خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس سنتی رستوران / لباس فرم رستوران سنتی تهران + قیمت روز

لباس فرم رستوران سنتی تهران + قیمت روز

لباس فرم رستوران سنتی تهران تقاضای زیادی در بازار این شهر داشته و هم اکنون از طریق مرکز شیک فرم، با قیمتی استثنایی به فروش عمده می رسد.
لباس فرم رستوران سنتی تهران یک ایده جذاب و مشتری پسند برای سفره خانه ها و رستوران هایی است که غذاهای اصیل ایرانی را طبخ و ارائه می کنند. این دسته از لباس های کار، از تنوع رنگ و طرح جالبی برخوردارند و از همین رو، دربرگیرنده سلایق و نظرات مختلفی هستند.
درواقع از آنجا که امروزه طرح ها، سبک ها و نظرات گوناگونی برای دیزاین غذاخوری هایی با تم اصیل و سنتی در نظر گرفته می شود؛ لباس فرم گارسون رستوران سنتی نیز دارای تنوع خوبی می باشد.
ضمن آنکه امکان انتخاب آن متناسب با ترکیب رنگی به کار رفته در رستوران نیز وجود دارد. بنابراین دست مشتری برای خریداری هر نوع سبک و ایده ای کاملا باز خواهد بود.
به همین منظور در این نوشتار، تلاش خواهیم کرد موضوع انتخاب و خرید لباس فرم رستوران سنتی را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

مزایای لباس فرم رستوران سنتی

امروزه نه تنها در زمینه رستوران داری بلکه در تمام مشاغل خدماتی که به صورت یک مجموعه فعالیت می کنند، انتخاب لباس کار برای پرسنل امری ضروری و مهم می باشد.
در رستوران های سنتی معمولا گارسون و نیروهای خدماتی خانم و آقا، دارای لباس شکیل و زیبایی هستند که این کار تاثیر زیادی بر مشتری دارد. درواقع، نوع پوشش و سبک طراحی لباس کارکنان، خود عامل مهمی در جذب مشتری است. ضمنأ امکان شناسایی و تشخیص گارسون و دیگر کارکنان هم موضوعی است که از نظر مشتریان یک امتیاز برای رستوران محسوب می شود.
طراحی لباس فرم رستوران سنتی یکی از روش های بازاریابی و برندینگ است و از این طریق امکان معرفی رستوران و شناساندن آن به دیگران بیشتر می شود.
همچنین ایجاد روحیه تیمی، اعتماد به نفس، حس احترام و مسئولیت پذیری دیگر نتایجی است که استفاده از لباس فرم رستوران سنتی تهران به همراه دارد.

لباس فرم گارسون رستوران سنتی

ویژگی لباس فرم رستوران سنتی

لباس‌ فرم رستوران سنتی در مقایسه یا سایر لباس های کار، دارای ویژگی های برجسته و شاخص تری می باشد. بیش از هر چیز، جذابیت این لباس ها خود مولفه ای برای جلب نظر مشتری و توریست به رستوران بوده و مهم ترین ویژگی این لباس ها است.
سایر مشخصات این نوع لباس فرم رستورانی عبارتند از:

  • استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت
  • رنگبندی متنوع و چشمگیر
  • قابل شستشو و دارای دوام مطلوب
  • فروش به قیمت روز
  • امکان تهیه و سفارش به صورت عمده و در طرح و رنگ دلخواه
  • راحتی در پوشش
  • سبک و بدون حس سنگینی و محدودیت
  • خوش دوخت و زیبا

 

لباس کار رستورانی مردانه

مشخصات پارچه لباس فرم رستورانی

پارچه ای که برای دوخت لباس فرم رستوران سنتی تهران استفاده می شود، فاکتور مهم و قابل توجهی است که باید دقت زیادی را برای انتخاب آن به خرج داد. پارچه این نوع لباس عمدتأ از نوع کجراه، کتان، ساتن، ترگال، تترون و لی است اما ترگال و تترون به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص، کاربرد بیشتری دارند.
به طور کلی پارچه ای که به این منظور انتخاب می شود باید از الیافی تهیه شده باشد که براحتی بو نگیرد و با چندبار شستشو، تارو پود آن آسیب ندیده و دفرمه نشود.
راحتی و احساس آزادی عمل نیز شاخصه دیگری است که باید در هنگام خرید و انتخاب پارچه لباس فرم رستوران سنتی مورد توجه قرار بگیرد. به طوری که فرد در طولانی مدت احساس ناراحتی نداشته باشد.

قیمت لباس فرم رستوران سنتی تهران

به همان اندازه که این لباس کار رستورانی در بازار از تنوع رنگ، طرح و جنس برخوردار است، دارای تنوع قیمت نیز هست. درواقع این اختلاف قیمت لباس فرم رستوران سنتی به دلایلی نظیر سایز لباس، جنس لباس، نوع دوخت و جزئیات طراحی است.
بدیهی است هرچه از اجزا و آپشن های مختلفی برای طراحی و دوخت این روپوش رستورانی، استفاده شود، هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می کنید نیز بیشتر خواهد بود.
مثلا برخی کارفرماها علاقه مند هستند پرسنل آنها علاوه بر روپوش های سنتی، جلیقه نیز داشته باشند. به همین دلیل بخش عمده ای از هزینه خرید لباس فرم گارسون رستوران سنتی به مشتری و خواست و سلیقه او مربوط می شود.

قیمت لباس فرم رستوران سنتی

خرید لباس فرم رستوران سنتی

طراحی، دوخت و فروش لباس فرم رستوران سنتی تهران به عنوان یک آیتم کاملا تخصصی محسوب می شود که تنها تعداد انگشت شماری از تولیدی ها و مراکز فروش، قادر به عرضه باکیفیت آن با قیمت روز می باشند.
از این رو برای خرید لباس فرم گارسون رستوران سنتی با قیمت روز، تنها بایستی به یکی از این شرکت ها مراجعه نموده تا از کیفیت و طرح انتخابی خود اطمینان داشته باشید. چراکه براساس تجربه، تنها مجموعه هایی توانایی انجام این کار را دارند که از سوابق مشخص و تجربه بالایی برخوردار هستند.

مجموعه ما به عنوان مرکز فروش لباس فرم رستوران سنتی تهران که از نظرات و خواسته های مشتریان خود با اطلاع بوده و از نیاز این صنف آگاه است، می تواند مطابق استانداردهای موجود، این نوع البسه رستورانی را در رنگ ها و طرح های متنوع و باکیفیت بالا به خریداران ارائه نماید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال