خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه آشپزی / روپوش سرآشپز شف + جدیدترین لباس فرم شف

روپوش سرآشپز شف + جدیدترین لباس فرم شف

روپوش سرآشپز شف جزء لباس های ضروری برای سرآشپز در رستوران ها است که در حال حاضر از نمایندگی لباس سرآشپز شف می توانید جدیدترین لباس فرم شف را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

ویژگی روپوش سرآشپز شف

تمامی افرادی که در بخش های مختلف یک رستوران و مراکز طبخ غذا مشغول به کار هستند باید از لباس مناسب استفاده کنند. چرا که لباس کار می تواند از خراب شدن و کثیف شدن لباس های اصلی این افراد جلوگیری کرده و همچنین در حفظ بهداشت محیط کار نیز موثر است.
سرآشپز از مهمترین اشخاصی است که در آشپزخانه کار می کند و به کلیه بخش های طبخ غذا نظارت داشته و باید تمامی طبخ غذا را به صورت کاملا استاندارد و بهداشتی نظارت نمایید.
لباسی که سرآشپز می پوشد به نسبت سایر لباس آشپز و کمک آشپز و افراد دیگر متفاوت بوده و به گونه ای که از دور قابل تشخیص است. زیرا در طراحی این لباس توجه ویژه ای انجام شده و لباسی خاص تولید می گردد.
روپوش سرآشپز شف با توجه به اهمیت شغل این افراد در آشپزخانه بر اساس برخی از ویژگی‌ ها طراحی می‌ شود که سرآشپز با خیال راحت می ‌تواند با پوشیدن این البسه بهداشت محیط را به طور کامل حفظ کند.
در این بخش به بررسی برخی از مهمترین ویژگی های لباس سرآشپز می پردازیم:

  • لباس باید کاملا راحت و مناسب اندام سرآشپز طراحی شود.
  • از بهترین الیاف نخی برای دوخت این لباس استفاده گردد. زیرا محیط آشپزخانه بشدت گرم بوده و از عرق کردن مداوم جلوگیری می کند.
  • به صورت کامل بتواند تمامی اعضای بدن مانند دست و پاها را پوشش دهد.
  • استفاده کردن از الیاف خنک برای این لباس ضروری است.
  • باید از الیاف ضد حساسیت و ضد خارش در روند تولید این لباس استفاده شود.

روپوش سرآشپز شف

قیمت لباس سرآشپز شف در بازار

با توجه به اهمیت روپوش سرآشپز تمامی مراکز تولید کننده لباس فرم رستورانی، سعی می کنند تا این لباس را در طرح ها و فرم های جدید در نهایت زیبایی آماده نمایند. به همین سبب جدیدترین مدل های لباس سرآشپز به خوبی بر روی فرم بدن پرسنل قرار گرفته و ظاهر زیباتری را ایجاد می کند.
معمولاً برای بالاتر بردن کیفیت لباس سرآشپز از پارچه های مرغوب تر و کیفیت دوخت بهتر استفاده می ‌گردد، تا ضمن مقاومت در برابر شستشوهای طولانی، ایستایی مناسبی هم بر روی بدن داشته باشند.
برای تمامی افرادی که قصد خرید روپوش سرآشپز شف در بازار را دارند، قیمت ارائه آن اهمیت پیدا می ‌کند. چرا که در هنگام خرید عمده می توانند در هزینه های نهایی رستوران ها تأثیر بگذارند.
قیمت لباس سرآشپز شف در بازار با توجه به برخی از عوامل مهم مشخص می گردد که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم:

کیفیت پارچه

کیفیت پارچه از عوامل بسیار مهمی است که در قیمت نهایی لباس تأثیر می‌گذارد و باید حتماً از پارچه ‌هایی با کیفیت بالا و تولید شده از الیاف طبیعی پنبه استفاده شود؛ زیرا محیط آشپزخانه بسیار گرم است.

کیفیت دوخت

کیفیت دوخت لباس موجب می ‌شود تا در طی استفاده طولانی مدت درز لباس باز نشده و بر روی بدن نیز به زیبایی قرار بگیرد.

طراحی خاص

برای زیباتر کردن لباس سرآشپز از طراحی های خاصی مانند استفاده از پارچه های سنتی در بخش های یقه و آستین و طرح های گوناگون دیگر مانند ایجاد برش یا جیب های خاص به کار می برند که موجب می شود تا قیمت لباس تغییر پیدا کند.

مراکز عرضه و فروش

در صورتی که تولیدکنندگان مستقیم را برای خرید این البسه انتخاب کنید، می توانید با ارزان ترین نرخ به این لباس ها دست پیدا نمایید؛ چرا که فقط هزینه پارچه و دوخت را می پردازید.

ارائه لوازم مختلف دیگر

به همراه لباس سرآشپز شف معمولا ست پیشبند بلند و کوتاه کلاه شف هم ارائه می گردد که این لوازم می توانند موجب تغییر در قیمت نهایی لباس شوند.

حجم سفارش

هر چقدر حجم سفارش برای تهیه این لباس بیشتر باشد در نتیجه امکان دسترسی به قیمت های ارزان تر فراهم می آید. زیرا برای مراکز تولیدی خرید پارچه های بیشتر و عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

بزرگترین نمایندگی لباس سرآشپز شف

فروش لباس سرآشپز در حال حاضر توسط مراکز متعددی به شکل حضوری و آنلاین انجام می شود؛ اما در تمامی این مراکز دسترسی به کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب میسر نمی گردد.
این مجموعه به عنوان نمایندگی لباس سرآشپز شف جزء بهترین مراکزی است که می توانید انواع مختلف لباس را از لحاظ طرح و مدل و در سایز بندی کامل تهیه کنید. زیرا به عنوان بزرگترین مرکز ارائه دهنده لباس فرم رستورانی، انواع مختلف لباس را به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور ارائه می دهد.
در صورتی که تهیه روپوش سرآشپز شف برای شما اهمیت زیادی دارد و ترجیح می دهید که جدیدترین طرح ها و فرم های این لباس را تهیه کنید؛ تماس گرفتن با کارشناسان این مجموعه بهترین راه حل موجود است.

در این مجموعه در تمامی پروسه تولید و توزیع، واسطه ها حذف شده و بهترین کیفیت و قیمت البسه به بازار ارائه می گردد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال