خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس مهمانداری / خرید لباس فرم مهمانداری + کیفیت عالی

خرید لباس فرم مهمانداری + کیفیت عالی

خرید لباس فرم مهمانداری با کیفیت عالی و طراحی دوخت بی نظیر، هم اکنون از طریق مجموعه شیک فرم امکان پذیر است. جهت سفارش عمده می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
آیا تا به حال به یونیفرم و لباس‌ های مهمانداران هواپیما توجه کرده اید؟ لباس های این افراد متناسب با فرهنگ و قوانین هر کشور با همتایان خود متفاوت است، اما آیا می دانید که فرم مهمانداری رابطه تنگاتنگی با صنعت مد دارد؟ چندین سال است که این صنعت بر روی یونیفرم مهمانداران هواپیما اثر می گذارد. اما علت استفاده از یونیفرم برای مهمانداران هواپیما چیست؟ و چرا خرید لباس فرم مهمانداری مهم است؟ چرا لباس این افراد باید با بقیه فرق داشته باشد؟ دلیل این که صنعت مد با خطوط هواپیمایی کشور در ارتباط هست، این بوده که مدیران این صنعت می خواهند تصاویر زیبایی از کارمندان خودشان را به نمایش بگذارند و در ذهن مردم ماندگار بشوند. آیا می دانید قیمت این فرم به چه پارامتر هایی بستگی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

فرم مهمانداران و خلبان در هواپیما و کشورهای دیگر

لباس های مهمانداری و حتی خلبان ها در هر کشوری با یک دیگر فرق دارد؛ از طرفی یونیفرم هیچ کدام از خطوط هواپیمایی یک کشور به یک دیگر شباهت ندارد. شکل و دوخت لباس های مهمانداری در هر کشوری متناسب با قوانین آن کشور طراحی می شود؛ بنابراین این قوانین پوشش هر کشوری است که می تواند نوع یونیفرم هر خط هواپیمایی را تعیین کند. پس متناسب با الزامات هر کشور، باید پوشش خاصی برای فرم مهمانداران انتخاب شود؛ در نتیجه طبیعی است که یونیفرم کشور ایران با فرم مهمانداران فرانسه متفاوت باشد.

علت استفاده و خرید لباس فرم مهمانداری برای مهمانداران و خلبان هواپیما

علاوه بر این که باید لباس مهمانداران با مردم عادی متفاوت باشد، لازم است که یونیفرم خلبان ها هم با مهماندار فرق کند‌. علت این که باید لباس مهمانداران با سایرین متفاوت باشد، به خاطر موارد زیر است‌:

تشخیص دادن افراد

اصلی ترین و اساسی ترین دلایلی که باید فرم مهمانداران و خلبان ها با یک دیگر فرق داشته باشند، تشخیص آسان تر کادر هواپیما است. بنابراین زمانی که خلبان هواپیما وارد می شود، همه سایرین متوجه می شوند که شخص وارد شده چه کسی است. یکی از مواردی که بر روی شکل یونیفرم مهمانداران اثر می گذارد، رتبه هر شخص است؛ مثلا مهمانداران ارشد خطوط هواپیمایی، ممکن است لباسی قرمز بپوشند؛ بنابراین متناسب با رتبه، رنگ لباس این افراد هم متفاوت خواهد بود.

برقراری نظم

برقراری نظم در هواپیما بسیار مهم است؛ بنابراین مهمانداران با پوشیدن لباس های متفاوت می توانند از به وجود آمدن اختلال در کار خلبان و غیره جلوگیری کنند‌. از طرفی مسافران می توانند به راحتی مهمانداران را پیدا کنند و هر درخواستی که از آن ها دارند را اعلام نمایند؛ با این کار سفر با موفقیت به پایان می رسد.

برقراری بهداشت

برقراری بهداشت در هواپیما بسیار مهم است؛ چرا که نباید هیچگونه آلودگی ویروسی یا میکروبی وارد هواپیما بشود. حتی مهمانداران نباید با یونیفرم خود در جای دیگری به جز داخل هواپیما بروند؛ زیرا با پرواز هواپیما و اوج گرفتن ممکن است سیستم ایمنی افراد ضعیف و میکروب هایی که توسط این افراد حمل شده اند به مسافران منتقل شوند‌.

لباس فرم مهمانداری عمده

لباس فرم مهماندار درجه یک باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

علاوه بر این که فرم مهمانداران و خلبان اول و دوم هواپیما باید متناسب با فرهنگ کشور انتخاب بشود، لازم است که دارای ویژگی های زیر هم باشد تا یک انتخاب درست برای مهمانداران در نظر گرفته شوند.

یونیفرم این افراد باید رسمی باشد.

درست است که مهمانداران خطوط هواپیمایی در ساعت مشخصی کار نمی کنند و حتی در محیط رسمی هم نیستند؛ اما باید شکل ایده آل و مخصوص خودشان را داشته باشند. از طرفی پوشش مناسب و رسمی مهمانداران، حرفه ای بودن آن ها را نشان می دهد. به طور کلی یونیفرم مهمانداران هواپیما باید شامل روپوش، شلوار رسمی‌ و یک مانتو ایده آل باشد.

فرم مهمانداری باید بسیار خاص باشد.

علاوه بر این که فرم مهمانداران باید رسمی باشد، لازم است که در نوبه خودشان خاص بوده و شبیه یونیفرم سایر شغل ها و حتی بقیه خطوط هواپیمایی نباشد. در حال حاضر تنها، فرم مهمانداران هواپیما هستند که کلاه دارند؛ اما در بعضی از تالارها هم از لباس فرم مهماندار رستوران استفاده می کنند‌‌ که شبیه لباس این افراد است‌.

سخن پایانی

خرید لباس فرم مهمانداری و راحتی لباس آن ها بسیار مهم است. مهمانداران هواپیما به خاطر این که باید چندین ساعت و به مدت طولانی سر پا بایستند و به چندین مسافر و خواسته های آن ها گوش بدهند، لازم است که در لباس فرم خود احساس راحتی کنند. از طرفی یونیفرم این افراد باید با بهترین مواد و با کیفیت زیادی دوخته شود؛ حتی لباس مهمانداران باید با دوام باشد. قیمت لباس مهماندار متناسب با ویژگی های گفته شده و نوع پارچه به کار رفته در آن متفاوت خواهد بود. لباس مهمانداران باید به گونه ای دوخته شود که به خودش آلودگی جذب نکند و در آن احساس راحتی نماید.

اگر می خواهید بهترین لباس فرم مهماندار را با قیمت کاملا رقابتی و اقتصادی تر خریداری کنید، همین حالا با ما در ارتباط باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال