خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس آشپزی / فروش انواع لباس آشپزی

فروش انواع لباس آشپزی

فروش انواع لباس آشپزی در رنگ ها و طرح های زیبا. شما می توانید از هر طرح و رنگی لباس های مورد نیاز خود را در رستوران ها خریداری نموده و آن را برای پرسنل خود به ارمغان آورید. ظاهر زیبای رستوران شما می تواند جذب کننده انواع مشتری برایتان باشد.

انواع لباس آشپزی

انواع لباس آشپزی

آیا می دانید منظور از لباس آشپزی چیست؟ و یا اینکه لباس آشپزی چه تفاوتی با سایر لباس هایی که به صورت معمولی هستند دارند؟ در ادامه درباره این موضوع خواهیم پرداخت. در اصل لباس های کار لباس هایی هستند که جهت راحتی بیشتر طبق شغل مورد نظر طراحی شده اند. در هر شغلی لباس کار ها با هم متفاوت اند. این به طوری است که یک فرد نجار قطعا لباسی که برای کار می پوشد باید متناسب با نیاز کاری وی باشد و قطعا با یک آشپز لباس های متفاوتی دارند.

به عنوان مثال بخاطر استفاده از ابزار آلات کارگاهی که نجار ها نیاز دارند لباس طراحی شده برای این افراد یک لباس سرهمی بوده که در جلوی آن یک جیب بزرگ برای قرار گرفتن وسایل هایی مثل چکش و … است. این درحالیست که لباس های آشپزی دارای یک پیراهن، پیش بند، شلوار، کلاه های آشپزی و … است. قرار گرفتن تمامی این موارد در کنار هم باعث می شود تا یک لباس زیبا و شیک تهیه گردد و در اختیار آشپز ها قرار بگیرد. لباس های آشپزی می توانند در طرح ها و مدل های متفاوتی نیز دوخته شده و تولید شوند.

انواع لباس فرم مورد نیاز برای رستوران

شما می توانید به راحتی در بین تنوع مدل و رنگ یک مدل زیبا و خاص را انتخاب نماید تا برای پرسنل خود سفارش دهید.

لباس های مورد نیاز برای پرسنل یک رستوران عبارت اند از:

  1. انواع کلاه های آشپزی برای آشپز و سر آشپز و حتی گارسون ها و خدمه که تنوع نوع دارند و شامل کلاه های پفی، کلاه قایقی و کلاه های یک بار مصرف هستند.
  2. انواع شلوار های کار راحت برای تمامی پرسنل
  3. انواع روپوش های آشپزی در نوع های زنانه و مردانه
  4. انواع پیراهن های آشپزی در دو نوع زنانه و مردانه
  5. انواع جلیغه و پیراهن های گارسونی و پاپیون های تمیز گردنی
  6. و …

تمامی این موارد برای کلیه پرسنل طراحی می شوند.

فروش انواع لباس آشپزی

فروش انواع لباس آشپزی به صورت اینترنتی

رفته رفته اینترنت و دنیای آن باعث شد تا فروش اینترنتی جزوی از خدمات تولیدکنندگان و مغازه داران شود. این درحالی است که با بروز بیماری کرونا خرید های اینترنتی به  اوج خود رسیدند و بیش از پیش رواج یافتند. بسیاری از تولیدکنندگان جهت فروش بهتر اقدام به تولید و فروش مستقیم به مشتریان واقعی نمودند. در نتیجه قیمت های فروش کالا ها و محصولات به میزان قابل تاملی کاهش پیدا نمود. شما با خرید اینترنتی از این مجموعه هم از تخفیفات بیشتری بهرمند خواهید شد چراکه به صورت مستقیم خرید می کنید. هم اینکه در سریع ترین زمان ممکن می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. تنها کافیست تا با ما از طریق شماره درج شده در زیر صفحه ارتباط برقرار فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال