خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم پرستاری / قیمت لباس فرم پرستاری + راهنمای خرید بهترین کیفیت آن

قیمت لباس فرم پرستاری + راهنمای خرید بهترین کیفیت آن

بهترین قیمت لباس فرم پرستاری مردانه و زنانه همراه با راهنمای خرید بهترین کیفیت آن را از مجموعه شیک فرم بخواهید. شما می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را به ثبت برسانید.
لباس فرم پرستاری یکی از البسه مورد نیاز و مهم در مراکز درمانی و به ویژه بیمارستان ها به شمار می آید. از طرفی خریداران این لباس ها خواهان کیفیت مناسب و قیمت ارزان از این لباس هستند.
آیا می دانید که تمامی مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستان ها، چگونه می توانند بهترین قیمت لباس فرم پرستاری را به صورت عمده با تضمین در کیفیت خریداری کنند؟ چرا که می دانید در خرید عمده لباس فرم پرستاری، ممکن است شاهد کیفیت پایین برخی از لباس ها باشیم.
مجموعه شیک فرم با دارا بودن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه انواع بهترین لباس های فرم مستقیما از درب مراکز تولیدی، می تواند خریدی مطمئن را برای خریداران خود رقم زده باشد. اما چگونه؟

مشخصات بهترین لباس فرم پرستاری کدام است؟

یکی از مهم ترین البسه یا منسوجاتی که در هر مراکز درمانی و بیمارستانی، مورد استفاده قرار می گیرد، لباس فرم پرستاری است. این لباس از جنس پارچه های گوناگون و در تنوع رنگی مختلف، با توجه به سیاست بیمارستان ها تولید و عرضه می گردد.
پارچه هایی نظیر ترگال و تترون، از مصرفی ترین پارچه ها در دوخت لباس پرستاران به شمار می آیند. طیف های رنگی چون سفید، آبی و سبز هم از جمله رنگ های مشهور مصرفی در بیمارستان های دولتی و خصوصی شناخته شده هستند.
یک لباس فرم پرستاری خوب و مرغوب؛ بایستی دارای مشخصات و ویژگی های ذیل باشد:

  • با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، دوخته شده باشد.
  • ضد آبژاول باشد، یعنی اینکه مقاومت بالایی را در برابر مواد ضد عفونی کننده شامل گردد.
  • وزن سبک و مناسبی را دارا باشد.
  • خنک بوده و به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نگردد.
  • ثبات سایشی و کششی خوبی داشته باشد.
  • بدن نما نباشد.
  • پارچه های مصرفی در دوخت لباس پرستاران؛ از عرض و گرماژ مشخصی برخوردار هستند. در خصوص بدن نما نبودن این لباس ها، گرماژ پارچه مصرفی باید به گونه ای انتخاب گردد که در عین سبکی وزن، به هیچ وجه بدن نما نباشد.

لباس فرم پرستاری مردانه و زنانه

قیمت لباس فرم پرستاری و عوامل موثر بر آن

جدای از کیفیت لباس های فرم مناسب پرستاران مراکز درمانی و بیمارستان ها، قیمت این لباس ها هم مهم است. خصوصا برای آن دسته از بیمارستان ها یا مراکزی که می خواهند خرید عمده لباس فرم پرستاری را داشته باشند.
قیمت لباس فرم پرستاری مردانه و زنانه می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی، تغییراتی داشته باشد. از جمله مهم ترین عواملی که در قیمت این لباس ها نقش فزاینده ای دارند، می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. نوع پارچه مصرفی در دوخت لباس فرم پرستاری
  2. کیفیت پارچه
  3. رنگ پارچه و لباس
  4. کیفیت دوخت لباس
  5. سایز لباس
  6. آبژاول بودن یا نبودن پارچه لباس
  7. نحوه سفارش لباس

بنظر می رسد که هر چه پارچه مصرفی در دوخت لباس فرم پرستاری، مرغوبتر باشد، قطعا کیفیت این لباس و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال پارچه هایی که براقیت بالا دارند، اغلب کیفیت سطح متوسط رو به پایین داشته و لباس های براق هم قیمت پایین تری خواهند داشت.
نحوه سفارش و حتی حجم سفارش لباس فرم پرستاری هم می تواند یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در قیمت آن باشد. به طور کلی دو راه ثبت سفارش لباس پرستاری وجود دارد:

  1. خرید به شکل حضوری
  2. خرید اینترنتی و بدون واسطه
در این میان یقینا خرید اینترنتی لباس فرم پرستاری از مراکز و نمایندگی هایی که ارتباط مستقیم با تولید کنندگان برتر دارند، می تواند خریدی کاملا اقتصادی تر را برای خریداران رقم بزند.

راهنمای خرید بهترین لباس فرم پرستاری مردانه و زنانه

با توجه به اینکه در بازارهای فروش انواع لباس فرم پرستاری، شاهد حضور واسطه ها، نمایندگی ها و برندهای مختلف هستیم، دغدغه ای جدی برای خریداران عمده وجود دارد. چرا که این خریداران نمی دانند از کجا و چگونه می توانند بهترین لباس فرم پرستاری مردانه و زنانه را خریداری کنند.
جز مسئله کیفیت، این قیمت لباس فرم پرستاری است که می تواند کاملا متغیر از سوی برخی از تولیدی ها ارائه گردد. این موضوع سبب سردرگمی خریداران لباس پرستاری در مراکز درمانی و بیمارستانی می شود.
در درجه اول، شما می بایست مراکز و نمایندگی هایی را شناسایی کنید که به شکل مستقیم با تولید کنندگان لباس فرم پرستاری در ارتباط اند. سپس این امر منجر می شود تا شما بتوانید بدون دست شدن لباس، خرید مستقیم از درب تولیدی را تجربه کنید. از طرفی قیمت پرداختی شما، همان قیمت درب تولیدی خواهد بود.

خوشبختانه گروه بازرگانی شیک فرم به عنوان یکی از اولین مراکز فروش آنلاین لباس فرم در کشور، توانسته امکان خرید بی واسطه بهترین لباس فرم پرستاری را فراهم آورد. شما می توانید پس از دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما، سفارش خرید خود را در هر تعدادی که می خواهید، به ثبت برسانید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال