خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم پرستاری / لباس فرم پرستاری شیک | راهنمای خرید | پخش مستقیم

لباس فرم پرستاری شیک | راهنمای خرید | پخش مستقیم

لباس فرم پرستاری شیک را با قیمت عمده فروشی و تضمین در کیفیت، به شکل مستقیم از بزرگترین مرکز پخش انواع لباس های فرم در کشور، سفارش خرید اینترنتی دهید. با ارائه راهنمای خرید لباس پرستاری، خریدی آگاهانه تر نصیب شما خواهد شد.

انتخاب لباس فرم پرستاری شیک

پس از ساعت‌ها جستجوی در وب و مقالات تخصصی برای یافتن بهترین و مؤثرترین محصولات هنگام انتخاب لباس فرم برای پزشکان، دستیاران پزشکان و پرستاران براساس معیارهای کلیدی توصیه شده توسط متخصصان، گزینه های اصلی در خرید لباس فرم پرستاری شیک شامل دوام بالا، جیب های مناسب،سبک و راحت بودن، تناسب واستایل اعلام گردید.
علاوه بر گزینه های مشترکی که گفته شد، گزینه های اختصاصی هم باید مدنظر گرفته شود. بودجه پیشنهادی براساس نیازها، نوع کاربری لباس فرم پرستارخانم یا آقا، پرستار عادی یا سوپروایزر، پرستار اتاق عمل، پرستار مراقبت های ویژه، دستیار پزشکان در مطب و غیره. بر اساس همه این عوامل، انتخابتان باید تمام ویژگی های گفته شده را پوشش بدهد. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم که بهترین انتخاب از بهترین مرکز فروش را داشته باشید.

راهنمای خرید لباس فرم پرستاری

به دلیل مراقبت از بیماران و امکان ریختن دارو ومایعات روی لباس فرم نیاز به خرید لباسی با دوام بالا و کیفیت مطلوب داریم که دراثر شستشوی زیاد زود خراب نشود.
لباس های ارزان و با کیفیت پایین زود کهنه می شوند و مایعات را راحت جذب می کند. ولی لباس های سطح بالا وبا کیفیت مقاوم در برابر مایعات، مواد ضدعفونی هستند وخواص ضدمیکروبی دارند.
در حالی که همیشه کیفیت و دوام پارچه در اولویت است اما یک پرستار در نهایت می‌خواهد در لباس‌هایش خوب به نظر برسد و ست هایی را ترجیح می‌دهد که شیک و متناسب با استایلش باشد.
راهنمای خرید بهترین و شیک ترین لباس فرم پرستاری را دراینجا برای شما تهیه کرده ایم.
طبق نظر سنجی که از جمعی از پرستاران انجام شد، بیشترین جمله ای که گفته می شد این بود: «جیب، جیب، جیب». آنها معتقد بودند ما به عنوان پرستار، در نهایت چیزهایی مانند پدهای الکلی، چسب و غیره را در جیب خود می گذاریم. ما باید فوراً به یک سری لوازم دسترسی سریع داشته باشیم، و فرصت رفت و آمد به اتاق تدارکات را نداریم.
جنس لباس فرم پرستاری در خرید خیلی مهم است.بهترین جنس لباس فرم پرستاری پارچه ترگال و تترون نرم وراحت است. پارچه های دیگر مثل ویسکوز، پلی استر، فلامنت هستند که کیفیت پایین تری نسبت به ترگال و تترون دارند. جنس های پلی استر مثل جنس لباس های ورزشی است که ازنظر ما مناسب لباس فرم پرستاری نمی باشد.
سبک‌های لباس باید انعطاف‌پذیر باشد جای تنفس‌ داشته باشد. ترجیحاً روپوش های دکمه دار و بلند با بندهای قابل تنظیم و دارای انعطاف سایز.
برای بسیاری از پرستاران آقا، هنگام کار در یک شیفت 12 ساعته راحتی بزرگترین اولویت است.

بهترین لباس فرم پرستاری - شیک فرم

پخش مستقیم لباس فرم پرستاری

لباس فرم پرستاری علاوه بر بیمارستان ها در مطب پزشکان، رادیولوژی ها، دندان پزشکی ها و داروخانه ها برای استفاده خانم ها و آقایان عرضه می شود. با توجه به پرکاربردبودن این لباس و استفاده آن در مکان های حساس خرید عمده آن از مراکز عرضه تخصصی پیشنهاد می گردد.
جنس پارچه ای که برای تولید لباس فرم پرستاری مورد استفاده قرار می گیرد، باید به گونه ای انتخاب شود که هم برای زنان و هم برای مردان کاربردی بوده و به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد.
شرکت های زیادی در زمینه توزیع و پخش البسه پزشکی فعالیت دارند. و باتوجه به حجم بالای سفارش برای مراکز درمانی، مطب ها، کلینیک های تخصصی بهتر است جنس با کیفیت در حجم بالا را از پخش کننده های مستقیم بدون واسطه با قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت لباس فرم پرستاری در این مجموعه، همان قیمت فروش مستقیم از درب تولیدی است.

چرا لباس فرم پرستاری را از شیک فرم خرید کنیم؟

شیک فرم در تلاش است تا بهترین انتخاب از لباس های پرستاری و لباس های پزشکی را با قیمت های غیرقابل باور ارائه دهد. با هر فصل، لباس های فرم شیک و متناسب با آن فصل در رنگ ها و سبک های جدید به بازار عرضه می کند. این مجموعه به خود افتخار می کند که لباس های پزشکی با کیفیت بالا را به متخصصان در کل کشور ارائه می دهد. این مرکز پخش دارای فرم های مناسب متناسب با نیازهای شما است. بسیاری از کالاهای آنها با قیمت‌های تخفیفی عرضه می‌شوند. لذا پرتقاضاترین پوشاک پزشکی در سراسر کشور را دارند. مهمترین مزایای خرید از این مرکز پخش به شرح ذیل می باشد:

  • امکان مشاوره رایگان برای خرید لباس های پزشکی مناسب در هر اندازه، رنگ، مارک یا سبکی از مزایای خرید از این مرکز پخش مستقیم می باشد. امکان دریافت کاتالوگ رایگان ازطریق سایت اینترنتی و یا طبق درخواست شما ارسال به خانه، مطب یا بیمارستان انجام می شود. چه پرستار، پزشک، دندانپزشک یا تکنسین پزشکی باشید، می توانید مطمئن باشید که بهترین لباس های دوخته شده را از این مرکز پخش مستقیم خریداری می کنید.
  • بررسی تخصصی محصولات یکی دگر از مزایای خرید از این مرکز اینست که آنها به طور مستقل بهترین محصولات را بررسی، آزمایش و طبق نظر متخصصین مراقبت های بهداشتی خرید را توصیه می کنند.
  • امکان ارسال فوری به نقاط مختلف کشور. مراکز فروش استانی در هر شهر امکان ارسال سفارشات به تمامی مناطق را دربسته بندی های بهداشتی و محکم در اسرع وقت انجام می دهند.
  • فروش لباس های فرم با ضمانت وقیمت مناسب با بکار بردن پارچه های مرغوب و متناسب با لباس فرم پرستاری و رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی و سلامت ضمانت این مرکز پخش مستقیم می باشد. همچنین باتوجه به عرضه مستقیم و بدون واسطه توسط این مرکز پخش با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
اگر شما هم قصد خرید لباس فرم پرستاری شیک با قیمت عمده و تضمین در کیفیت را دارید، می توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید خود را به ثبت برسانید. مشاورین ما با ارائه مشاوره رایگان، خریدی مطمئن را برای شما رقم می زنند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال