خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کارگری / بورس لباس کارگری در تهران

بورس لباس کارگری در تهران

بورس لباس کارگری در تهران، تأمین کننده انواع فرم حرفه ای کار با دوخت فوق العاده و قیمت تولیدی است. اگر می خواهید لباس کارگری را بصورت عمده تهیه کنید، همین حالا از طریق وب سایت اقدام نمایید.

لباس کارگری چیست؟

لباس کار، پوششی مخصوص زمان فعالیت است. این فرم مخصوص در حین انجام کار به خصوص در کارخانجات صنعتی که معمولاً پرخطر هستند، از بدن در برابر اتفاقات غیر منتظره محافظت می کند.
جنس و نوع لباس کار بسته به نوع فعالیتی است که فرد انجام می دهد و میزان خطرات احتمالی که در محیط کار وجود دارد. به عنوان مثال لباس فرم پرستاری با لباسی که مهندسان یا کارگران می پوشند، قطعاً متفاوت است.
به طور کلی باید گفت که هر سمت شغلی و فعالیتی، به پوشش مخصوص خود نیاز دارد. یعنی کارگران معدن، غواص ها، آتش نشانان، مهندسین برق، جوشکارها و … همه و همه می بایست در حین کار، پوشش خاصی به تن داشته باشند که این پوشش، همان لباس کارگری است.
در طراحی و تولید لباس کارگری عمده باید شرایط محیط های کار در نظر گرفته شود. فرم دوخته شده باید به نحوی باشد که فرد در حین انجام فعالیت اذیت نشود و احساس راحتی کند.
در واقع احساس راحتی و در عین حال ایمنی بالا، از نکات مهمی به شمار می روند که در تمامی لباس های کار مشترک بوده و واحدهای تولیدی ملزم به رعایت آن ها هستند.

لباس کارگری

اهمیت استفاده از لباس کارگری

پوشیدن لباس کار مخصوص توسط کارگران و پرسنل، در نگاه اول ارزش نهادن به شغل را القا می کند. اهمیت این موضوع بیشتر در سازمان ها، کارخانجات و صنایع تولیدی احساس می شود.
گفتنی است که استفاده از فرم کارگری یکدست که البته آراسته و راحت هم باشد، تاثیر به سزایی در بازدهی کارگران و رضایت شغلی آن ها دارد. این در حالیست که لباس کار می تواند به فرد احساس خوشایندی از کار خود بدهد.
همچنین برای بعضی از مشاغل پرخطر، پوشیدن لباس کارگری فارغ از حفظ ایمنی، باعث می شود تا لباس های شخصی‌ آسیبی نبینند. جدای از این‌ ها، استفاده از فرم مخصوص، کمک می کند تا سمت شغلی افراد نیز به راحتی تشخیص داده شود.
شایان ذکر است که شرکت های تولیدی لباس کارگری و فرم، این البسه را به دو صورت یکسره یا دو تیکه، در بورس لباس کارگری عرضه می نمایند. در هر دو حالت، لباس فرم باید از بدن محافظت کند.

نکات مهم قبل از خرید لباس کارگری

دانستید که پوشیدن لباس کار از ملزومات هر شغلی است. در بین مشاغل مختلف، کارگران بیش از همه به فرم مخصوص نیاز دارند و در تولید لباس فرم کارگری باید دقت و وسواس بیشتری به خرج داد.
از آنجایی که این افراد خیلی بیشتر از بقیه در معرض خطر بوده، بنابراین پوشش آن ها باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد. همچنین یک لباس کار خوب، می بایست دوام خوبی داشته و در مقابل گرما، سرما، حرارت و ضربه آسیبی بدان وارد نشود.
نکته مهمی که در خصوص پارچه لباس کار وجود دارد، غیر قابل نفوذ بودن آن است. به خصوص برای مشاغلی که با مواد شیمیایی و خطرناک کار می کنند، این موضوع اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد.
همچنین نفوذ مواد شیمیایی از طریق درزهای دوخته شده لباس، می تواند برای سلامت کارگر مضر واقع شود. پس در تولید و دوخت لباس کارگری باید حتماً به درزها توجه داشت.
حتماً مشاهده کرده اید که لباس های کارگری معمولاً جیب و کمربند ندارند. زیرا وجود جیب می تواند باعث تجمع آلودگی شده و به دنبال آن، برخی از بیماری ها بروز خواهند داد.
از طرفی در تولید لباس کار، از زیپ استفاده نمی کنند. زیپ می تواند رسانای برق باشد و در شرایط شغلی مختلف، جان شخص را در معرض خطر قرار می دهد.
در خرید لباس کار دقت داشته باشید که پوشیدن و تعویض آن به راحتی امکان پذیر باشد. لباسی که به سختی پوشیده شود، موجب کلافگی فرد خواهد شد و سبب می شود تا تمایلی به استفاده از لباس کار در بلند مدت نداشته باشد.
در نهایت هم توجه کنید که قیمت لباس کارگری باید برای کارفرماها مقرون به صرفه تمام شود، در غیر این صورت می تواند آن ها را در هنگام خرید دچار تردید نماید.

بورس لباس کارگری ارزان قیمت در تهران

تهیه لباس فرم در فروشگاه های عمده لباس کارگری تهران همیشه معضلی بزرگ برای کارفرمایان بوده است. طراحان دوخت و واحدهای تولیدی، با فراهم نمودن شرایط فروش آنلاین لباس کار، سعی در رفع این مشکل نموده اند.
بورس لباس کارگری در تهران، از جمله فروشندگان برتر انواع لباس فرم کار به شمار می رود که محصولات تولیدی های معتبر در سراسر کشور را به طور مستقیم به فروش می رساند.

در حقیقت تأمین لباس کارگری برای مشاغل مختلف با بهترین و اقتصادی ترین قیمت ممکن، یکی از اهداف این مجموعه است. پس همین حالا جهت سفارش عمده لباس کار با توجه به نیاز خود، با مشاورین در تماس باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال