خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه رستوران / قیمت ژیله رستورانی | خرید بهترین لباس فرم رستوران

قیمت ژیله رستورانی | خرید بهترین لباس فرم رستوران

قیمت ژیله رستورانی در مرکز فروش آنلاین، ارزان ترین قیمت بازار است. بزرگترین مرکز عرضه و فروش انواع لباس فرم سنتی رستورانی، امکان سفارش بهترین کیفیت از این محصول را فراهم می آورد.
امروزه استفاده از لباس کار مخصوص برای هر شغلی الزامی است و این لباس کار متناسب با شرایط شغلی متفاوت می باشد.
فرم کاری مخصوص پرسنل رستوران در انواع مختلفی وجود دارد از جمله فرم سرآشپز، گارسن، خدمه و غیره که هر کدام با توجه به شرایط متفاوت می باشد.
در این مقاله می خواهیم با انواع لباس فرم مخصوص رستوران آشنا شویم و عوامل موثر بر قیمت ژیله رستورانی را مورد بررسی قرار دهیم، پس تا انتهای مقاله مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی لباس فرم مخصوص رستوران

قیمت ژیله رستورانی

 

در هر مکان یا محیطی که یک سری افراد در آن مشغول به کار هستند و برای انجام فعالیت خود مدت زمان زیادی را صرف بودن در آن محیط می کنند، لازم است که پرسنل لباس های فرم یک دست و هماهنگ بپوشند.
پوشیدن این لباس ها علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، سبب تمایز سمت شغلی پرسنل یک مجموعه می گردد.
عمدتاً لباس کارهایی که در محیط پوشیده می شوند، از پارچه هایی با جنس های عالی تهیه شده تا بادوام و مقاوم در برابر هر گونه آسیب، لکه و مواردی از این قبیل باشند.
هر کدام از این لباس ها طبق شرایط شغلی باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد و کارفرما به این نکات توجه نماید.
یکی از نکات مهم و جالب در زمینه‌ رستوران ‌داری، انتخاب و خرید بهترین لباس فرم رستوران مناسب برای کارکنان در تمامی قسمت هاست.
افراد فعال در رستوران ها اعم از سرآشپز، آشپز، گارسون‌، صندوق دار، نیروی خدماتی و غیره هر یک متناسب با فعالیتی که دارند، بایستی لباسی مناسب و شکیل داشته باشند.
برای مثال لباس سرآشپز باید از اصول خاصی پیروی‌ کند؛ یعنی ضد لک و خنک باشد و به طور کلی بتوان با آن ساعت ها در آشپزخانه، پای انواع فر و گاز کار کرد.
پس با این تفاسیر انتخاب لباس مناسب و پوشش استاندارد کارکنان یک رستوران به خصوص پرسنلی که با مشتری مستقیم در ارتباطند، بسیار حائز اهمیت می باشد.

از کجا بهترین کیفیت ژیله رستورانی بخرم؟

قیمت ژیله رستورانی

 

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین دغدغه رستوران داران، انتخاب البسه مناسب برای پرسنل خود می باشد.
پرسنلی که به طور مستقیم با ارباب رجوع در ارتباط هستند، می توانند در پرستیژ کاری مجموعه بسیار موثر واقع شوند.
رستوران های سنتی اکثراً از ژیله های سنتی به عنوان لباس کار گارسن استفاده می نمایند. ژیله همان جلیقه است که فاقد آستین می باشد و طراحی آن با توجه به محیط رستوران متفاوت می باشد.
پارچه به کار رفته در این نوع لباس کار می بایست به گونه ای انتخاب شود که با شرایط محیط کار افراد سازگاری داشته باشد، همچنین سبک و انعطاف پذیر باشد.
علاوه بر این، چون که ژیله سنتی رستورانی در تمامی فصول سال مورد استفاده قرار می گیرند باید هم مناسب فصول گرم و هم مناسب فصول سرد باشند.
معمولاً پارچه هایی که برای دوخت لباس های کار رستورانی استفاده می شوند، پارچه های ترگال، تترون، فلامنت کجراه و پارچه های کتان هستند.
در این بین پارچه کتان تمامی خصوصیات لازم برای دوخت لباس کار از جمله خنک بودن، انعطاف پذیری بالا و وزن سبک را دارد و همچنین با چندین ساعت استفاده مداوم چروک نمی شود.
اگر شما هم می خواهید برای پرسنل رستوران خود، ژیله مناسب و شکیل تهیه نمایید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

بهترین قیمت ژیله رستورانی با خرید بی واسطه

شما برای خرید ژیله رستوران باید هزینه‌ زیادی پرداخت کنید. چرا که بی ‌شک در جنس پارچه، طراحی، دوخت و … به جزئیات بیشتری پرداخته می ‌شود.
قیمت لباس فرم رستورانی به سایز لباس، جنس لباس، پارچه استفاده شده، زیپ، دکمه و طراحی آن بستگی دارد.
این مجموعه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و فروشندگان لباس کار در ایران است که به طور مستقیم با تولیدی های فرم رستورانی در ارتباط هستند.
در این فروشگاه اینترنتی محصولات مختلفی اعم از البسه بیمارستان، لباس کار صنعتی، لباس فرم هتل و رستوران، ژیله رستورانی، خبرنگاری و انواع کفش های صنعتی به فروش می رسد.
سابقه چندین ساله همکاری با شرکت های تولیدی و سازمان های دولتی و خصوصی گواهی بر کیفیت بالای پارچه و دوخت لباس های کار عرضه شده در این مرکز است.
همچنین، به دلیل حذف واسطه های فروش در بازار، این محصولات با قیمت مناسب و باورنکردنی به فروش می رسند.
ارسال مرسولات در سریع ترین زمان ممکن، تنوع بالای محصولات، قیمت رقابتی و کیفیت بالا از ویژگی هاییست که این فروشگاه از شروع فعالیت، خود را ملزم به رعایت آن ها نموده است.
تخصص ما تولید لباس کارهاییست که در عین زیبایی، ایمنی و راحتی را تضمین می کنند. کیفیت ویژگی ذاتی ماست.

اگر شما هم می خواهید به ارزان ترین قیمت ژیله رستورانی در بازار دست پیدا کنید، همین حالا با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال