خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / جلیقه راهداری / قیمت جلیقه شبرنگ راهداری + خرید مستقیم از تولیدی

قیمت جلیقه شبرنگ راهداری + خرید مستقیم از تولیدی

قیمت جلیقه شبرنگ راهداری با خرید مستقیم از معتبرترین مراکز تولیدی در کشور، همان قیمت رقابتی و بی واسطه است. پس اگر می خواهید بهترین کاور راهداری را خریداری کنید، با ما در ارتیاط باشید.
جلیقه های شبرنگ راهداری دارای رنگ های فوق العاده درخشانی هستند و با توجه به رنگ درخشنده ای که دارند در هر نوع مکانی قابل تشخیص هستند. خرید عمده از تولیدی های این محصول، می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد؛ چرا که قیمت جلیقه شبرنگ راهداری بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. کاربرد مهم این نوع جلیقه ها برای بهتر دیده شدن و جلب کردن توجه اطرافیان در مواقع خطر است که از بروز حوادث جلوگیری شود. اما این جلیقه ها در چه رنگ هایی تولید می شوند؟ ویژگی های یک جلیقه شبرنگ باکیفیت چیست؟

رنگ های جلیقه شبرنگ راهداری

برای تهیه این نوع جلیقه ها از پارچه هایی با رنگ های درخشنده مانند فسفری، زرد، قرمز و نارنجی استفاده می کنند. همچنین برای شبرنگ های این نوع جلیقه ها از رنگ هایی مانند آبی، سفید و سیاه استفاده خواهد شد. شبرنگ هایی که بر روی جلیقه طراحی می شوند، باید به گونه ای باشد که از زاویه های مختلف بتوان آن را تشخیص داد؛ به همین دلیل انواع نوار های افقی در این لباس ها به کار برده می شود.

ویژگی های مهم جلیقه شبرنگ

اگر شما هم خریداران کاور یا جلیقه راهداری هستید، آگاهی از ویژگی های خوب این لباس، برایتان اهمیت دارد. چرا که می تواند خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند. به خصوص که متأسفانه هستند مراکز فروشی که کیفیت را فدای قیمت کرده و تنها قیمت ارزان ارائه می دهند. از جمله ویژگی های جلیقه شبرنگ راهداری می توان این موارد را نام برد:

  • این مدل جلیقه ها در رنگ های درخشنده تولید می شوند تا تشخیص دادن آنها آسان باشد.
  • در اندازه های مختلف تولید می شوند و تمام افراد قابلیت استفاده از آن را خواهند داشت.
  • نوع نواری که در این لباس ها به کار می رود، اغلب به رنگ طوسی است.
  • جلیقه های شبرنگ از جنس PVC ساخته می شوند، پس کیفیت بسیار خوبی دارند.
  • وزن این نوع جلیقه کم بوده و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و در هر مکانی که لازم باشد، از آن استفاده نمود.
  • استفاده از این جلیقه ها بسیار آسان خواهد بود.

این نوع لباس ها با استفاده از PVC ساخته می شوند، پس از کیفیت و سطح مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. با توجه به اینکه جلیقه ها از این نوع مواد باکیفیت ساخته می شوند، پس وزن بسیار کمی خواهند داشت و در هر زمانی به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. این لباس ها را به گونه ای طراحی کرده اند که افراد احساس گرما نمی کنند.

کاور شبرنگ راهداری

جلیقه های شبرنگ در چه مواردی کاربرد دارند؟

اغلب جاده های خارج از شهر بدون روشنایی هستند و دید کافی در جاده ها وجود ندارد. تمام نیروهای انتظامی که وظیفه برقرار کردن نظم در جاده ها را بر عهده دارند، ممکن است که شب ها در جاده ها مشغول به کار باشند. در این مواقع استفاده کردن از جلیقه شبرنگ بسیار کاربردی است و امنیت نیروهای انتظامی را برقرار می کند.
افرادی که در بیرون از شهر مشغول به ساخت جاده ها هستند، برای اینکه با حوادث مختلف روبرو نشوند باید از این جلیقه ها استفاده کنند.
در مواقعی از سال که مسافرت و رفت و آمدهای جاده‌ ای بسیار بالا است، نیروهای هلال احمر در جاده ها حضور خواهند داشت تا در مواقع ضروری نجات دهنده جان مردم باشند. این افراد شب ها هم در جاده های خارج از شهر به مردم خدمات رسانی می کنند و در این صورت پوشیدن جلیقه های شبرنگ ضروری خواهد بود.
بعضی از حوادث جاده ای در شب اتفاق می افتد که نیروهای اورژانس باید در صحنه حضور داشته باشند و جان مردم را نجات دهند. در این مواقع که جان هر یک از افراد در جاده های تاریک در خطر است، بنابراین استفاده از این مدل جلیقه ها بسیار حائز اهمیت است.

مناسب ترین قیمت جلیقه شبرنگ راهداری

هنگامی که در شب دید کافی وجود ندارد، استفاده از این نوع جلیقه ها در کاهش خطرات و حوادث بسیار کاربردی خواهد بود. پس با هزینه های اندک می توانید یک نوع جلیقه شبرنگ راهداری را تهیه کنید و هنگام بروز هرگونه حوادث در شب، از آن استفاده نمایید. همه کارگرهای شهرداری، نیروی انتظامی، کارگرهای عمرانی و غیره، می توانند با خرید این جلیقه ها به قیمت مناسب، از حوادث گوناگون هنگام کار کردن پیشگیری کنند. قیمت کاور راهداری در مقابل ایمنی های زیادی که دارد، بسیار مناسب است.

خرید مستقیم کاور راهداری از تولیدی

هر فردی می تواند انواع جلیقه های شبرنگ را در رنگ های دلخواه، از فروشگاه های لوازم ایمنی و همچنین از کارگاه های تولیدی خریداری نماید. در این صورت افراد بهترین نوع جلیقه را با توجه به سلیقه خود انتخاب می کنند. هنگام خرید کاور راهداری از تولیدی ها، قیمت ها بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین هنگامی که از کارگاه های تولیدی یک نوع محصول را به صورت مستقیم خریداری می کنید، از کیفیت های محصول مطمئن تر خواهید بود.

سخن پایانی

قیمت جلیقه شبرنگ راهداری نسبت به کاربردهای مهمی که در انواع مشاغل مختلف دارد، بسیار مناسب بوده و تمام افراد می توانند با هزینه های اندک آن را خریداری نمایند. در صورت استفاده از این نوع جلیقه ها، امنیت افراد در جاده ها تأمین خواهد شد. با توجه به رنگ های درخشان و نوارهای ویژه ای که در این جلیقه ها به کار رفته است، تشخیص دادن افراد از فاصله های دور و از زاویه های مختلف امکان پذیر خواهد بود. فروش کاور شبرنگدار راهداری، در کارگاه های تولیدی، به صورت مستقیم امکان پذیر است و هر فردی می تواند این نوع لباس ها را از کارگاه های تولید محصول با قیمت مناسب تری خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال