خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم رستوران / لباس سالن کار رستوران | با کیفیت ترین لباس فرم رستورانی

لباس سالن کار رستوران | با کیفیت ترین لباس فرم رستورانی

لباس سالن کار رستوران جزء مهمترین البسه مورد نیاز رستوران ها است، پس با انتخاب تولیدی لباس کار رستورانی سعی کنید که با کیفیت ترین لباس فرم رستورانی را متناسب شرایط و نیاز خود تهیه نمایید.

ویژگی لباس سالن کار رستوران

معمولاً در ابتدای ورود به محیط رستوران و کافی شاپ ها اولین فردی که مورد توجه مشتریان قرار می ‌گیرد، سالن کار رستوران است. پس لباس این اشخاص اهمیت زیادی پیدا می کند، تا بتواند در نگاه اول توجه مشتریان را جلب کند.
معمولاً تمام مجموعه های حرفه ای سعی می ‌کنند تا از لباس های مناسب و هماهنگ برای افراد فعال در رستوران استفاده کنند، تا ضمن رعایت نظم در محیط رستوران امکان پیدا کردن هر کدام از نیروهای مختلف برای مشتریان نیز آسان تر گردد.
برای افراد سالن کار رستوران به صورت کلاسیک معمولا از پیراهن، شلوار و جلیقه استفاده می ‌شود، گاهی اوقات در برخی از رستوران ها از پاپیون هم استفاده می کنند.
اما جدای از طراحی شکل ظاهری ،لازم است که لباس سالن کار رستوران حتماً از برخی ویژگی ‌ها و مشخصات برخوردار گردد، تا بتوان از آن در محیط رستوران بدون مشکل استفاده کرد:

جنس مرغوب

لباس این افراد به دلیل تکاپوی زیاد باید از جنس پارچه های نخی مرغوب و باکیفیت انتخاب شود که احساس گرمای زیادی در لباس برای افراد به وجود نیاید.

قابلیت شست و شو

لباس این افراد باید در برابر مواد شوینده قوی مقاومت بالایی داشته باشد؛ چرا که نیاز است به دور از هرگونه لکه مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی مناسب

طراحی مناسب لباس از مهمترین ویژگی ‌های آن محسوب می ‌شود که در نگاه اول مورد توجه قرار می‌ گیرد.

دوخت با کیفیت

داشتن دوخت با کیفیت که از طراحی الگوی خوب، برش مناسب و دوخت تمیز تشکیل می‌ شود، موجب شده تا لباس به شکل زیبایی بر فرم بدن سالن کار قرار بگیرد.

تمامی ویژگی هایی که در اینجا ذکر شد، با انتخاب بهترین تولیدی لباس کار رستورانی امکان پذیر است. چرا که مراکز تولیدی معتبر با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار دست به خرید پارچه و طراحی دوخت آن می زنند.

لباس فرم رستورانی

نکات مهم در خرید لباس فرم پرسنل رستوران

در حال حاضر لباس فرم پرسنل رستوران اهمیت زیادی دارند و صاحبین رستوران ها برای تهیه لباس های فرم شیک و یکدست که موجب انسجام نیروها و افزایش روحیه کاری و تیمی کارکنان می گردد، تلاش بیشتری می ‌کنند.
برای این که بتوانید لباس فرم پرسنل رستوران را با کیفیت بالا تهیه کنید، نیاز است که حتماً چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید. چرا که تهیه لباس های مناسب و کاربردی می ‌تواند در افزایش مشتریان رستوران به عنوان یک تبلیغ زودبازده عمل کرده و موثر باشد.
چند نکته مهم که در هنگام خرید لباس فرم پرسنل رستوران باید مد نظر قرار بگیرد، شامل موارد ذیل است:

مشخص کردن لباس برای هر گروه

در رستوران گروه‌ های زیادی فعالیت دارند که از سرآشپز، آشپز، سرپیشخدمت، پیشخدمت، نیروهای اداری و نیروهای خدماتی کار می کنند. برای هرکدام از این حرفه ها نیاز است که لباس فرم مناسب تهیه شود.

شناخت مدل های مختلف لباس

برای تهیه لباس فرم پرسنل رستوران نیاز است که اجزای مختلف لباس این نیروها را که شامل پیراهن، شلوار، جلیقه، کلاه، پیشبند و موارد دیگر است به خوبی بشناسید تا برای هر گروه لباس مناسب آن ها را تهیه کنید.

انتخاب طرح و فرم مناسب

با توجه به نوع رستوران که به صورت سنتی، مدرن یا فست ‌فود است می ‌توانید لباس فرم پرسنل را انتخاب نمایید.

انتخاب پارچه مناسب

در حال حاضر پارچه های زیادی برای تولید لباس فرم مورد استفاده قرار می گیرد که انتخاب پارچه مناسب، برای محیط رستوران از لحاظ نوع الیاف به کار رفته و گرماژ اهمیت دارد.

به طور کلی در هنگام تهیه با کیفیت ترین لباس فرم رستورانی نکات زیادی وجود دارد که توجه کردن به هر کدام از این نکات به صورت مجزا موجب می شود تا نتیجه نهایی کار هم برای کارکنان رستوران و هم برای صاحبین رستوران رضایت بخش گردد.

بزرگترین مرکز فروش لباس فرم رستورانی در ایران

طراحی، تولید و فروش لباس فرم رستورانی یک امر کاملاً تخصصی و حرفه ‌ای است که در هنگام نیاز به تهیه این البسه باید حتماً تولیدی لباس کار رستوران را انتخاب کنید که به شکل حرفه ‌ای در این زمینه کار می ‌کند.
این مرکز فروش لباس فرم رستورانی در ایران جزء بزرگ ‌ترین مراکزی است که با امکان طراحی و دوخت لباس فرم رستورانی در سایز بندی های مناسب و با استفاده از پارچه های با کیفیت بهترین نوع البسه را ارائه می دهد.
در هنگام تهیه لباس سالن کار رستوران مسئله مهمی که پس از طراحی و کیفیت دوخت باید مد نظر قرار بگیرد، سایز بندی این البسه است که باید متناسب با هر کارمند انتخاب گردد. در این مجموعه با خیال راحت می توانید این البسه را در سایز بندی های متنوع و کاملاً استاندارد تهیه نمایید.

برای دسترسی به مناسب ترین قیمت ممکن در بازار و ارتباط بدون واسطه با مرکز فروش لباس فرم رستورانی در ایران، با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا پس از دریافت اطلاعات کافی بتوانید سفارشات خود را در سریعترین زمان ممکن ثبت کنید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال