خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش آشپزی / خرید مستقیم روپوش آشپزی

خرید مستقیم روپوش آشپزی

تمامی کارکنان و گارسون ها و آشپز های رستوران های بزرگ و کوچک و نیز کافی شاپ موظف هستند که از لباس های مخصوصی که اصطلاحا به آن ها لباس های فرم گفته می شود استفاده کنند. لباس های فرم استفاده شده در این مکان ها متنوع می باشند و ممکن است هر رستوان و یا کافی شاپ از مدل و فرم خاصی استفاده کند. رعایت نکات بهداشتی فردی و مجهز بودن به لباس های فرم مناسب در حین کار از ملزومات این گونه مکان ها می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از لباس های فرم در رستوران ها و کافی شاپ ها علاوه بر این که بهداشت رعایت می شود در جذب مشتری و زیبا و شیک و منظم نشان دادن محیط مورد نظر تاثیر بسیار زیادی دارد.

ویژگی روپوش های آشپزی عرضه شده توسط فروشگاه شیک فرم

این نوع لباس های فرم به گونه ای هستند که فرد در آن ها احساس راحتی می کند. جنس پارچه هتی به کاربرده شده در آن ها از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پارچه ها می باشد که یکی از دلایل راحتی فرد در این نوع لباس ها جنس پارچه مورد نظر است. دوخت روپوش آشپزی عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی بسیار شیک و به روز می باشد. جنس پارچه آن ها به گونه ای است که سبب حساسیت پوستی در فرد نمی شود. گاهی بعضی از این لباس های فرم بعد از یکی دو بار شستشو تغییر رنگ داده و چروک و خراب می شوند اما روپوش های عرضه شده توسط فروشگاه شیک فرم به مواد شستشو حساس نبوده و تغییر رنگ و حالت نمی دهند. این نوع لباس های فرم در این فروشگاه در انواع سایز ها و طرح های مختلف وجود دارند.

ویژگی روپوش های آشپزی عرضه شده توسط فروشگاه شیک فرم

انواع روپوش آشپزی

روپوش های آشپزی در انواع مدل و طرح های متنوع وجود دارند. اما در حالت کلی این گونه روپوش ها در چهار نوع روپوش کمک آشپز، روپوش سر آشپز، روپوش آشپز و روپوش شف موجود می باشند. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام تولید و حتی خرید این نوع لباس های فرم باید مورد توجه قرار داد این است که به عنوان مثال نباید روپوش مکم آشپز و روپوش سر آشپز مثل هم باشد. بنابراین رنگ و طرح این گونه لباس های فرم در محیط های رستوران و یا کافی شاپ ها بر اساس سمت افراد مشخص می شود. به عنوان مثال ممکن است که روپوش کمک آشپز نسبت به سر آشپز ساده تر باشد.

انواع روپوش آشپزی

خرید اینترنتی روپوش آشپزی

امروزه در جهت کاهش هزینه ها و رفت و آمد ها افراد به جای خرید حضوری، کالا ها و محصولات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری می کنند. برای خرید روپوش آشپزی در مرغوب ترین جنس ها و کیفیت ها از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقدام نمایید. برای خرید ایترنتی کافی است به فروشگاه مراجعه کرده و از طریق شماره تماس های موجود با کارشناسان فروش تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. جهت اطلاع از پخش جدیدترین روپوش سفید رستوران و نیز قیمت خرید مستقیم روپوش آشپزی از طریق این سایت اقدام نمایید. با ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی روپوش آشپزی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال