خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم کافی شاپ / قیمت لباس فرم کافی شاپ | خرید عمده لباس فرم

قیمت لباس فرم کافی شاپ | خرید عمده لباس فرم

قیمت لباس فرم کافی شاپ

قیمت لباس فرم کافی شاپ ارائه شده در این مرکز فروش معتبر، ارزان ترین قیمت موجود در بازار ایران را دارد. جهت خرید عمده لباس فرم با کیفیت عالی می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

آشنایی با مدل های مختلف لباس فرم کافی شاپ

قیمت لباس فرم کافی شاپ

لباس های فرم نوعی لباس یک شکل، یک رنگ و یکدست به شمار می روند که برای کارکنان و پرسنل در یک محیط کاری طراحی می شوند. به طور کلی لباس های فرم پوششی کامل در بالا تنه و پایین تنه هستند، برخی از آن ها به صورت دو تکه یا چند تکه و برخی نیز به شکل یک تکه و سرتاسری تولید گشته اند.
تمامی لباس های فرم باید از جنس الیاف طبیعی ساخته شده باشند تا هم مقاومت بالاتری داشته و هم در هنگام بازیافت برای محیط زیست خطری ایجاد نکنند. برخی از لباس های فرم به صورت عایق سرما و گرما هستند به طوری که مناسب برای پرسنل محیط هایی از جمله رستوران، کافی شاپ و دیگر اغذیه فروش ها می باشند. در این صورت در هنگام سرو غذا اگر مواد غذایی بر روی لباس پرسنل بریزد، دچار سوختگی نخواهند شد.
در حال حاضر با وجود گسترش یافتن تاسیس رستوران ها و کافی شاپ ها، یکی از عواملی که نظر مشتری را به خود جلب می کند و فروش مجموعه را بالاتر می برد، لباس کارمندان و پرسنل آن محیط می باشد.
انواع مدل های مختلف لباس فرم کافی شاپ عبارتند از:

  • پیراهن و شلوار
  • سرهمی های دو بنده
  • پیشبندهای بلند
  • انواع کلاه های مخصوص

لباس های فرم کافی شاپ معمولا در بالاترین میزان تنوع ظاهری از نظر رنگ بندی، مدل دوخت و همچنین در جنس های متعدد توسط تولید کنندگان طراحی شده و به بازار فروش وارد می گردند.

نکات مهم قبل از خرید لباس فرم کافی شاپ

همانطور که می دانید لباس های فرم کافی شاپ رنگ بندی های مختلفی دارند که با توجه به دکوراسیون و سبک کافه می توان از آن ها استفاده نمود. از طرفی نیز رنگ و یا مدل لباس فرم نشان دهنده سمت و یا شغل شخص درون کافی شاپ می باشد.
به طور کلی لباس سالن دار (گارسن) با صندوق دار و بقیه افراد حاضر در کافی شپ متفاوت است که در این زمینه مدیریت مجموعه تصمیم خواهد گرفت. خرید لباس فرم کافی شاپ به صورت عمده توسط فروشندگان این نوع پوشاک صورت می پذیرد که پرسنل و کارمندان یک مجموعه می توانند بدین طریق به وسیله لباس فرم مخصوص مجهز شوند.
برای خرید مناسب ترین قیمت لباس فرم کافی شاپ نکات مهمی را باید مد نظر قرار داد که عبارتند از:

  • توجه به جنس پارچه به کار رفته در لباس و کیفیت دوخت آن.
  • خرید لباس کار متناسب با اندام و سایز بدن پرسنل.
  • توجه به اندازه آستین لباس بر حسب نوع فعالیت کارمندان.
  • تهیه لباس فرمی که حدالامکان از الیاف طبیعی تولید شده باشد.

اگر دارای رستوران و کافی شاپی هستید که تعدادی پرسنل برای شما کار می کنند و به دنبال لباس فرم یکدست و یک رنگ می باشید، می توانید مجموعه خود را به وسیله با کیفیت ترین و مرغوب ترین لباس های فرم کافی شاپ مجهز سازید.

عوامل موثر بر قیمت لباس فرم کافی شاپ

قیمت لباس فرم کافی شاپ

در حال حاضر بنا به مصوبه وزارت بهداشت تمامی کارمندان و پرسنل یک مجموعه به مخصوص مراکزی که در حال تولید غذای انسان هستند، موظف اند تا به منظور رعایت بهداشت و حفظ زیبایی هرچه تمام تر محیط کار خود از انواع لباس فرم مناسب استفاده کنند.
از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت فروش انواع لباس کافی شاپ به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • جنس الیاف به کار رفته در لباس فرم
  • نحوه خرید لباس فرم
  • کیفیت دوخت
  • چند تکه یا سرهمی بودن لباس
  • سایز لباس
  • فروشگاه عرضه کننده

اگر قصد خرید عمده انواع لباس فرم کافی شاپ را دارید می توانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فروش موجود در سطح شهر، از طریق مرجع فروش معتبر زیر به صورت آنلاین محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

خرید بهترین لباس فرم مخصوص کافی شاپ به صورت آنلاین

جهت خرید انواع لباس فرم کافی شاپ در جنس ها و طرح های متنوع دیگر نیازی نیست به مراکز فروش حضوری در بازار سر بزنید. بهترین روش، خرید مستقیم از تولید کنندگان معتبر می باشد.
شما می توانید از طریق این مرجع فروش معتبر برای خرید بدون واسطه لباس فرم کافی شاپ به صورت آنلاین اقدام نمایید.

مشتریان عزیز می توانند به راحتی وارد وب سایت این مجموعه شده و پس از بررسی ها و استعلام قیمت لباس فرم کافی شاپ به راحتی جهت خرید عمده، سفارش خود را به ثبت برسانند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن برایشان ارسال گردد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال