خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / جلیقه خبرنگاری / فروش انواع جلیقه خبرنگاری

فروش انواع جلیقه خبرنگاری

فروش انواع جلیقه خبرنگاری با کیفیت دوخت عالی و بهترین قیمت بازار در سال 1402، هم اکنون از طریق نمایندگی شیک فرم بدون هیچ واسطه ای به انجام می رسد. جهت آگاهی از لیست قیمت روز انواع جلیقه خبرنگاری با مشاورین ما در تماس باشید.

ویژگی های جلیقه های خبرنگاری:

  • تعبیه شدن چندین عدد جیب در جلوی جلیقه.
  • دارای ورنی مناسب.
  • پوشیدن این نوع لباس بسیار راحت است.
  • در برخی از مناطق برای محافظت از خبرنگاران تولید می گردد.
  • حمل این نوع جلیقه ها بسیار راحت است.
  • به راحتی تبادل حرارت در آن صورت می گیرد.
  • دارای سای بندی های مختلفی است.

انواع جلیقه خبرنگاری

معمولا جلیقه های خبرنگاری دارای انواع مختلفی می باشد. اغلب برای اینکه خبرنگاران در محیط که ظاهر می شوند نسبت به افراد دیگر متمایز گردند و به راحتی قابل تشخیص باشند. در بسیاری از مناطق جنگی خبرنگاران حضور دارند اگر لباس مناسب نداشته باشند می توانند به راحتی به خطر بیفتند بنابراین برای این محیط های جلیقه های ضد گلوله تعبیه گردیده تا حین گزارش کردن وضعیت موجود در منطقه جان این افراد در برابر خطرات احتمالی مصون بماند. این نوع جلیقه های دارای رنگ بندی های محدودی می باشد و معمولا آرم شبکه خبرگذاری روی آن درج می گردد.

فروش انواع جلیقه خبرنگاری

جلیقه خبرنگاری فقط یک نوع از انواع مختلف جیلقه بوده است. در اصل جلیقه یا ژیله نام پوششی بدون آستین برای بالا تنه می‌باشد . بعضی از جلیقه‌ها برای پوشیدن بر روی پیراهن و زیر کت دوخته میشوند . بعضی دیگر نیز مانند پلیور از الیاف بافتنی هستند .جلقه همانطور که از نامش پیداست بیشتر برای محافظت کردن از قسمت جلویی بدن علل الخصوص سینه و قلب مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از خبرنگاران در منطقه های جنگی مشغول خبرنگاری هستند بناراین در دوخت یک جلیقه باید همه ی جوانب را در نظر گرفت. جلیقه های غیر از خبرنگاران مورد استفاده برای افرادی که راهدار هستند و یا در معادن کار می کنند مناسب است و فقط مخصوص شغل خبرنگاری نمی باشد.

شیک فرم در بازار ایران، انواع جلیقه خبرنگاری باکیفیت و قیمت مناسب را مستقیما از درب تولیدی به فروش می رساند. شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان، سفارش خرید خود را به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال