خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیش بند رستورانی / پخش خرده پیش بند رستورانی

پخش خرده پیش بند رستورانی

پخش خرده پیش بند رستورانی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت توسط سایت شهدینه به انجام میرسد. پیش بندهای رستورانی یکی از مهمترین و پرکاربردترین لباس ویا روپوشی است که کارکنان ریتوران باید از آن استفاده کنند.کارکنان رستوران در حین کار این پیش بند هاراروی دیگر لباس های خود میپوشند . پیشبند هارا روی لباس های خود میپوشند تا درزمان پاشیده شدن روغن و یا هر ماده خوراکی دیگر که در آشپزی و آشپزخانه از آنها استفاده میشودکثیف شد پیشبند ازکثیف شدن لباس های زیر پیشبند جلوگیری شود.

پخش پیش بند رستورانی

توصیه به صاحبان رستوران

از آنجا که اکثر صاحبان رستوران لباس فرم و پیش بندو…مورد استفاده کارکنان را سفارش میدهندپس داشتن آگاهی های لازم در انتخاب لباس های فرم و پیش بندهاو…بسیار میتواند به آنها کمک کند.

هنگام سفارش پیش بندهای رستورانی لطفابه دوخت پارچه و جنس ومرکز فروشی که از آنجا پیش بندها را تهیه میکنید دقت نمایید. همیشه تعدادی پیش بند اضافه داشته باشیدتا اگر در حین کار پیش بندآنهاکثیف شدبتوانند آن را تعویض نمایند.

انواع پیش بند

پیش بندرستوران انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها کاربرد مخصوص خود را دارند.

  • پیش بند سرآشپز
  • پیش بند گارسون
  • پیش بند ظرف شویی
  • پیش بند باریستا

داشتن پیش بندهای جیب داربرای گارسون ها میتواند به آنها کمک کند و به انجام راحت کارهای آنها منجر شود و این امر سبب حرفه ای به نظررسیدن آنها میگردد.پیش بندی ها را انتخاب کنید که زیبا به نظر برسد و هنگام پوشیدن آن به کارکنان حس خوبی بدهد.

پخش خرده پیش بند رستورانی

پخش خرده پیش بندرستورانی

همانطور که گفته شد پیش بندها کاربردهای زیادی دارندو یکی از لباس ها وروپوش های بسیار حائز اهمیت در رستوران با حساب می آیند بنابراین سایت شیک فرم سعی نمده است که این پیش بندها را از بهترین جنس و دوخت تهیه نماید و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال