خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه آشپزی / خرید لباس فرم آشپزی از تولید کننده برتر

خرید لباس فرم آشپزی از تولید کننده برتر

خرید لباس فرم آشپزی یکی از موضوعاتی است که از لحاظ بصری و ایجاد هماهنگی میان پرسنل و همچنین لزوم توجه به نکات و دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده به محیط هایی که با مواد غذایی در ارتباط هستند، بسیار با اهمیت می باشد.
به همین دلیل امروزه اکثر مجموعه هایی که به نوعی در زمینه پخت و عرضه غذا و خوراکی فعالیت دارند، از این پوشش فرم یکدست و زیبا برای کارکنان خود در بخش های مختلف استفاده می کنند.
به همین منظور در ادامه این نوشتار، قصد داریم ضمن بررسی ویژگی های مهم، نحوه خرید لباس فرم آشپزی را مورد ارزیابی قرار داده و به عوامل موثر بر قیمت آن بپردازیم.

ویژگی های لباس فرم آشپزی

قیمت لباس فرم رستورانی

به طور حتم یک ست لباس آشپزی که شامل پیراهن، کلاه، پیشبند و حتی دستمال گردن است، بایستی از ویژگی های کیفی و ساختاری خاصی برخوردار باشد تا به واسطه آن، علاوه بر جلب رضایت مشتریان، احساس راحتی پرسنل و رعایت اصول بهداشتی نیز تامین گردد.
برخی از مهم ترین ویژگی های لباس فرم آشپزی از قرار زیر می باشند:

برخورداری از دوام بالا

دوام پارچه و لباس در برابر استفاده مداوم و همچنین لکه های روغن و مواد غذایی، مهم ترین ویژگی این نوع لباس کار می باشد. به طوری که در اثر شستشوی مکرر، ظاهر لباس و بافت پارچه تغییر فرم نداده و لکه ها به راحتی پاک شوند.

طراحی مناسب و خاص

نوع طراحی ویژگی دیگری است که در خرید لباس فرم آشپزی همواره مورد توجه بوده و در نحوه عملکرد افراد و نوع وظایف آنها تاثیر عمده و بسزایی دارد. از همین رو بسته به نوع فعالیت کارکنان، طرح و مدل های مختلفی از این نوع لباس کار در بازار مشاهده می شود.

راحتی و آزادی عمل

همانطور که می دانید یک اصل مهم در انتخاب لباس آشپزی، راحتی و احساس آزادی عمل افراد حین انجام کار است. اما دقت داشته باشید که این راحتی به معنای گشاد بودن بیش از حد و دست و پاگیر بودن آن نیست. به همین دلیل لباس فرم آشپزی در عین داشتن راحتی، باید فیت و خوش سایز نیز باشد.

دوخت تمیز و منسجم

ویژگی بعدی دوخت محکم و باکیفیت لباس است. در این صورت، علاوه بر دوام و کارایی بالاتر، زیبایی و جلوه لباس نیز بیشتر و ظاهر پرسنل و کارکنان رستوران یا کیترینگ، حرفه ای تر و باثبات تر خواهد شد. درواقع هرچه دوخت و انسجام لباس کار بهتر باشد، اطمینان مشتریان از مهارت آشپز و عملکرد سایر کارکنان بیشتر می شود.

خرید لباس فرم آشپزی

خرید لباس کار آشپزی

برای خرید لباس کار رستورانی بهتر است مراکزی را انتخاب نمائید که لباس هایی باکیفیت و بادوام را به همراه تمام ویژگی هایی که در بخش قبل برشمردیم در اختیار مشتریان قرار بدهد.
این مراکز توزیع و فروش لباس فرم آشپزی، عمدتأ طرح های متنوعی را ارائه داده و به این ترتیب قدرت انتخاب مشتری را افزایش می دهند. علاوه بر آن، جنس پارچه های به کار رفته برای دوخت این منسوجات نیز متناسب با شرایط و محیط استفاده از آنها، متفاوت خواهد بود.
بنابراین وجود مجموعه هایی که از دانش و سابقه کافی در زمینه فروش لباس آشپزی برخوردار هستند، موجب گردیده که همه افراد با هر نوع نظر و سلیقه ای بتوانند لباس کار آشپزی مورد نیازشان را با مدل، قیمت و کیفیت دلخواه خود تهیه کنند.

قیمت لباس فرم آشپزی

بدیهی است قیمت خرید لباس فرم آشپزی با توجه به تنوع مدل های موجود در بازار، متفاوت بوده و به عوامل مختلفی وابسته می باشد.
بر این اساس می توان فاکتورهایی مانند طرح یا مدل لباس، سایز، نوع پارچه مورد استفاده، کیفیت دوخت و… را در قیمت لباس آشپزی دخیل دانست. همچنین تعداد سفارش و یا خرید از مراکز مختلف تولید و توزیع این نوع لباس کار رستورانی نیز خود می تواند عامل تعیین کننده قیمت لباس کار رستورانی باشد.
به این ترتیب می توان گفت که همه افراد با هر نوع بودجه و سلیقه ای این امکان را دارند که لباس کار آشپزی مورد نیاز محیط کار و پرسنل خود را در تعداد دلخواه و قیمت مناسب تهیه کنند.

فروش اینترنتی لباس فرم آشپزی

همانطور که می دانید امروزه خرید اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت، شیوه ای جدید و پرطرفدار برای خرید هر نوع محصول اعم از انواع لباس کار رستورانی قلمداد می شود.
در همین راستا با طراحی و راه اندازی وبسایت فروش، بازدید و خرید لباس فرم آشپزی به ویژه برای مشتریانی که از شهرهای دور و نزدیک متقاضی خرید این نوع لباس کار هستند، کوتاه، ساده و سریع می شود.
علاوه بر آن، روند انتخاب و خرید لباس کار رستورانی بنا به سلیقه و حیطه کاری افراد مختلف مانند لباس مخصوص سر آشپز، لباس آشپز، گارسون و نیروهای خدماتی در طرح ها و مدل های متنوع نیز کاملا راحت شده و در کمترین زمان می توان از میان صدها طرح و مدل، گزینه مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش کرد.
همچنین در خرید اینترنتی، قیمت های پرداختی به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.

با فروش اینترنتی بهترین لباس های فرم آشپزی و رستورانی در سایت شیک فرم، خریداران می توانند همین حالا خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت این محصول را تجربه نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال