خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس تبلیغاتی / سفارش لباس فرم تبلیغاتی | کیفیت عالی | قیمت روز

سفارش لباس فرم تبلیغاتی | کیفیت عالی | قیمت روز

سفارش لباس فرم تبلیغاتی با کیفیت عالی و قیمت روز، از مجموعه شیک فرم سبب شده تا نرخ فروش این مجموعه بالا رود. شما هم می خواهید خرید تضمین شده ای از لباس کار تبلیغاتی داشته باشید؟ پس حتما از مشورت با مشاورین ما غافل نشوید.

ویژگی های لباس کارتبلیغاتی

کیفیت عالی یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های لباس کار تبلیغاتی در کار ما است.
لباس کار تبلیغاتی قبل از اینکه یک لباس تبلیغاتی باشد یک لباس فرم است که متناسب با شغل طراحی گردیده است. لذا دارا بودن کیفیت عالی در درجه اول اهمیت این لباس است. از دیگر ویژگی های آن راحت بودن، با دوام بودن، رنگ ثابت داشتن در هنگام شستشو و متناسب بودن آن با شرایط کاری است. تبلیغاتی بودن در درجه بعدی قرار می گیرد.
وقتی یک لباس کار تبلیغاتی باکیفیت را به مشتری تحویل می دهیم در واقع در یک سرمایه گذاری طولانی مدت شرکت کرده ایم. چون هر بار که خریدار آن را می‌پوشند، کیفیت خوب و سبک لباس نمایش داده می‌شود که می تواند برای چندین سال استفاده شود.

کاپشن تبلیغاتی

چه چیزی در کاپشن های تبلیغاتی مرسوم است؟
یکی از کابردهای مهم لباس فرم تبلیغاتی بیرون از حوزه کاری است. در فصول سرما که نیاز به پوشش روی لباس کار است نیاز به یک کاپشن، بادگیر یا ژاکت روی لباس فرم است که لوگوی شرکت روی آن چاپ شده باشد.
در یک منطقه کاپشن سبک با یک پارچه پشمی نازک کفایت می کند. ولی ممکن است درمنطقه ای دیگر کاپشن سنگین مقاوم در برابر باد وآب لازم باشد.
جنس کاپشن تبلیغاتی می تواند با آستر فلانل و یا با روکش ضد آب باشد.
آب و هوا در برخی مناطق زودتر تغییر می کند و ماه های سردتر در برخی دیگر طولانی تر است. همچنین شرایط جوی وجود دارد که ممکن است در اوایل صبح یا اواخر شب سرما را حس کنیم لذا همراه داشتن یک کاپشن تبلیغاتی سبک وزن گزینه بسیار خوبی است.
هنگامی که نوبت به فروش کاپشن ها و لباس‌های بیرونی تبلیغاتی می‌رسد، مهم‌ترین قدمی که توزیع‌کنندگان می‌توانند بردارند این است که اطمینان حاصل کنند که تبلیغات پوشاک آنها با کیفیت بالا هستند.

قیمت لباس تبلیغاتی

عوامل تاثیرگذار در قیمت روز یک لباس کار تبلیغاتی علاوه بر کیفیت پارچه ودوخت، مواد اولیه بکار رفته، ضدآب، ضد حریق، عدم تعریق نحوه چاپ تبلیغات و روش چاپ، گلدوزی، تعداد موارد چاپی روی لباس می باشد.
روش چاپ تبلیغات در قیمت لباس تاثیر دارد چاپ سیلک ارزانترین چاپ است بدون درنظر گرفتن هزینه ساخت کلیشه آن. چاپ دیجیتال یکی دیگر از انواع چاپ روی لباس های تبلیغاتی است. چاپ سابلیمیشن روش جدید چاپ روی پارچه ، لیوان، گلدون و غیره است که گرانتر از چاپ های دیگر است. دراین روش به کمک گرما رنگ به سطح پارچه منتقل می شود. در چاپ با پرینتر سابلیمیشن تصویر خیلی واقعی روی لباس تبلیغاتی چاپ می شود.
تعداد سفارش نیز در قیمت روز لباس کار تأثیر دارد. در سفارشات عمده، تخفیف لحاظ می گردد.

فروش لباس کار تبلیغاتی

 

فروش لباس تبلیغاتی

برای یک لباس فرم تبلیغاتی، بیشترین بازار هدف صاحبان مشاغل هستند.
وقتی یک مشتری کاپشن تبلیغاتی شما را انتخاب می کند نماینده فروش می تواند یک بلوز که تبلیغات شرکت روی آن است را با آن ست کنید تا زیباتر بنظر برسد. شاید در وهله اول مشتری آن بلوز را خرید نکند ولی مطمئناً زیبایی آن در ذهنش خواهد ماند. بنابراین نمایندگان فروش باید سعی کنند در طول عرضه مقایسه‌های بصری انجام دهند تا دیگر البسه تبلیغاتی را هم تبلیغ کنند.
ما با نوآوری و ارزش گذاری برای مشتریان خود و بازار فروش تبلیغاتی به سرمایه گذاری ادامه می دهیم.
داشتن یک بستر تجارت الکترونیک معتبر و تضمین شده برای فروش به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی برای ماندن در بازار رقابتی ضروری است.
رسانه‌های اجتماعی می توانند یک بستر فروش مناسب باشند. آنها به شما بستری برای تعامل با مخاطبان خود برای ایجاد روابط می دهد و بخش مهمی از طرح تبلیغات برند شما هستند.
با استفاده از ابزارهای جدیدتر بازاریابی رسانه های اجتماعی، مثل ویدیوهای زنده اینستاگرام، آپارات، نظرسنجی اینستاگرام، ویدیوهای هدفمند یوتیوب می توانید فروش خود را افزایش دهید.
به مشتریان فعلی خود انگیزه بدهید تا دیگران را به خدمات شما معرفی کنند. این مشوق‌ها می‌تواند تخفیف‌ها یا هدایای تبلیغاتی باشد. وقتی کسب وکار شما با تبلیغات رونق گرفت این هزینه های جزیی تخفیفات جبران می شود.
توضیحات کامل محصول، مشاوره های تخصصی وسایت فروش اینترنتی یک راه عالی برای هدایت هدفمند مشتریان فعلی به خرید عمده لباس فرم های تبلیغاتی شما و در نتیجه ایجاد مشتریان بیشتر است. دامنه فهرست هایتان را مطابق با بازارهای ویژه ای که به آنها خدمت می کنید تنظیم کنید.
بطور مثال اگر لباس فرم پرستاری می فروشید، وب سایت خود را در سایت های پرستاری و پزشکی معرفی کنید. اگر لباس فرم رستوران ها یا خدمات غذا می فروشید، سایت های رستوران ها و فست فودها را برای افزایش فروش پیدا کنید.
در مورد قیمت گذاری صادق باشید. اگرچه هزینه های سربار یا غافلگیرکننده ممکن است سود شما را کم کند ولی نباید بگذارید روی قیمت شما تاثیر بگذارد.
برای درک نیاز مشتریان وقت بگذارید، به طور مداوم محصولات بهتری را برای آنها بیاورید. با هر تعاملی برای ارائه خدمات خوب به مشتریان تلاش کنید.

سفارش لباس فرم تبلیغاتی

لباس فرم تبلیغاتی، یک نوع لباس کار سفارشی است که روی آن لوگو، شعار ویا نمادی از برند چاپ یا دوخته می شود.
از انواع لباس فرم تبلیغاتی لباس فرم آشپزی، بیمارستانی، سازمانی، صنعتی، امنیتی، جلیقه خبرنگاری، آژانس های مسافرتی، کاپشن های تبلیغاتی، کلاه، دستکش ایمنی می توان نام برد.
این لباس ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اسرع وقت با لوگوی سفارشی برای شما تهیه می گردد. مشاوران و متخصصین ما شما را در خرید راهنمایی خواهند کرد.
ما در تهیه سفارش ها سعی می کنیم طراحی و دوخت لباس فرم تبلیغاتی را طوری انجام می دهیم که به اهداف کسب وکار شما نزدیک باشد و یک نوع تبلیغ هوشمندانه برای شما باشد. در واقع شما با کمترین هزینه نسبت به سایر روش های پرهزینه تبلیغات، برند خود را معرفی کرده اید. وقتی با لباس فرم تبلیغاتی در نمایشگاه های تخصصی، جلسات با مشتریان شرکت می کنید ارزش واعتبار شما را اثبات می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال