خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کارگاهی / نمایندگی انواع لباس کارگاهی

نمایندگی انواع لباس کارگاهی

نمایندگی انواع لباس کارگاهی در رنگ های زیبا و تن پوشی بی نظیر اقدام به تولید انواع لباس های کارگاهی مناسب برای مشاغل شما نموده است. کلیه لباس هالی ما با کیفیتی بی سابقه و کم نظیر برای شما عزیزان فراهم آورده شده است.

نمایندگی لباس کارگاهی

پارچه مناسب برای دوخت انواع لباس کار 

اگر می خواهید یک لباس کار مناسب را خریداری کنید قطعا به دنبال خرید یک لباس بصرفه از نظر قیمت هستید. صد البته بیش تر از قیمت محصول به دنبال خرید یک لباس خواهید بود که دیر تر خراب شود و کیفیت خود را از دست دهد. اما چه نوع لباس کاری می تواند برای شما خوب و مناسب باشد؟ برای دانستن این سوال در ادامه توضیح خواهیم داد.

اولین بحثی که یک لباس کار را خوب و با کیفیت می کند جنس پارچه ای است که از آن برای دوخت استفاده شده است. لباسی که برای کار به تن می شود باید در کنار ایمنی که برای کارگر ایجاد می کند حتما راحت باشد و کار کردن با آن فرد را خسته نکرده و وی را اذیت نکند.
اما موضوع جنس پارچه ای که در بالا از آن نام برده شد را اگر بخواهیم بیشتر مورد بحث قرار دهیم باید گفت که جنس پارچه ای که استفاده می شود روی نوع کاربردی که لباس برای ما دارد بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

به عنوان مثال برای مشاغلی همچون کارهای معدن و یا ریخته گری و فولاد لباس ضخیم ولی خنک بسیار اهمیت دارد. از این رو بهترین جنس پارچه در این محیط ها با دمای بالا قطعا پارچه های کتان خواهند بود. این پارچه ها هم مقاوم تر از سایر پارچه ها هستند هم خنک بودن آن نیز بسیار مورد توجه است مشاغل است.

نوع دیگر پارچه برای انواع لباس کار پارچه های کج راه و ترگال اند. این نوع پارچه در میزان تار و پود و … با هم یک مقدار تفاوت های کاملا جزئی دارند. انواع دستکش های کار که کارگران استفاده می کنند و یا شلوار های کار را از این جنس پارچه تهیه و تولید می نمایند.  این پارچه را با استفاده از الیاف پنبه و ویسکوز تولید و روانه بازار های مصرف می نمایند.

نمایندگی انواع لباس کارگاهی

نمایندگی انواع لباس کارگاهی

لباس های کارگاهی برای مشاغلی همچون نجار ها، تراشکار ها، صافکار ها و … استفاده دارند و معمولا به شکل شلوار های سرهمی هستند که البته تنوع آن به نو.ع کاربرد آن برمی گردد. ما انواع لباس های کارگاهی را با قیمتی کاملا مناسب و کیفیتی بی نظیر در تولیدی تهیه نموده و برای فروش شما عزیزان در نظر می گیریم.

نمایندگی انواع لباس کارگاهی در این سایت از نمایندگی های بنامی است که با سال ها تجربه در پی تولید تمامی انواع لباس های کار مناسب برای هر گونه شغلی بر می آید. از این رو تنها کافیست تا برای خرید با ما تماس حاصل نموده و طبق کاربردتان انواع لباس کار همچون لباس آشپزی، لباس قنادی، لباس نانوایی، لباس گارسونی، لباس سرآشپز و … را در طرح ها، مدل ها و رنگ های گوناگون تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال