خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم رستوران / لباس ویتر رستوران | خرید مستقیم و ارزان قیمت

لباس ویتر رستوران | خرید مستقیم و ارزان قیمت

لباس ویتر رستوران با توجه به محیط رستوران طراحی و تولید می ‌شود برای خرید مستقیم و ارزان قیمت لباس سر گارسون و لباس سالن کار رستوران می ‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تفاوت ویتر با گارسون در چیست؟

برای اینکه یک مجموعه از نظم خاصی پیروی کند، نیاز است که همه افراد شاغل در آن لباس های مشخص داشته باشند.
یکی از راه حل هایی که می توان در یک فضای رستوران نظم و انضباط را ایجاد نمود انتخاب لباس های مناسب برای همه افرادی است که در این فضا کار می کنند. به خصوص برای افرادی که وظیفه سرویس دهی به مشتریان را به عهده داشته و در معرض دید آنها قرار می ‌گیرند داشتن لباس زیبا و با کیفیت مهم است.
برای شناخت بهتر لباس ویتر رستوران و لباس سالن کار و همچنین لباس سر گارسون لازم است که وظایف هر کدام از این افراد را بشناسید، تا تشخیص دهید که کدام لباس را برای هر نقش انتخاب کنید.
ویتر وظایف مشابهی با سالن کار داشته و این شغل بیشتر در کافی شاپ ها برای ارتباط کلامی بیشتر با مشتری انتخاب می ‌شود که به دلیل برقراری ارتباط بیشتر تدثیر مستقیمی در جذب مشتری و رضایت آنها دارد.
سر گارسون وظایف زیادی در رستوران دارد و از اولین مرحله یعنی خوشامدگویی به مشتریان و ارائه منو تا ثبت سفارش آنها و ارائه پیشنهاد غذاهای ویژه به مشتریان و تا آخرین مرحله یعنی ارائه صورتحساب به مشتری در فضای رستوران حضور دارد. البته کارهای جانبی دیگری از جمله روشن کردن شمع، مرتب کردن منوها بر روی میز و بسیاری از کارهای دیگر را نیز به عهده می ‌گیرد که در این میان سرگارسون بر نحوه عملکرد سایر افراد گروه خود نظارت می کند.
سالن کار به شخصی گفته می ‌شود که در کافه ها و رستوران ها مسئولیت ارتباط با مشتریان جهت ثبت سفارش و انتخاب بهتر غذا با دادن توضیح در مورد منوی غذایی، را به عهده دارد و وظیفه بردن سفارش مشتری را نیز به عهده می ‌گیرد.
با بررسی شرح وظایف ویتر، سر گارسون و سالن کار دریافتیم که وظایف همه این افراد تقریباً شبیه یکدیگر بوده؛ اما در این میان ویتر با داشتن ارتباط کلامی قوی و خوش برخورد بودن تأثیر بیشتری در جذب مشتری دارد. پس نیاز است که لباس فرم مناسب برای این اشخاص انتخاب شود که ضمن حفظ پرستیژ کاری آنها زیبایی فضای رستوران را نیز دو چندان نماید.

انواع لباس فرم رستوران

در هنگام تهیه لباس فرم رستوران لازم است که ابتدا تمامی اشخاصی که در رستوران مشغول فعالیت هستند، شناسایی شده و برای هر گروه لباس‌ های مناسب آنها تهیه شود.
انواع لباس فرم رستوران به سه دسته تقسیم می شوند:

گروه فعال در آشپزخانه

افراد فعال در آشپزخانه که شامل سر آشپز، آشپزهای دستیار و افراد دیگر هستند نیاز است که حتماً از لباس های مشخص به همراه کلاه استفاده کنند.

گروه فعال در سالن

برای گروه فعال در سالن نیاز است که لباس سالن کار رستوران، لباس سر گارسون و همچنین لباس ویتر رستوران تهیه شود.

گروه فعال در بخش اداری و صندوق

گروه فعال در بخش اداری و صندوق که در این میان صندوقدار بیشتر در معرض دید مشتریان قرار می ‌گیرد و نیاز است از لباس شیک و مرتبی استفاده کند.

تهیه لباس مناسب برای هر کدام از این گروه های کاری سبب به وجود آمدن نظم بیشتر و البته هماهنگی بهتر نیروها در هر گروه کاری می گردد.

لباس سرگارسون رستوران

تعیین قیمت لباس ویتر رستوران

در هنگام تهیه لباس ویتر رستوران توجه کردن به برخی از عوامل مهم موجب می ‌شود تا با خیال راحت تر یک لباس کاربردی و با کیفیت تهیه کنید.
در هنگام خرید لباس کار مسئله مهمی که به وجود می ‌آید قیمت ارائه این البسه در بازار است. گاهی اوقات دو لباس کاملاً از لحاظ شکل ظاهری به یکدیگر شباهت داشته؛ اما با قیمت ‌های متفاوتی در بازار ارائه می گردد.
در چنین شرایطی دچار سردرگمی می‌ شوید که کدام البسه مناسب تر بوده و دلیل این تفاوت قیمت چیست؟
عوامل مختلف می ‌تواند در تعیین قیمت لباس ویتر رستوران تأثیر بگذارند، شناخت این عامل ها تأثیر زیادی در انتخاب بهتر خریدار دارد:

  • سایز بندی لباس
  • جنس پارچه
  • استفاده از زیپ یا دکمه
  • طراحی لباس با جزئیات بیشتر یا کمتر
  • کیفیت پارچه انتخاب شده
  • کیفیت دوخت لباس
  • قابلیت شستشوی مداوم بدون از دست دادن کیفیت رنگ

خرید مستقیم لباس ویتر رستوران

لباس فرم رستوران برای بسیاری از رستوران ها و کافه ها که خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهند اهمیت زیادی پیدا می کند. چرا که نشان دهنده نظم بیشتر این مراکز و اهمیت به مشتری است.
خرید مستقیم لباس ویتر رستوران از این مجموعه موجب می ‌شود تا به البسه با کیفیت بالا از لحاظ دوخت، نوع پارچه و طراحی دست پیدا کنید. چرا که در این مجموعه نیروهای حرفه ‌ای و تخصصی خدمات خود را در بهترین سطح کیفیت ارائه می دهند.
معمولاً قیمت لباس ویتر در هنگام خرید عمده اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ پس در این مجموعه می توانید به ارزان ترین نرخ لباس مناسب برای بخش های مختلف رستوران دست پیدا کنید. چرا که تمامی پارچه ها به شکل مستقیم از کارخانه نساحی تهیه شده و برای عرضه آن نیز هیچ واسطه حضور ندارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال