خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / شلوار کار / فروش شلوار کار | بهترین قیمت

فروش شلوار کار | بهترین قیمت

فروش شلوار کار با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب؛ در نمایندگی شیک فرم به انجام می رسد. خریداران عمده می توانند با قیمتی کاملا رقابتی و ارزان تر از سایر بازارهای کشور، سفارش خرید خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش ما، به ثبت برسانند.

 

خصوصیات انواع شلوار کار

  • دارای سایز مناسب باشد.
  • بسته به نوع محیط کار دارای جیب های متعدد و یا بدون جیب باشد.
  • هنگام پوشیدن در شلوار احساس راحتی داشته باشید.
  • در برخی از محیط ها لازم است که جنس پارچه ضد حریق باشد.
  • در مدلهای مختلفی تولید گردد.

 

شلوار کار همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در هر محیطی متفاوت است. مثلا اگر برقکار هستید نباید این نوع شلوار هیچ گونه زنجیر فلزی به آن وصل گردد. برخی دیگر از محیط ها مانند محیط های کارگاهی لازم است که دارای جیب باشد تا به وسیله آن ابزار و وسایل مورد نظر کار را می توان در جیب قرار داد تا در صورت نیاز به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. جنس شلوار کار بسیار مهم است معمولا جنس این نوع لباس ها از پنبه و پلی استر می باشد زیرا پنبه خاصیت خود خاموش شونده دارد و در صورت آتش گرفتن می تواند از شما در برابر خطرات و آسیب های ناشی از آتش جلوگیری نماید.

 

شلوار کار عمده

 

فروش شلوار کار در نمایندگی شیک فرم

شلوار کار در اصل یک نوع پوشاک یکپارچه می باشد که می تواند قسمتی از پایین بدن را پوشش دهد. شلوار اصولا نیم تنه می باشد. اما شلوار دارای نوع ها و مدلهای مختلفی است. شلوار کار مخصوص محیط های کارگاهی، ورزشی و بیشتر در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شلوار به آن دلیل که در محیط های کاری مختلف مانند: معادن، آتش نشانی ها، کارگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد باید بسیار با دقت و بر طبق اصول خاصی طراحی گردد.

شما می توانید از طریق نمایندگی عمده لباس کارگاهی در ایران، یعنی شیک فرم، خریدی مطمئن از نظر قیمت و کیفیت را تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال