضه می‌کنند. استفاده از این نوع لباس فرم بسیار مهم است و اهمیت بالایی خواهد داشت. همچنین به نوعی می‌تواند احترام به مشتری باشد. وقتی مشتری نظم و انضباط را میان افراد مختلفی در فست و فود و رستوران ببیند ناخودآگاه جذب این مکان می‌شود. به همین سبب است که پوشیدن لباس فرم اهمیت زیادی برای کارکنان دارد.

فروش این محصول با تنوع در سایز بندی و رنگ بندی انجام می‌شود. عزیزانی که قصد خرید دارند می‌توانند ابتدا مدل‌های به روز را ببینند و بعد برای انتخاب و خرید اقدام کنند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال