خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس خدمات بیمارستان / فروش خرده لباس خدمات بیمارستان 2021

فروش خرده لباس خدمات بیمارستان 2021

فروش لباس خدمات بیمارستان در جدید ترین طرح های 2021 با کم ترین نرخ ممکن. برای خرید انواع لباس های مورد نیاز در بیمارستان روی ما حساب کنید ما از هر طرح و رنگی که شما می پسندید به فروش لباس فرم می پردازیم.

انواع لباس های مورد نیاز برای یک بیمارستان

در بیمارستان ها افراد زیادی با مسئولیت های گوناگون مشغول به فعالیت هستند. اما در کنار تمامی پرسنلی که در بیمارستان کار می کنند بیمارانی نیز وجود دارند که بستری شده اند. برای پرسنل بیمارستانی در بخش های مختلف و هم چنین برای بسیاری از بیمار ها لباس های بیمارستانی و متنوعی تهیه می کنند تا به تن کنند.

اما در یک بیمارستان چه لباس هایی مورد استفاده قرار گرفته می شود؟ به طور کلی برای بیمارستان چه لباس هایی را باید خریداری نمود تا از آن استفاده کنند؟ چند نمونه از این لباس ها به شرح زیر اند:

  • انواع لباس های پزشکی
  • انواع لباس های مخصوصی که در اتاق های عمل استفاده می شوند
  • انواع لباس های خدمات بیمارستانی
  • انواع لباس بیمار
  • انواع لباس فرم های پرسنلی
  • پرده
  • انواع پارچه ها و محلفه ها
  • انواع لباس های بارداری
  • و …

لباس خدمات بیمارستان

لباس خدمات بیمارستان

در بیمارستان ها مسئولیت های زیادی وجود دارند که هر کدام از پرسنل لباس خاص خود را به تن می کنند. به عنوان مثال پزشکان دارای لباس های دو تیکه ای روپوش و شلوار هستند که جنس آن ها از پلی استر و یا پنبه است.

در قسمت اداری رستوران افرادی به عنوان نیرو پرسنلی در واحد های پذیرش و .. حضور دارند. این لباس ها غالبا به شکل فرم بوده و متشکل از مانتو شلوار های نسبتا اداری هستند. اگر این افراد در ناحیه پذیرش آقا باشند هم لباس های آنان پیراهن و شلوار خواهد بود.

اگر به بیمارستان رفته باشید می دانید که رنگ لباس های بیمارستانی یا سبز هستند یا آبی. این پارچه ها از پنبه تهیه شده اند و می توان ان ها را چندین بار کاملا استریل نمود. این نوع لباس ها را برای جراحان و اتاق های عمل استفاده می کنند.

و اما لباس های خدمات بیمارستان. این لباس ها کاملا مجزا از لباس افراد و پرسنلی است که در بیمارستان کار می کنند.  جنس لباس آن ها نیز دارای تفاوت هایی است که به دلیل شغل آن ها این تفاوت وجود دارد. جنس آن حتما باید نسبت به مواد شوینده و ضد عفونی های مختلفی که استفاده می کنند مقاوم باشد.

رنگ رزی این نوع پارچه ها را برای لباس خدمات بیمارستان ضد آب ژاول  یا ضد آب ژاولی می گویند. این نوع پارچه دارای رنگ کاملا ثابت و بدون رنگ پریدگی خواهد بود.

فروش لباس خدمات بیمارستان

فروش لباس خدمات بیمارستان 2021

اگر خواهان جدید ترین طرح های دوخته شده در سال 2021 هستید اصلا نگران نباشید. ما جدید ترین طرح های لباس فرم را برای شما با زیبا ترین دوخت های ممکن آماده کرده ایم. شما می توانید تمامی انواع را در هر جای ایران که هستید خریداری کنید. فروش لباس خدمات بیمارستان و لباس کارگاهی، لباس فرم اداری و … از جمله فعالیت های ما در این مرکز خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال