خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار سرهمی / قیمت لباس کار یکسره در نمایندگی آنلاین

قیمت لباس کار یکسره در نمایندگی آنلاین

قیمت لباس کار یکسره در نمایندگی آنلاین، همان قیمت تولیدی است که انتظار آن را نداشته اید. جهت خرید و سفارش دوخت انواع لباس کار مهندسی شیک و ارزان، همین حالا با مشاورین و طراحان دوخت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ضرورت استفاده از لباس کار به جای لباس شخصی

به نوعی پوشش مخصوص که حفاظت و ایمنی افراد را در هر سمت شغلی فراهم می کند، لباس کار می گویند. اگر فرد در محیط های کاری لباس معمولی بپوشد، موقعیت شغلی و حرفه ای وی جدی گرفته نخواهد شد، لذا پوشیدن لباس کار می تواند تاثیرگذاری سمت افراد را نیز بالا ببرد.
امروزه در بسیاری از ارگان ها و سازمان ها، پوشیدن لباس کار امری الزامیست. در واقع این نهادها برای برندسازی خود، لازم می دانند تا کلیه پرسنلشان، لباس کار یک شکل و مخصوص به تن کنند. پوشیدن لباس فرم در این محیط ها، تمرکز و کارایی افراد را افزایش خواهد داد.
از طرفی، یکی از دغدغه های همیشگی خود افراد شاغل این است که در محیط کار از چه لباسی استفاده نمایند. پوشیدن لباس کار مخصوص می تواند این مشکل را نیز برطرف کرده و شخص به جای درگیر شدن با مسئله پوشش خود، به مسائل کاری مهم تری بپردازد.
از همه مهم تر، لباس کار می تواند ایمنی کافی برای شخص مهیا کند. زیرا هر شغل و سمتی، چالش های مخصوص به خود را دارد و خطرهایی پرسنل آن را تهدید می نماید. البته این موضوع در خصوص مشاغل مهندسی و فنی بیشتر صدق می کند.
خرید لباس کار مهندسی توسط کارفرما، می تواند از کارکنان در برابر خطرات احتمالی محافظت به عمل آورد. این در حالیست که با انکار این موضوع، احتمال دارد تا زندگی و جان افراد به مخاطره بیفتد.

بهترین لباس کار سرهمی مهندسی

انواع لباس کار مهندسی

اگر بخواهیم لباس کارهای موجود در بازار را بر اساس مدل دسته بندی کنیم، به انواع زیر خواهیم رسید:

  • لباس کار یکسره یا خلبانی
  • لباس کار دوتیکه (کاپشن شلوار)
  • لباس کار دوبنده (بیلرسوت)

لباس کار یکسره همانطور که از نامش مشخص است، به صورت یک تکه دوخته می‌ شود. نحوه پوشیدن این مدل لباس کار مهندسی شیک بدین صورت است که ابتدا باید زیپ جلو لباس را کشید، سپس پاها را در قسمت شلوار وارد کرد. بعد از آن باید دست ها را یکی یکی در آستین ها قرار داد.
برای کارفرماهایی که بسته به شرایط کاری، این مدل لباس را برای پرسنل خود انتخاب می‌ کنند، پیشنهاد می شود که در هنگام سفارش دوخت و انتخاب سایز، یک سایز بزرگتر سفارش دهند. قیمت لباس کار یکسره بر اساس جنس پارچه مشخص می شود.
نوع دیگر لباس کار، مدل های دوتیکه بوده که شامل یک کاپشن و شلوار به صورت مجزا اما یک رنگ هستند. کاپشن این نوع لباس کار از لحاظ پوشیدن بسیار راحت است و عمدتاً دو جیب بر روی سینه و دوجیب در پایین دارد. البته طراحی و رنگ این مدل ها بر اساس نیاز مشتری، قابل سفارش سازی است.
در نهایت هم می رسیم به لباس کار دوبنده که به اصطلاح به آن بیلرسوت نیز گفته می شود. این لباس به طور معمول دارای یک جیب زیپی بزرگ بر روی سینه است که برای قراردادن ابزارآلات استفاده می شود. همچنین دو جیب در قسمت شلواری آن و یک جیب هم در قسمت پشت شلوار دارد.

قیمت لباس کار یکسره

لباس کار یکسره مهندسی که آن را به نام لباس کار خلبانی نیز می شناسند، در دسته تجهیزات حفاظت فردی قرار دارد و به عنوان یکی از وسایل ایمنی در محیط های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
باید گفت که این نوع لباس کار یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های لباس کار ارزان قیمت است که معمولاً از پارچه فلامنت دوخته می شود. البته می توان از پارچه هایی که درصد نخ بالاتری هم دارند، برای تولید این لباس استفاده کرد.
پس می توان نتیجه گیری کرد که در وهله اول، جنس پارچه بر روی قیمت لباس کار یکسره تأثیر می گذارد. همچنین کیفیت دوخت، طراحی و مدل این نوع لباس ها، تعیین کننده قیمت نهایی آن ها در بازار هستند.

نمایندگی فروش آنلاین لباس کار یکسره

ایمنی و راحتی، دو مؤلفه‌ مهم هنگام انجام هر کاری است. از این رو استفاده از لباس ایمنی در حین انجام کار بسیار اهمیت دارد و از رخ دادن اتفاقات خطرناک و آسیب‌ رسان جلوگیری می‌ کند.
واحدهای تولیدی لباس کار در سراسر کشور، محصولات خود را در مدل‌ ها و رنگ ‌های مختلف عرضه می نمایند. مدل های پرفروش لباس کار یکسره دارای جیب‌ هایی هستند تا فرد بتواند وسایل و ابزار موردنیاز خود را همه جا در دسترس داشته باشد.

مرکز طراحی و تولید لباس کار، همواره سعی دارد تا انواع لباس کار سرهمی را با بهترین پارچه های موجود در بازار و بالاترین کیفیت دوخت ارائه نماید. همچنین قیمت لباس کار یکسره در این نمایندگی، بهترین قیمت بازار است.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال