خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه قنادی / ست لباس قنادی | خرید مستقیم از تولیدی

ست لباس قنادی | خرید مستقیم از تولیدی

ست لباس قنادی و خرید مستقیم از تولیدی ها با مزایای بسیاری برای کارگاه های شیرینی پزی و قنادی ها همراه بوده و تاثیر بسزایی در فروش و جذب مشتری خواهد داشت.
ست لباس قنادی برای فعالیت در کارگاه های شیرینی پزی و قنادی ها و به طور کلی محیط هایی که با مواد خوراکی در ارتباط هستند، یک الزام بوده و قوانین سختگیرانه ای در این رابطه وجود دارد.
زیرا صرف نظر از اهمیت یکپارچگی پرسنل و مدل لباس قنادی که تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد؛ رعایت بهداشت فردی در چنین مجموعه هایی از دیدگاه تمامی افراد و مراجعه کنندگان، موضوعی بسیار مهم است که به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نخواهد بود.
لذا به همان اندازه که تهیه مواد اولیه مرغوب و باکیفیت برای کارفرمایان چنین مجموعه هایی با اهمیت است، می بایست تهیه البسه های مخصوص و متحدالشکل برای کارکنانشان نیز در اولویت باشد.
با این مقدمه ادامه این مطلب را به بررسی مشخصات ست لباس قنادی و سایر اطلاعات مرتبط با آن اختصاص داده ایم.

خرید لباس قنادی

اهمیت تهیه لباس فرم قنادی

ضرورت و اهمیت خرید لباس فرم قنادی را می توان با موارد زیر بیان نمود:

• الزامات صنفی و قانونی
• تفکیک پرسنل بخش های مختلف از یکدیگر
• رعایت موارد بهداشتی
• حفظ سلامت کارکنان، کارگران و مشتریان
• نظم و دیسیپلین مدیریتی
• تعیین تخصص کارکنان و افراد
• زیبایی و یکپارچگی مجموعه
• و…
جدا از موارد فوق، استفاده از ست لباس قنادی برای مجموعه های تولیدی و فروشگاهی کاربرد تبلیغاتی و نمایشی نیز دارد. ضمن آنکه در ارتقای اعتبار و ایجاد پرستیژ کاری و همچنین انتقال حس مسئولیت پذیری در پرسنل نیز موثر خواهد بود.

ویژگی های لباس کار قنادی

در وهله نخست این ست لباس فرم که شامل روپوش، کلاه و پیشبند قنادی است، بایستی کاملا راحت و دارای سایزبندی مناسب باشد تا هنگام فعالیت، مزاحمت و محدودیتی ایجاد نکرده و مانع توانایی‌ فرد حین انجام کار نشود.
کیفیت پارچه و دوخت نیز بر راندمان کاری افراد و عملکرد آنها موثر می باشد. زیرا در چنین محیط هایی؛ کارکنان، فعالیت بدنی زیادی دارند و استفاده از جنس های سبک، ضدچروک و در عین حال بادوام مانند کتان و کج راه برای تولید البسه آنها مناسب است. به این ترتیب علاوه بر جلوگیری از تعریق زیاد، امکان شستشوی آن به دفعات وجود دارد.
پارچه ست لباس قنادی باید سفید باشد تا هرگونه لک و چربی را به خوبی نشان دهد. چراکه این مورد، معیاری برای سنجش بهداشتی بودن یک قنادی می باشد.
در نهایت، مدل لباس قنادی و طراحی آن نیز عامل جذب و تاثیرگذاری بیشتر بر مشتری خواهد بود.

انواع لباس کار قنادی

به طور کلی لباس فرم کارکنان قنادی‌ متناسب با حوزه فعالیت آنها متفاوت خواهد بود. برهمین اساس در هر بخش، با توجه به نوع وظایف و مسئولیت آنها از لباس خاصی استفاده می شود.
همانطور که اشاره شد، لباسی که برای پرسنل آشپزخانه در نظر گرفته می شود، با توجه به لزوم راحتی آنها، گرما و شرایط محیطی طراحی می شود. این در حالی است که ست لباس قنادی کارکنان در قسمت فروش، با کمی تفاوت اما با حفظ اصول اولیه مانند پارچه بادوام و سفید رنگ و توجه به نکات بهداشتی، طراحی و ارائه می گردد.
اما برای پرسنل بخش حسابداری و مدیریت، رنگ و طرح لباس کمی متمایزتر بوده و لزومی به استفاده از کلاه و پیشبند قنادی توسط آنها وجود ندارد.

قیمت لباس فرم قنادی

قیمت لباس فرم قنادی بسته به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه، نوع طراحی و کیفیت دوخت تعیین می شود. علاوه بر مدل لباس قنادی برخی ملزومات دیگر مانند کلاه و پیشبند قنادی نیز موجب افزایش نرخ خرید این لباس کار خواهد شد.
هرچند در حال حاضر طیف وسیعی از لباس های قنادی در بازار با قیمت های متنوع وجود دارد که متناسب با ویژگی هایی که پیش از این مورد بررسی قرار گرفتند، نرخ گذاری شده اند.
اما در صورت خرید مستقیم از تولیدی و یا مراجعه به مراکز پخش لباس فرم قنادی می توان با قیمت های مناسب تری، این نوع لباس فرم را تهیه نمود.
ضمنأ نوع سفارش و تعداد آن نیز می تواند دربردارنده تخفیفاتی باشد. به طوری که تهیه لباس فرم قنادی عمده نیز یک راهکار دیگر برای کاهش محسوس قیمت آنها خواهد بود.

لباس فرم قنادی

نحوه خرید ست لباس قنادی

خرید ست لباس فرم قنادی از طریق مراجعه به مراکز معتبر عرضه و فروش این قبیل منسوجات امکانپذیر می باشد. شرکت های پخش لباس فرم قنادی که به طور مستقیم با تولیدی ها در ارتباط هستند، انواع این لباس ها را در جنس ها و مدل های متنوع و با کیفیت فوق العاده در اختیار خریداران از سراسر کشور قرار می دهند.
ضمن اینکه به دلیل حذف واسطه ها و ارتباط سریع و مستقیم مصرف کننده با تولیدی، قیمت خرید آنها نیز کاملا رقابتی و مناسب خواهد بود.

فروش اینترنتی لباس فرم قنادی

فروش اینترنتی ست لباس قنادی یکی از خدمات فوق العاده ای است که اکثر شرکت های باسابقه و شناخته شده به مشتریان خود ارائه می دهند.
به این طریق، همه‌ افراد در کمترین زمان ممکن می توانند سفارش و خرید خود را به صورت آنلاین به ثبت رسانده و در محل فروش یا کارگاه خود تحویل بگیرند.

قیمت این محصولات به دلایلی که پیش تر نیز صحبت شد، مانند خرید مستقیم از تولیدکننده، حذف واسطه ها و یا پخش و فروش عمده مناسب تر از سایر مراکز می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال