خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم رستورانی / لباس ویتر رستوران عمده + خرید آنلاین

لباس ویتر رستوران عمده + خرید آنلاین

لباس ویتر رستوران عمده و با قیمت ارزان را می توانید همین حالا از طریق مجموعه شیک فرم، به شکل آنلاین خرید نمایید. مشاورین ما، به صورت رایگان، راهنمای خرید شما عزیزان، قبل از انتخاب خواهند بود.
یک رستوران، کافی شاپ یا آشپزخانه برای این که مجوز فعالیت خود را معتبر کند و در ردیف همکاران و هم نوعان خود صدرنشین باشد، باید به رعایت نظم، ترتیب و بهداشت شخصی و حرفه ای خود دقت زیادی کند. توجه به این امر از سوی مدیریت مجموعه می تواند به جذب هر چه بیشتر مشتری کمک شایانی نماید. از این نکته غافل نشوید که خرید لباس ویتر رستوران عمده می تواند تا حدود زیادی نظم و هماهنگی را به پرسنل و کارکنان هدیه دهد. در این مقاله قرار است راجع به تفاوت ویتر با گارسون، انواع لباس فرم رستوران و فاکتورهای موثر بر قیمت اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا انتهای این مقاله کوتاه و جامع همراه ما باشید.

تفاوت ویتر با گارسون

یک مجموعه کاری جهت پیروی از یک نظم خاص و داشتن نوعی هماهنگی، باید پوشش کارکنان خود را در یک طرح و رنگ و جنس مشترک، انتخاب و خریداری نماید. چرا که این سبک پوشش در فضای رستوران یا کافی شاپ انضباط ایجاد می کند. طبیعتا رعایت این اصل برای افرادی که در معرض دید مشتریان بوده و در حال سرویس دهی به آن ها هستند ضروری است. در این پارت از مقاله قصد داریم جهت شناخت لباس ویتر، سالن کار و سرگارسون، وظایف و مسئولیت آن ها را بیشتر بشناسیم تا به راحتی بتوانیم آن ها را از روی لباسی که در محیط کار بر تن می کنند تشخیص دهیم.
وظایف ویتر به یک سالن کار شباهت دارد و شغلیست که بیشتر در کافی شاپ ها برای برقراری ارتباط کلامی با مشتریان انتخاب می شود. شخص فعال در این جایگاه، نقش به سزایی در جذب مشتری و رضایت آن ها دارد.
از وظایف سرگارسون می توان به خوشامدگویی به مشتری، ارائه منو به آن ها، پیشنهاد دادن غذاهای ویژه، ثبت سفارشات، ثبت صورت حساب و ارائه آن به مشتری و در نهایت اخذ وجه از مشتریان اشاره کرد. از دیگر امور مرتبط به سرگارسون، سامان دهی و نظم به میزها و منوی آن ها است.
سالن کار نیز در کافی شاپ ها یا رستوران ها موظف است به مشتریان در انتخاب یک غذا یا نوشیدنی عالی با ارائه توضیحات و راهنمایی کمک کند. این فرد باید با مشتری ارتباط کلامی تأثیرگذاری داشته باشد و در نهایت سفارش مشتری را تحویل دهد.
بین این سه شغل ارتباط با مشتری وجه مشترکی است که خوشرویی و برخوردی مشتری مدارانه را می طلبد. ضمن این که پوشش خاص کارکنان مجموعه، نشان از پرستیژ کاری آن ها بوده و حس زیبایی و نظم را به بیننده القا می کند.

انواع لباس فرم رستوران

لباس فرم رستوران یا کافی شاپ یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند زیبایی را در فضای رستوران یا کافی شاپ، چند برابر کند. این نکته بیانگر میزان اهمیت پوشش نیروهای کاری در چنین محیط هایی است. خرید لباس ویتر رستوران عمده راه آسانی برای برقراری هماهنگی بین پرسنل یک مجموعه و نظم بخشیدن به آن ها است. ضمن این که لباس ویتر جدید جایگاه هر یک از اعضای حاضر در مجموعه را مشخص می کند. انواع لباس فرم رستوران به سه دسته تقسیم بندی می شود:

نیروهای فعال در آشپزخانه

افرادی که در آشپزخانه فعالیت می کنند شامل سرآشپز، آشپزهای دستیار و نیروهای دیگری بوده که مستلزم به رعایت یک سری اصول بهداشتی من جمله پوشیدن لباس فرم به همراه کلاه هستند.

گروه فعال در سالن

برای گروهی که به ارائه خدمات در سالن مشغول هستند باید لباس سالن کار، لباس سرگارسون و لباس ویتر جدید خریداری نمود.

افراد فعال در قسمت اداری یا صندوق رستوران

در این بخش صندوق دار بیش از سایر افراد در معرض دید عموم بوده و باید حتما از یک لباس شیک و زیبا استفاده کند.

قیمت لباس ویتر رستوران

فاکتورهای موثر بر قیمت لباس ویتر رستوران عمده

برای خرید لباس ویتر باید با یک سری مولفه های موثر بر قیمت آن آشنا بود تا علاوه بر قیمت مناسب، لباسی با کیفیت خریداری نماییم. گاهی ممکن است دو لباس از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به هم باشند؛ اما قیمت آن ها متفاوت باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی عوامل موثر بر قیمت لباس ویتر رستوران بپردازیم، زیرا شناخت این عوامل در انتخاب یک لباس درجه یک تأثیر غیر قابل انکاری دارد. این عوامل عبارتند از:

  • جنس پارچه مورد استفاده
  • استفاده از دکمه یا زیپ
  • سایزبندی ها
  • طراحی لباس و جزئیات آن
  • کیفیت دوخت لباس
  • کیفیت پارچه به کار رفته در لباس
  • قابلیت شست و شوی لباس بدون از دست دادن رنگ و کیفیت اولیه

لباس فرم رستوران می تواند تأثیر زیادی در منزلت و اعتبار یک رستوران داشته باشد. یکی از راه های پیشنهادی جهت تهیه لباس برای کارکنان یک مجموعه، خرید لباس ویتر رستوران عمده است. زیرا خرید لباس ویتر به صورت عمده بر قیمت آن تأثیر می گذارد؛ زیرا بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مشتری می رسد. خرید مستقیم و عمده از تولیدکنندگان به دلیل وجود نیروهای مجرب و حرفه ای موجب می شود لباس ها از نظر دوخت، طراحی و نوع پارچه در بهترین سطح کیفی ارائه گردند.

شیک فرم یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز پخش عمده و مستقیم بهترین مدل های لباس ویتر رستوران به شمار می آید. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت کنید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال