خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش رستوران / قیمت عمده روپوش رستوران

قیمت عمده روپوش رستوران

در رستوران ها و کافی شاپ ها انواعی از لباس های فرم برای آشپزان و سر آشپزان و خدمه ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع لباس های فرم مورد استفاده روپوش های رستوران می باشند که در انواع سایز های زنانه و مردانه و مدل های مختلف تولید شده و در بازار موجود می باشند. پوشیدن روپوش ها و لباس های فرم برای کارکنان رستوران ها علاوه بر این که سبب می شود بهداشت رعایت شود و مشتریان با خیالت راحت به آن جا مراجعه کرده و غذای مورد علاقه خود را میل نمایند سبب می شود تا سکا و شمای ظاهری رستوران شیک و زیبا به نظر برسد و این خود در جلب نظر مشتریان بسیار تاثیر گذار است. برای خرید انواع لباس های فرم و روپوش های رستوران با ما همراه باشید.

دلیل سفید بودن بعضی از روپوش های آشپزی

روپوش های رستئران در انواع رنگ های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. اما یکی از پر مصرف ترین و معروف ترین رنگ روپوش ها، روپوش های با رنگ سفید می باشند. استفاده از روپوش های سفید می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل این است که روپوش های با رنگ روشن مانند رنگ سفید راحت تر و زود تر از رنگ های دیگر آلودگی نشسته بر روی روپوش را نشان می دهند. هم چنین با استفاده از مواد شوینده این آلودگی ها بر روی روپوش های سفید به راحت تر پاک می شوند. رنگ سفید از جنبه روانی برای مشتریان بسیار مهم می باشد. زیرا مشتری با دیدن روپوش سفید تمیز بر تن آشپزان و کارکنان از تمیز بودن محیط رستوران و غذا ها و کارکنان آن جا اطمینان حاصل می کند.

دلیل سفید بودن بعضی از روپوش های آشپزی

جنس روپوش رستوران

روپوش های رستوران در انواع جنس های مختلف تولید می شوند و در بازار موجود می باشند. جنس پارچه های به کار رفته در تولید این نوع لباس های آشپزی باید طوری باشد که فردی که از آن استفاده می کند احساس راحتی داشته باشد زیرا ساعت های زیادی آن را بر تن دارد. هم چنین جنس آن با کیفیت باشد و پس از یک بار شستشو چرک نشود و تغییر رنگ و شکل ندهد. جنس پارچه به کار رفته باید طوری باشد که به لکه های روی آن به راحتی با استفاده از مواد شوینده و آب پاک شود. برای خرید روپوش رستوران با کیفیت از طریق فروشگاه اینارنتی ما در سایت شیک فرم اقدام نمایید.

جنس روپوش رستوران

خرید و فروش عمده روپوش رستوران

صاحبان رستوران ها و کافی شاپ ها همیشه به دنبال خرید عمده این نوع لباس های فرم برای رستوران هاس خود می باشند. خرید عمده برای آن ها مزایایی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. خرید عمده دارای قیمت پایین تری است و به همین سبب خریدار سود بیشتری را کسب می کند. هم چنین با خرید عمده خریدار برای مدتی از دغدغه خرید فارغ می شود. متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاع از قیمت فروش عمده روپوش رستوران از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما تماس بگیرند.

خرید و فروش عمده روپوش رستوران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال