خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / کلاه آشپزی / بهترین کلاه آشپزی خنک

بهترین کلاه آشپزی خنک

از آنجایی که آشپزخانه رستوران ها بسیار گرم است و از طرفی یکی از شاخص ترین اجزای لباس فرم رستوران، کلاه آشپزی است، خرید بهترین کلاه آشپزی خنک در رستوران ها، بسیار اهمیت پیدا کرده است.
کلاه آشپزی انواع مختلفی دارد و حتی در جایگاه های متفاوت از مدل های گوناگونی استفاده می شود. تاریخچه استفاده از کلاه آشپزی به زمان های قدیم برمی گردد که داستان های زیادی پشت آن وجود دارد.
یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کلاه آشپزی، نریختن موی سر در غذا است. همچنین خنک بودن سر هم از دیگر دلایل مهم در استفاده از آن می باشد. در ادامه با ویژگی های و کاربرد های استفاده از کلاه آشپزی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین کلاه آشپزی خنک

بهترین کلاه آشپزی خنک باید از جنسی استفاده شود که باعث تعریق بیشتر آشپز نشود. مانند تمامی پوشش های فرم، جنس پارچه استفاده شده در کلاه آشپزی هم بسیار اهمیت دارد. جنس کلاه آشپزی باید تمام نخ باشد تا باعث تولید گرما نشود.
اکثر کلاه های آشپزی بلند طراحی می شوند که به سر فرد نچسبند و هوا به راحتی در آن به گردش درآیند. پس مدل کلاه آشپزی هم از اهمیت بالایی برخوردار است.
تمامی پوشش های لباس فرم رستوران، آن هم برای کارکنان آشپزخانه همیشه سفید بوده است. به کار بردن رنگ سفید در طراحی لباس فرم آشپز و کلاه آشپزی این است که با کوچکترین آلودگی روی آنها متوجه آن شوند. اینکه مشتری ببیند لباس فرم آشپز و کلاه آشپزی آن به رنگ سفید است و هیچ آلودگی روی آن نیست، اعتماد بیشتری به تمیز بودن آن رستوران می کند.
البته ناگفته نماند که رنگ سفید بیشتر در قدیم خیلی پرکاربرد بوده و امروزه هر رنگی را به دلخواه فرد برای تولید لباس و کلاه آشپزی، به کار می برند.
مدل، رنگ و از همه مهم تر جنس کلاه آشپزی از جمله ویژگی هایی است که باید در خرید کلاه آشپزی به آن دقت کنید.

کاربردهای کلاه آشپزی

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از کلاه آشپزی، نریختن موی سر در خوراک محسوب می شود. اما کاربرد استفاده از کلاه آشپزی فقط به نریختن مو ختم نخواهد شد. محیط آشپزخانه به حدی گرم است که این احتمال وجود دارد، برای فرد آشپز خطراتی را به وجود بیاورد. از جمله این خطرات می توان به بیماری ها و حساسیت های پوستی اشاره کرد که با علائم سوزش و خارش زیاد کف سر بروز می دهند.
در واقع استفاده از نوع پارچه نامناسب در تولید کلاه آشپزی می تواند گاهی به شدید شدن این بیماری های پوستی دامن بزند.
همچنین نسوختن موی سفر در اتفاقات ناگهانی آشپزخانه هم از دیگر کاربرد های استفاده از کلاه آشپزی به شمار می رود.
مدل کلاه آشپزی برای هر جایگاهی در رستوران ها متفاوت است، مثلاً همیشه کلاه آشپزی سرآشپز بلند تر از کلاه های دیگر آشپزان است، از این رو شناخت افراد و جایگاه هایشان بسیار راحت تر می شود.
ست بودن کلاه آشپز با لباس فرم اش می تواند هم باعث بالا رفتن روحیه خود آشپز شود و هم به شیک بودن محیط کار (از دید مشتری) کمک شایانی کند.

 

خرید کلاه آشپزی خنک

قیمت انواع کلاه آشپزی

قیمت انواع کلاه آشپزی زنانه و کلاه آشپزی مردانه به مدل و جنس پارچه آن بستگی دارد. هر چه تولیدکننده از مرغوب ترین پارچه استفاده کند و کیفیت دوخت کلاه آشپزی بالا باشد، به قطع قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. دلیل این موضوع این است که اگر واقعاً از جنس با کیفیتی استفاده کنند، با توجه به قیمت پارچه استفاده شده، قیمت کلاه هم بیشتر می شود. هیچ تولیدکننده ای از جیبش پول اضافی برای محصولات خود خرج نخواهد کرد و این یک چیز کاملاً واضحی است.
اما این را می شود گفت که خیلی از تولیدکنندگان در عین استفاده از مرغوب ترین جنس، قیمت منصفانه ای را برای خریداران در نظر می گیرند.
در صنعت لباس کار یکی از بهترین و شناخته شده ترین نمایندگی ها، نمایندگی شیک فرم است که ضمن استفاده از بهترین جنس، قیمت بسیار منصفی را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

خرید با کیفیت ترین کلاه آشپزی

برای خرید با کیفیت ترین کلاه آشپزی و دیگر روپوش های کار باید در درجه اول از کیفیت لباس های تولید کننده مطمئن شوید.
کیفیت لباس کار که ضمانت سلامت و ایمن بودن کارکنان شماست را به هیچ عنوان به قیمت ترجیح ندهید.
یکی از بهترین تولیدکنندهای انواع لباس کار در ایران که لباس فرم برای تمامی مشاغل اعم از لباس کار نانوایی، لباس کار رستوران ها، روپوش قصابی و دیگر مشاغل را پوشش می دهد، مجموعه شیک فرم است.

مجموعه تولیدی لباس کار شیک فرم

بهترین کلاه آشپز خنک و انواع کلاه آشپزی کاغذی را با تضمین کیفیت از مجموعه شیک فرم خریداری کنید. این مرکز با حذف واسطه ها قیمت بسیار منصفی را برای محصولاتش در نظر می گیرد. همچنین امکان سفارش غیر حضوری و آنلاین را برای خریداران فراهم کرده است.
با وجود اینکه تمامی مشخصات لباس های کارش را در وبسایت خود درج کرده، این خدمت را به مشتریان ارائه می دهد که در صورت پیش آمدن هر سوالی از محوصلاتشان و نحوه سفارش بتوانند با این تیم از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال