خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پوشاک آشپزی / پخش مستقیم پوشاک آشپزی

پخش مستقیم پوشاک آشپزی

پخش مستقیم پوشاک آشپزی با کم ترین قیمت ممکن برای تمامی رستوران داران. برای خرید با قیمت درب کارخانه انواع لباس کار تنها کافیست تا با ما تماس حاصل فرمایید و نسبت به سفارشات خود به میزان عمده و خرده اقدامات لازم را انجام دهید.

پخش پوشاک آشپزی

انواع پوشاک آشپزی

شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که پوشاک و یا البسه رستورانی شامل چه لباس هایی می شود. لباس های رستورانی تنها برای آشپزی نیستند بلکه برای مشاغل دیگری نیز که در رستوران کار می کنند نیز طراحی می گردند. این البسه ها شامل موارد زیر می گردند:

  1. انواع لباس های سرگارسون که شامل: پیراهن مردانه و زنانه، شلوار های کار راحت، پاپیون و یا کراوات، جلیغه در طرح مدرن و یا سنتی می گردد.
  2. انواع لباس های نیروی آشپزخانه که شامل پیراهعن های زنانه و مردانه، کلاه های آپزی از نوع قایقی، یک بار مصرف، پفی و … بوده، شلوار های آشپزی تمیز و راحت، پیش بند های کار در سایز های مختلف
  3. انواع لباس های سر آشپز پیراهن مناسب برای آشپزی، پیش بند های مخصوص سرآشپز، کلاه های مخصوص سر آشپز که با مابقی افرادی که در رستوران کار می کنند متفاوت است.
  4. لباس های صندوقداری هم لباس هایی شبیه به سایر لباس ها مثل لباس فرم گارسونی است و از پیراهن و شلوار و … برخوردار می باشد.
  5. و …

می توان گفتع که لباس فرم های آشپزی انواع مختلفی دارد  مثل روپوش های آشپزی، پیراهن های آشپزی، شلوار های آشپزی، شلوار های کار آشپزی، پیش بند ها در سایز های کوتاه، متوسط و بلند و …

پخش مستقیم پوشاک آشپزی

پخش مستقیم پوشاک آشپزی

اگر خواهان خرید انواع لباس کار های مناسب برای پرسنلی که در رستورانتان کار می کنند هستید باید بدانید که خرید از یک مرکز معتبر می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. فروشگاه هایی که چندین سال سابقه فروش دارند قطعا می توانند زیبا ترین و با کیفیت ترین لباس ها را برای شما عزیزان عرضه دارند. از این رو بهتر است تا همواره به دنبال سایت هایی باشید که چندین سال است به فعالیت می پردازند.

سایت شیک فرم یک سایت کاملا خوش نام و پر آوازه است که چندین سال است در زمینه فروش تمامی لباس کار ها در حال فعالیت است. انواع لباس کار های متنوع در نوع و دوخت مختلف را به سادگی می توانید از این سایت تهیه نمایید و آن را خریداری کنید. ما انواع لباس کار های متنوعی همچون لباس فرم مهمانداری، لباس فرم خلبانی، لباس فرم بیمارستانی، لباس خدمات داروخانه، تمامی لباس های رستورانی برای کلیه پرسنل رستوران و …. را برای فروش از این مرکز عرضه می داریم.

ما همواره در تلاشیم تا با کم ترین هزینه ها اقدام به تولید و فروش انواع لباس کار نماییم به طوری که انواع لباس کار های با کیفیت را به کم ترین سود ممکن عرضه می کنیم. پخش مستقیم پوشاک آشپزی به صورت عمد ه و خرده را کارشناس فروش ما خانم رضایی در اختیار دارد. از این رو برای ثبت تکمامی سفارش های خود و برخورداری از مشاوره ی فروش تنها کافیست تا با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال