خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار دو بنده / شلوار دو بنده کار + خرید اینترنتی و ارزان

شلوار دو بنده کار + خرید اینترنتی و ارزان

شلوار دو بنده کار حرفه ای و مناسب مشاغلی چون جوشکاری؛ تعمیرکاران و غیره را می توانید به شکل اینترنتی و با ارزانترین قیمت ممکن، سفارش خرید بدون واسطه دهید.
اگر شما هم به عنوان مدیر یک کارگاه، کارخانه و غیره فعالیت صنعتی دارید، حتما سلامت کارکنان شما برایتان مهم است. از آنجا که پای سلامت افراد در میان بوده، تهیه لباس کار امن و باکیفیت، می تواند نقش مهم و فزاینده ای در این خصوص داشته باشد.
یکی از پرفروش ترین مدل های لباس کار در محیط های گوناگون کارگاهی و صنعتی یا حتی کشاورزی، لباس کار یا شلوار دو بنده کار است. بی تردید شناخت بهترین کیفیت این لباس و انتخاب مناسب ترین جنس و طراحی آن برای مشاغل مختلف، اهمیت خیلی زیادی دارد.
آیا می دانید که چگونه می توان بهترین کیفیت و قیمت لباس کار دو بنده حرفه ای را در بازارهای پر از واسطه گری امروزی خریداری کرد؟ آیا خرید اینترنتی لباس کار می تواند خریدی مطمئن از نظر کیفیت و قیمت برای شما خریداران باشد؟ شیک فرم، پیشنهادات ویژه ای برای شما خریداران دارد.

ویژگی های شلوار دو بنده کار کدام است؟

حتما می دانید که حفظ سلامت کارکنان هر صنفی در صنعت امروزه، رابطه مستقیمی با لباس کار افراد دارد. اگر خدای نکرده به جهت ارزان قیمت بودن، لباسی نامناسب برای کارکنان انتخاب گردد، قطعات صدماتی جبران ناپذیر گریبان گیر مدیران مراکز مختلف خواهد شد.
لباس کار دو بنده که با نام بیلرسوت مردانه هم مشهور است، یکی از لباس های کار مصرفی در مکان های گوناگون به شمار می آید. این نوع شلوار دو بنده، سرشانه و آستین ندارد و در قسمت بالا تنه دو بند دارد که بر روی شانه قرار می گیرد. این لباس کار حرفه ای، دارای یک جیب بزرگ در قسمت سینه است که مناسب قرار دادن ابزار مختلف در آن می باشد.
با توجه به اینکه جنس پارچه مصرفی در تولید و دوخت این لباس ها، اهمیت ویژه ای در انتخاب آن برای مشاغل گوناگون دارد، از پارچه های مصرفی در این حوزه، می توان این موارد را نام برد:

  • پارچه فلامنت آبی
  • پارچه کجراه
  • پارچه کتان
  • پارچه جین (لی)

در این میان لباس کار دو بنده لی و کتان از پرفروش ترین مدل ها بوده اند. ار طرفی لباس کار تولید شده از پارچه کجراه؛ تراکم بافت و ضخامت بسیار بیشتری را دارد. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های شلوار دو بنده، می توان به کشی بودن کمر آن اشاره داشت. این امر سبب می گردد تا افراد با سایزهای مختلف بتوانند با قد یکسان از این لباس استفاده نمایند.
لباس های کار دو بنده، عمدتا در برابر اسیدهای سرد و رقیق مقاومت خوبی دارند. همچنین در برابر حرارت هم مقاومت بالایی از خوب نشان می دهند. امروزه حتی صنایع پتروشیمی و راهسازی هم از شلوار کار دو بنده استفاده مناسبی می نمایند.

 

خرید شلوار دو بنده کار

 

عوامل موثر در قیمت لباس کار دو بنده حرفه ای

مبحث قیمت لباس کار دو بنده در بازار امروزی، به هیچ وجه جدای از کیفیت این لباس نیست. در واقع خریداران، به دنبال مراکز فروشی هستند که دو اصل قیمت و کیفیت را در راستای هم، به تناسب عرضه می نمایند.
از طرفی ذکر این نکته هم ضروری است که به هیچ وجه مقصود از قیمت پایین یا قیمت ارزان لباس کار، کیفیت پایین این محصول نیست. و در طرف مقابل، همیشه قیمت گران این لباس نشان از کیفیت فوق العاده آن نبوده است.
به طور کلی از جمله فاکتورهای اساسی در تعیین نرخ قیمت لباس دو بنده حرفه ای مخصوص کار، می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. دکمه ای یا زیپی بودن لباس
  2. سایز لباس
  3. تعداد جیب
  4. جنس پارچه لباس کار

یکی از مهم ترین نکاتی که سبب می گردد تا خرید ارزانتری نصیب شما گردد، انتخاب جنس مناسب لباس کار دو بنده است. به عنوان مثال اگر می خواهید لباس دو بنده مخصوص کشاورزی را خریداری کنید، به هیچ وجه نیاز به خرید لباسی با مشخصه ای چون مقاومت در برابر مواد شیمیایی ندارید. چرا که در اینصورت قیمت نهایی برای شما گران تر تمام می شود.

سفارش خرید اینترنتی بهترین شلوار کار دو بنده

اگر شما هم دغدغه چگونگی خرید بهترین شلوار دو بنده کار حرفه ای با قیمت مناسب را دارید، حتما راه های مختلفی را امتحان نموده اید. متأسفانه برخی از فروشندگان، خود واسطه بوده و به هیچ وجه بر کیفیت لباس عرضه شده، نمی توانند تضمین دهند، اما چنین کاری را انجام می دهند.
با توجه به اینکه یکی از هوشمندانه ترین شیوه های خرید در بازار امروزی، خرید اینترنتی است، بنظر می رسد که خرید اینترنتی شلوار کار، می تواند شما را به هدف نهایی برساند. اما آیا از طریق هر مرکز فروش آنلاینی می توان خریدی موفق داشت؟

خوشبختانه شیک فرم یکی از بزرگترین مراکز عرضه مستقیم انواع لباس کار است که با حذف واسطه ها، محصول را از درب تولیدی به عرضه می رساند. در اینصورت، شما لباسی با کیفیت درجه یک و با قیمت درب تولیدی و کاملا اقتصادی را سفارش خواهید داد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال