خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه آشپزی / فروش لباس کار آشپزخانه + لباس کار مناسب رستوران

فروش لباس کار آشپزخانه + لباس کار مناسب رستوران

فروش لباس کار آشپزخانه در صورتی که توسط مراکز مستقیم و بدون واسطه انجام شود، با بهترین قیمت موجود در بازار به دست مصرف کننده می رسد. لباس کار رستوران با کیفیت خوب، نرخ مناسب و سایزبندی کامل در این مرکز عرضه می شود.

معرفی انواع لباس کار آشپزی

تهیه لباس مناسب جزء دغدغه ‌های اصلی صاحبان مشاغلی است که با صنعت بهداشت سر و کار دارند. رستوران ها یکی از این مراکز بوده که به دلیل طبخ غذا به صورت روزانه باید تمامی پرسنل و نیروهای مشغول در آن از لباس ‌های مناسب استفاده کنند.
افراد مختلفی در محیط رستوران مشغول به کار هستند که نیاز است برای هر کدام از این افراد لباس های کاربردی تهیه شود تا بتوانند در حین پوشیدن این البسه به راحتی به کارهای دیگر خود برسند.
شناخت انواع لباس کار رستورانی کمک می کند تا در هنگام انتخاب این البته مناسب ترین آنها را برای هر گروه تهیه نمایید.
در این بخش به بررسی انواع لباس کار رستورانی مخصوص پرسنل آشپزخانه می پردازیم:

روپوش آشپزی ساده

روش آشپزی ساده که از پارچه های رنگی و با کیفیت متوسط تولید می ‌شود و معمولاً برای آشپزان و نیروهای ساده خدماتی در رستوران مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل روپوش ها از طراحی ساده تری برخوردار بوده و در قسمت جلوی یک ردیف دکمه قرار می گیرد.

روپوش آشپز

روپوش آشپز را با طرح و رنگ پارچه مطلوب ‌تری تولید می کنند، از این لباس افراد با تجربه تر در آشپزخانه ها استفاده می نمایند. معمولاً نحوه طراحی این لباس به صورت ۲ ردیف دکمه در جلوی لباس است.

روپوش سرآشپز

برای تولید روپوش سرآشپز یا لباس شف از پارچه متفاوت تری استفاده می کنند و در بخش هایی از این لباس از پارچه هایی به صورت سنتی یا در طرح های مدرن به کار می برند که نسبت به پارچه اصلی ضخامت بیشتری دارد. در اغلب مواقع هم آرم و لوگوی مربوط به رستوران را در قسمت جلوی روپوش گلدوزی می نمایند.

انواع لباس کار آشپزی

ویژگی های روپوش آشپزی مردانه

روپوش آشپزی مردانه مهمترین البسه ای بوده که در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد و صاحبین رستوران سعی می کنند تا این روپوش ها را با کیفیت بالا از لحاظ پارچه و دوخت تهیه کنند.
توجه کردن به برخی از فاکتورهای مهم در هنگام تهیه این البسه موجب می ‌شود تا افراد فعال در رستوران در طی مدت کارکرد خود احساس راحتی در لباس داشته باشند و بتوانند تمام این فعالیت ها را به آسانی انجام دهند.
معمولاً در مراکز فروش لباس کار آشپزخانه انواع مختلفی از البسه ارائه می گردد که شناخت برخی از ویژگی ‌های مهم این البسه کمک می ‌کند تا لباس های فرم مناسب تری تهیه شود. در ادامه به برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

ضد حساسیت

انتخاب پارچه هایی که از الیاف طبیعی تولید شده باشند، کمک می کند تا هیچ گونه حساسیت و خارشی با پوشیدن این لباس ها به وجود نیاید.

ضد تعریق بیش از حد

محیط طبخ غذا دارای حرارت و دمای بسیار زیادی است که باید پارچه های مورد نیاز برای دوخت لباس کار آشپزی را از الیاف گیاهی تولید کنند، تا با تبادل هوا از ایجاد تعریق جلوگیری نماید.

دوخت زیبا

برخوردار بودن از دوخت زیبا موجب می شود تا لباس بر روی بدن افراد به شکل مناسبی قرار بگیرد و اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد.

سایز مناسب

انتخاب سایز مناسب با فرم بدنی افراد شاغل در رستوران اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بهترین بازار فروش لباس کار آشپزخانه

از آنجا که تهیه لباس کار آشپزخانه برای تمامی رستوران ها و مراکز طبخ غذا لازم و ضروری است؛ پیدا کردن مراکزی که این لباس ها را با کیفیت خوب ارائه دهند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
در حال حاضر در فضای اینترنت با تنوع بالایی از طرح و مدل و رنگ بندی روپوش آشپزخانه مواجه می گردید که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. زیرا با قیمت های متفاوت و کیفیت های مختلف به بازار ارائه می شوند.
آشنایی و شناخت بهترین بازار فروش لباس کار آشپزخانه کمک می ‌کند تا البسه ای با کیفیت بالا از لحاظ طراحی و دوخت و پارچه در کنار قیمت مناسب تهیه کنید.
در ادامه بهترین بازار فروش لباس کار را معرفی می کنیم، تا بتوانید لباس های با کیفیت بالا تهیه نماید:
مراجعه مستقیم به کارگاه های تولید لباس فرم بهترین راه حل برای دسترسی به بازار فروش معتبر این البسه محسوب می شود.
مراجعه به نمایندگی های معتبر پخش در شهر های مختلف برای افرادی که به کارگاه های تولیدی دسترسی ندارند یک راه حل کاربردی است.
استفاده کردن از سایت های معتبر آنلاین که زیر نظر کارگاه های تولید کننده در حال فعالیت هستند، کمک می ‌کند تا از اقصی نقاط کشور بدون صرف وقت و هزینه اضافه بتوانید لباس مورد نیاز خود را سفارش دهید.

بزرگترین مرکز خرید لباس آشپزی

شناخت مراکز خرید لباس آشپزی کمک می کند تا در بین تنوع بالای محصولات مرغوب و با کیفیتی که ارائه می دهند، بهترین نمونه را با توجه به محیط رستوران و طرح و مدل مد نظر خود تهیه کنید.
این مجموعه به عنوان بهترین مرکز فروش لباس آشپزی در حال فعالیت است که توانسته، با تولیدکنندگان این البه به شکل مستقیم ارتباط برقرار نماید. به همین سبب توانایی عرضه این البسه با قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به سایر بازارهای موجود را فراهم کرده است.

فروش لباس کار آشپزخانه در این مجموعه به صورت آنلاین موجب شده تا از هر نقطه ای به راحتی بتوانند البسه مورد نیاز را تهیه کنند. فقط کافیست با کارشناسان این مجموعه از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کاربردی لباس مورد نیاز را سفارش دهند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال