خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم رستورانی / فروش یونیفرم رستورانی + کیفیت عالی + قیمت روز

فروش یونیفرم رستورانی + کیفیت عالی + قیمت روز

فروش یونیفرم رستورانی به دو شکل ست و تک در مراکز و فروشگاه ها صورت می گیرد و اجزای آن شامل پیراهن، کلاه، مانتو، شلوار، جلیقه، پیشبند و مقنعه است. در دنیای کنونی استفاده از لباس های فرم در حیطه کاری نظیر رستوران، کافی شاپ، قنادی ها، فست فودی ها و غیره دارای اهمیت زیادی است. پرسنل و کارکنان یک شغل اگر لباس های یک دست و در واقع یونیفرم بر تن کنند بیش از پیش تمیزی و نظافت محیط و مرکز مورد نظر را به رخ مشتریان می کشند. ضمن اینکه یک دست بودن لباس کارکنان باعث حفظ و حتی افزایش روحیه کاری آن ها می شود. اما ویژگی های یک یونیفرم کاری خصوصا مکانی مانند رستوران چیست؟ مدل و دوخت آن به چه صورت باید باشد؟ برای پاسخ به این سوالات، پیشنهاد می کنیم این مقاله کوتاه و مفید را مطالعه نمایید.

ویژگی های یونیفرم رستورانی

لباس کار رستورانی مانند لباس کار سایر مشاغل از ویژگی های خاصی برخوردار است که باید تولیدکنندگان و فروشندگان این لباس ها، این خصوصیات را هنگام تولید و فروش یونیفرم رستورانی لحاظ کنند. یکی از مهم ترین فاکتورها در تهیه و تولید لباس های کار در رستوران و حرفه های دیگر، جنس پارچه آن است که معمولا از پارچه های ترگال، پلی استر و همچنین کتان در این زمینه استفاده می کنند. جنس پارچه باید طوری باشد که با تکرار دفعات شست و شو آسیب نبیند و از بین نرود. از دیگر معیارهای مهم که باید هنگام خرید یونیفرم رستورانی مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

  • دوخت تمیز لباس
  • طراحی خلاقانه و به روز
  • آراستگی ظاهری مناسب محیط کار
  • دوام و مقاومت بالا در برابر انواع لکه ها و مواد شوینده
  • ارائه لباس با قیمت مناسب به مشتری
  • شیک و شکیل بودن لباس در برابر دیدگان و انظار مشتریان و اعتبار بخشیدن به رستوران
  • زیبایی در عین سادگی

قیمت روز یونیفرم رستورانی

یونیفرم یا لباس کار رستورانی بر اساس نوع کاربرد چگونه دسته بندی می شود؟

لباس کار یا همان یونیفرم رستوران از نظر کارکرد، به دسته های مختلفی تقسیم می شود. اگر شما مدیریت یک رستوران را برعهده دارید، باید این دسته بندی را برای افرادی که در پست های مختلف قرار دارند، لحاظ کنید. قطعا لباس فرم سرآشپز باید با لباس گارسون رستوران باید متفاوت باشد و همین تفاوت ها نظم خاصی به رستوران شما خواهد داد. از جمله این دسته بندی ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • لباس کار یا یونیفرم سرآشپز
  • لباس کار یا یونیفرم آشپز
  • لباس کار یا یونیفرم سرپیش خدمت
  • لباس کار یا یونیفرم پیش خدمت
  • لباس کار یا یونیفرم کادر خدمات
  • لباس کار یا یونیفرم اداری مانند حسابدار، پذیرش و غیره

دوخت لباس فرم رستوران

طراحی، تولید و در نهایت فروش یونیفرم ها کاری تخصصی بوده و نیاز به تجربه و تبحر زیادی دارد. این امر، تولیدکنندگان را وادار می کند تا با نیازهای مصرف کننده و مشتری اجناس خود، کاملا آشنا شده و بر پایه استانداردهای لازم در مسیر دریافت سفارش و هنچنین دوخت این نوع لباس ها گام بردارند. بهتر است برای سفارش دوخت لباس فرم رستورانی با مجموعه های فعال و کاربلد در این حوزه در ارتباط باشید.

فاکتورهای موثر در تعیین قیمت فروش یونیفرم رستورانی

لباس فرم رستورانی یا روپوش کار در رستوران باید به گونه ای طراحی شود که طرح و رنگ آن بر روحیه کارکنان و حتی مشتریان رستوران تاثیر مثبت بگذارد. قاعدتا برای خرید یک لباس فرم رستورانی دارای کیفیت، باید هزینه بیشتری پرداخت کرد؛ چرا که قطعا در طراحی و دوخت و دوز آن به جزئیات بیشتری توجه و پرداخته می شود. فاکتورهای زیادی بر تعیین قیمت فروش یونیفرم رستورانی اثر می گذارند که به عنوان مثال می توان به اندازه لباس و میزان پارچه آن، جنس پارچه، استفاده از زیپ یا دکمه و طرح آن (سادگی یا دارای جزئیات) اشاره کرد.

سفارش تولید لباس فرم رستورانی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

کارخانه های تولید انواع لباس فرم رستورانی زنانه و مردانه، از پارچه های متنوعی استفاده می کنند که این عامل بر قیمت جنس تاثیرگذار است. تنوع در تولید به قدری زیاد است که هر فردی با توجه به شخصیت و سلیقه فردی خود می تواند به راحتی لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. سفارش تولید لباس فرم رستورانی از تولیدی های لباس فرم به شیوه های مختلفی انجام می گیرد که می توان به چهار طریق تقسیم بندی کرد:

  1. سفارش حضوری تولید لباس فرم رستورانی
  2. سفارش اینترنتی و آنلاین تولید لباس فرم رستورانی
  3. سفارش ویژه تولید لباس پرسنلی رستوران
  4. سفارش مستقیم و بدون واسطه از تولیدی های لباس فرم

هر کدام از تولید کنندگان ممکن است یکی از این راه ها و یا همه روش های خرید لباس را پیش پای مشتریان خود گذاشته تا علاوه بر افزایش آمار فعالیت و میزان فروش خود، مسیر خرید را برای مشتریان خود نیز هموار و آسان کنند.

سخن پایانی

فروش یونیفرم رستورانی کارخانه ها یا کارگاه های تولید کننده لباس فرم رستوران به صورت عمده و سفارشی و با توجه به ملاک های مطرح شده از سمت مشتری، سفارشی سازی می شود. در سراسر کشور ما تولیدی های زیادی به این شکل فعال هستند که سفارش مشتریان را به صورت انبوه و سفارشی قبول و تولید می کنند. مصرف کنندگان می توانند برای تهیه محصول و کالای خود به صورت کلی، به کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند و خرید لباس فرم زنانه و مردانه را با توجه به نیاز خود انجام دهند. قیمت یونیفرم رستورانی با توجه به جنس، مدل، دوخت و غیره متفاوت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال