خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار / لباس کار مناسب فصل گرما

لباس کار مناسب فصل گرما

یکی از مهم ترین مسئله ای که هر شاغلی باید به آن توجه کند، انتخاب لباس کار مناسب است. به نظر شما مثلاً آیا یک نانوا نباید لباس کار مناسب فصل گرما با لباس کار زمستانه آن تفاوت داشته باشد؟ در فصل گرما قطعاً باید از لباس کار تابستانی استفاده شود که موجب بیشتر شدن دما نشود.
اگر به دبنال این هستید که در فصل گرما باید چه لباسی بپوشید که احساس گرما نکنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شما را با این ویژگی های آشنا کنیم.

لباس کار چیست؟

منظور از لباس کار، لباسی است که متناسب با شغل و محیط کار شما طراحی شده باشد که بتواند سلامت و امنیت جسمی شما را تضمین کند. علاوه بر این لباس کار در فصل های مختلف می تواند متفاوت هم باشد مثلا لباس کار کارگر در گرما و سرما فرق دارد. پس انتخاب لباس کار امر بسیار مهمی است که هر کارآفرین و حتی خود فرد شاغل باید آن را مدنظر بگیرد. با در نظر گرفتن فصل سال و دیگر شرایط محیطی باید بهترین لباس کار را انتخاب کنید، چرا که تمامی افراد نصف زمان روز خود را یا حتی بیشتر در محیط کار می گذرانند، باید احساس راحتی و امنیت کافی را داشته باشند.

ضروریت لباس کار

لباس مناسب کار نه تنها می تواند از آسیب رساندن به شما جلوگیری کند، بلکه می تواند موجب انرژی بیشتر برای کار کردن شود. زمانی که در حین انجام کار بتوانید لباسی بپوشید که مناسب با کارتان است و احساس راحتی می کنید، این امر موجب می شود شما احساس بهتری نسبت به کار کردن داشته باشید. پس در انتخاب لباس مخصوص کار دقت لازم فرمایید و آن را پشت گوش نیاندازید.

 

لباس کار مناسب تابستان

لباس کار مناسب فصل گرما

در فصل تابستان باید از لباس کار مناسب فصل گرما استفاده شود که نخی و خنک باشد، طوریکه فرد مشغول به کار اذیت نشود و بتواند در دمای بالا طاقت بیاورد. از لباسی استفاده کنید که پلی استر کمتر و درصد نخ بیشتری داشته باشد. پارچه نخی باعث می شود که جریان هوای بیشتری صورت گیرد، همین امر موجب خنک شدن فرد می شود. در ادامه با ویژگی های مهم لباس کار تابستانی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های لباس کار تابستانی

پوشیدن لباس مناسب کار یک مورد بسیار مهمی به شمار می رود که باید قبل از خرید آن با علم بر اینکه هر چقدر هزینه کنیم برای سلامتی و بهتر شدن شرایط و حال خود در محیط کار است. برای خرید لباس کار ارزان می توانید با مرکز فروش لباس کار شیک فرم در ارتباط باشید و لباس مخصوص کار خودتان را در طرح های زیبا با قیمتی مناسب تهیه کنید.
اول از همه، باید لباس کار مخصوص آن شغل طراحی شده باشد که در وحله اول سلامت و امنیت فرد را تضمین کند. بعد از آن چند مورد هست که باید به آن توجه کرد:

جنس لباس کار تابستانه

همانطور که بالاتر توضیح دادیم هر چه پلی استر به کار رفته در لباس کار کمتر باشد بهتر است. هم چنین نخ به کار رفته بیشتر باشد به خنک شدن فرد در گرما کمک خواهد کرد. البته به این معنی نیست که خنک کننده باشد، منظور این است که باعث بیشتر شدن دما نخواهد شد. همچنین از جنس پارچه هایی استفاده کنید که مناسب گرماست مانند پارچه پنبه ای، ترگال ساده و غیره.

رنگ لباس کار مناسب فصل گرما

لباس کار تابستانی خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید. رنگ های تیره به دلیل جذب نور خورشید باعث تشدید گرما می شوند، پس از رنگ های روشن استفاده نمایید.

سایز لباس کار برای گرما

در فصل گرمای سال سعی کنید از لباس های آزاد و گشاد استفاده کنید، لباس های تنگ به دلیل اینکه به بدن می چسبند باعث گرمای بیشتری می شوند. هر چه لباس آزادتر باشد گردش هوا بیشتر می شود و به کنترل دمای بدنمان بیشتر کمک خواهد کرد.
نکته ای که در انتخاب لباس کار تابستانه و حتی لباس کار زمستانه باید دقت کرد این است که لباسی بپوشید که احساس راحتی کنید. لباس کار شما نباید دست و پا گیر باشد.

بهترین نوع لباس کار مردانه تابستانی

لباس کار مردانه تابستانی می تواند تیشرت های گشاد با آستین بلند و کوتاه هم باشد که بسیار مناسب فصل گرما است. هم چنین لباس های دو بنده هم می توانند یکی از بهترین نوع لباس کار مناسب فصل گرما به شمار روند.

خرید لباس کار تابستانه

برای خرید لباس کار مناسب فصل گرما می توانید با نمایندگی با تجربه شیک فرم تماس حاصل نمایید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را ثبت کنید.
برای خرید کافی است همین حالا با نمایندگان شیک فرم ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال