خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس صندوق داری / لباس صندوقدار رستوران ایرانی + خرید از درب تولیدی

لباس صندوقدار رستوران ایرانی + خرید از درب تولیدی

لباس صندوقدار رستوران ایرانی از قدیم در رستوران های سنتی رایج بود و امروزه نیز در رستوران های مدرن بین کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این لباس در هر رستورانی ضروری است بیشتر به خاطر ایمنی غذا و جذب مشتری باید صاحب رستوران بین کارکنانش لباس صندوقدار یک رنگ پخش کند و علاوه بر لباس کارمندان باید سر آشپز نیز لباس مخصوص آشپزی که جا دار و زیباتر از لباس کارمندان است داشته باشد یعنی به طوری که سر آشپز بودن آن معلوم باشد.
این لباس کار آشپزی پایه ثابت همه ی رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها است و نکته ی مهم اینست که این لباس ها باید هم رنگ و یکدست باشد تا منظم و با کیفیت بودن رستوران به چشم بخورد و این کار باعث جذب مشتری می شود چرا که ظاهر لباس کارکنانتان از داخل و بیرون خیلی اهمیت دارد و اگر این قوانین را رعایت کنید افراد به راحتی برای خوردن غذای سالم به شما اعتماد می کنند چرا که همه ی انسان ها لایق بهترین غذا ها هستند.

ویژگی لباس صندوقدار رستوران ایرانی

امروزه یکی از دغدغه های مردم ممکن است پیدا کردن جایی مناسب و سالم برای خوردن غذایی با کیفیت باشد. اما چه چیزی در نگاه اول حس اعتماد را به مشتری می دهد تا غذای رستوران شما را انتخاب نماید؟
لباس و یونیفرمی یکدست تأثیر زیادی در جذب مشتری دارند؛ به همین دلیل اکثر مدیران رستوران یا هتل ها براساس اندازه و تعداد کارکنانش، لباسی یکدست با لوگویی مخصوص حوزه کاریشان سفارش می دهند. دوخت این لباس نیز خیلی مهم است و خیاط باید در دوخت آن دقت زیادی داشته باشد. اول باید به این نکته توجه کند که کارکنان از صبح تا شب پذیرایی می کنند؛ پس باید جنس پارچه خنک و سبک و همچنین نرم باشد تا احساس سنگینی نکنند و داخل لباس کاملا راحت باشند.
نکته بعدی اینکه،کارکنان چون زیاد رفت و آمد می کنند و تحرکشان زیاد است؛ به همین دلیل ممکن است لباسشان چروک شود و ظاهری زشت داشته باشد پس خیاط باید به این موضوع دقت نماید و پارچه ای را انتخاب کند که ضد چروک باشد. اکثرا جنس این لباس ها از پارچه نخی، تترون، ترگال، کجراه بوده که با جیب هایی بزرگ تولید می شوند. نکته بعدی اینکه، یونیفرم ها باید رنگ روشن باشند تا موقع کثیف شدن، کارکنان زود متوجه آن شوند و لباسشان تعویض نمایند.

بهترین لباس صندوق دار رستوران

لباس فرم صندوقدار جدید را از کجا می توانیم بخریم؟

امروزه در بازار، پیدا کردن جنس خوب با قیمتی مناسب کمی دشوار است؛ از طرفی در برخی از سایت های اینترنتی نیز کلاهبرداری زیاد شده است. اگر شما به فکر خرید لباس صندوقدار رستوران ایرانی به صورت عمده هستید، می توانید مراکز فروش معتبر را برای خرید این لباس انتخاب کنید. خرید عمده این طور لباس ها خیلی به صرفه بوده و به سود شماست؛ چون بدونه واسطه صورت می گیرد و مستقیم از درب تولیدی به دست شما می رسد و قیمت پایین تری نسبت به خرید تکی دارد. موقع خرید از نگاه کردن به کیفیت پارچه دریغ نکنید چون خرید لباس بی کیفیت با قیمت پایین هیچ سودی ندارد.
خرید لباس صندوقدار رستوران را به صورت غیر مستقیم و از سایت هایی معتبر می توانید انجام دهید، فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد مشتری هستند، گزینه ای مناسب برای خرید خواهند بود. خرید اینترنتی از هزینه های اضافی و تلف شدن وقتتان جلوگیری می کند.

قیمت فرم لباس صندوقدار رستوران

لباس صندوقدار در رستوران، کافی شاپ، هتل های بین المللی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این لباس هم به صورت مردانه و هم زنانه تولید و عرضه می شود. لباس کار زنانه به صورت پک کامل یعنی شامل مقنعه، مانتو و کلاه و شلوار بوده و لباس های مردانه فقط تیشرت، شلوار و کلاه به صورت عمده و بسته بندی شده به فروش می رسند. این لباس کارها ازپارچه های مختلفی مثل تترون، ترگال، فاستونی و نخی دوخته می شوند؛ به همین دلیل قیمت های متفاوتی دارند و در حالت کلی هرچقدر جنس پارچه کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشد، قیمت آن بیشتر می شود.
قیمت های لباس صندوقدار رستوران ایرانی مردانه با زنانه کاملا متفاوت است، چون لباس های زنانه با پک کامل فروخته می شوند؛ به همین دلیل قیمتش از لباس کار مردانه بیشتر است که قیمت آن معمولا بین 400 تا 600 تومان است. خرید این لباس ها از طرف هر رستورانی ضروری است؛ چون مردم رستورانی را انتخاب می کنند که لباس کارهای تمیز، شیک و ظاهری آراسته دارند. توجه کنید که یونیفرم ها توسط وزارت بهداشت مشاهده و کنترل می شود؛ پس در انتخاب آن دقت کنید که طبق استاندارد ها باشد. برای اطلاعا بیشتر راجع به قیمت لباس فرم صندوقدار رستوران به صورت عمده با مشاورین مجموعه شیک فرم تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال